تفاوت دکوراسیون مدرن و کلاسیک چیست | azindekor

معمولا عکس‌ها یا تابلوها به‌صورت ساده و بدون‌ قاب روی دیوار نصب می‌شوند، و زیبایی در سادگی ‌نمایش داده می‌شود. ترکیب عناصر خامی چون چوب سنباده ‌نخورده در لوسترهای سقفی، قاب‌ عکس‌ها و آثار هنری، با عناصری چون سنگ مرمر در کف یا پیش‌خوان‌ها و برنج یا استیل در کابینت‌ها و عناصر دکوراتیو جلوه‌ای خاص و بی‌نظیر ایجاد می‌کند. در دکوراسیون مدرن برعکس سبک مینیمال که بیشتر رنگ‌های سفید و روشن به کار می‌رود، معمولا از رنگ‌های خنثی و تیره چون طوسی و مشکی استفاده می‌شود.

http://belaltour.ir

در مجله خبری آذین دکور مدرن برخلاف سبک کلاسیک که اکثر مبلمان به صورت از پیش آماده شده و ست خریداری می شوند، می توان مبل های مختلف را در کنار هم به کار برد. استفاده از تخت های فلت و بدون تاج که معمولا کوتاه هستند، میز توالت و میزهای پاتختی را بدون تزیینات انتخاب کنید. اگر در اتاق فرش پهن می کنید، بهتر است یک مدل بدون نقش یا با طرح هندسی و ساده انتخاب کنید. روتختی های نخی و ساده و تابلوهای مدرن نیز می توانند ظاهری مدرن به اتاق شما ببخشند. اتاق خواب های مدرن، ساده و عاری از تزیینات هستند و چون در طراحی آن ها از رنگ های خنثی استفاده می شود، معمولا فضای آرامش بخشی دارند.

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

در مورد فضاهای بزرگ قطعا برای اجرای طراحی مدرن مشکلی وجود ندارد. همچنین استفاده از رنگ روشن، نور طبیعی بسیار، مبلمان و اکسسوری کم اما کاربردی و فضاهایی برای ذخیره سازی وسایل بدون دیده شدن آنها، این سبک از دکوراسیون را برای فضاهای کوچک با متراژ کم ایده آل کرده است. یکی از اجزای مهم در طراحی ویلا، ارتباط مستقیم و نزدیک این محیط مسکونی با طبیعت است. بر این اساس، اصول طراحی یک ویلای مدرن با قوانین دکوراسیون یک خانه معمولی متفاوت است. از این رو دکوراسیون ویلا به سبک مدرن و مجلل دنیای پیچیده ای دارد. توجه به اصول طراحی ویلا برای داشتن محیطی زیبا و آرامش بخش بسیار حیاتی است.

بنابراین به وجود و ایجاد پنجره های بسیار تاکید می شود، اما آنها معمولا بدون تزئین هستند. به طور کلی داشتن یک الگوی مشخص که از ایده‌ای خاص پیروی میکند در دکوراسیون خانه یا محل کار بهتر از بی نظمی در دیزاین و چیدمان دکوراسیون است. پایه و اساس فضای مدرن، طراحی پلان باز است، یعنی این که تا حد امکان نباید از دیوار برای جدا کردن استفاده کنید. البته این موضوع برای حمام های بزرگ که علاوه بر فضای دوش، وان، توالت یا روشویی نیز دارند، کاربرد دارد. که اگر چنین فضایی دارید، پیشنهاد می کنم که با دیواربخش ها را جدا نکنید و به جای آن از شیشه استفاده کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی مدرن هیرادانا، متخصص دکوراسیون مدرن

در این دنیای پرسرعت و شلوغ، «مفهوم باز» جای خاص خودش را دارد. سطحِ باز اتاق، مانند آنچه در تصویر بالا می‌بینید، از نظر بصری به شما اجازه می‌دهد تا در آنِ واحد در سه یا چهار مکان مختلف باشید؛ در آشپزخانه، پشت میز ناهارخوری، در اتاق نشیمن و چه‌بسا پشت در ورودی. برای ایجاد چنین فضایی، بهترین کار این است که از رنگ‌های بسته و مجموعه‌ی مناسبی از لوازم و افزودنی‌ها استفاده کنید. آیا می‌خواهید خانه یا شاید یکی از اتاق‌هایتان را به سبک مُد روز درآورید؟ شما می‌توانید با الهام گرفتن از ایده‌های امروزی و پیاده‌سازی آن در معماری و دکوراسیون داخلی یک دکوراسیون مدرن و زیبا برای خانه‌تان ایجاد کنید. در این مقاله شما را با ۳۵ ایده آشنا خواهیم کرد که درکمال سادگی خانه شما را شیک و امروزی خواهند کرد.

  • اگر پنجره های بزرگی برای فضایتان در نظر گرفته نشده است، سعی کنید بازشوهای موجودتان را بیشتر جلوه دهید.
  • البته که هر چه از وسایل غیرضروری اجتناب کنید به زیبایی بیشتر دکوراسیون اضافه کرده‌اید.
  • سبک داخلی مدرن بر فرم های مرتب ، نمونه های معاصر و بین فضاهای داخلی و خارجی استوار می باشد که همین باعث ایجاد آرامش و شیک بودن می باشد .
  • اکثر خانه و ویلاهای کلاسیک از مبلمان و وسایل شیک و لوکس تشکیل شده اند.

توسط دکور

دکوراسیون