معرفی سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی معماری مدرن شارین آرک 91007005_021 | azindekor

چیدمان آشپزخانه یک امر کاملا سلیقه‌ای است و افراد با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون اصلی که برای منزل خود انتخاب کردند می‌توانند برای خرید وسایل آشپزخانه اقدام کنند و هر جا که دلشان می خواهد آن را بچینند. برای روشن تر و بزرگ تر دیده شدن اتاق از آینه و لوستر کمک بگیرید و یک فرش با طرح مدرن روی زمین پهن کنید. در اتاق خواب مدرن از تخت ساده و کوتاه با دو پاتختی و آباژور در کنارش استفاده کنیم. برای دکور و تزئین میتوانید روی دیوار ها نقاشی کنید یا تابلو و مجسمه های طرح مدرن قرار دهید. در آشپزخانه های سبک مدرن از رنگ های براق و دکوری های درخشنده استفاده میکنند.

http://belaltour.ir

خدمات شرکت مجله خبری آذین دکور داخلی و طراحی معماری آرکا معمار نوژا با بهره‌گیری از علم روز معماری و دکوراسیون داخلی شامل طراحی، نقشه کشی سه بعدی، طراحی نما، ساخت استخر، اجرای روف گاردن، دیزاین و بازسازی ساختمان در تهران است. کم هزینه ترین روش برای ایجاد یک دکوراسیون مدرن، این است که کمی شخصیت به فضا ببخشید. می‌تواند شگفت‌انگیز باشد که چگونه یک لایه رنگ جدید روی دیوارها، جلوه ای مدرن را در فضا ایجاد می کند. بنابراین در جستجوی گزینه های رنگ مدرنی باشید که با سایر مبلمان خانه شما هماهنگ هستند. اتاق های شما نه تنها باید ساده با خطوط تمیز و حداقل آثار هنری و لوازم جانبی باشند، بلکه باید کاربردی نیز باشند.

نور طبیعی و پنجره های بدون تزئین:

بسته به اینکه وسایل‌تان چه هستند، می‌توانید دیواری را انتخاب کنید که جلوه‌ی بهتری داشته باشد. مثلا کاغذ دیواری‌های طرح‌دار فضای شلوغی را پشت یک مجموعه آثار هنری و سفالینه‌ها ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید وسایل‌تان بیشتر در چشم باشند، قفسه‌ها را هم به رنگ دیواری درآورید که روی آن نصب کرده‌اید. بعضی‌ها دکوراسیون مدرن را سرد و افسرده می‌دانند، اما این اصلا منصفانه نیست. ایده‌های دکوراسیون مدرن، شکاف بین مدرنیته و طبیعت را در فضای معاصر پر کرده‌اند.

تعریف سبک مدرن

در ادامه تصاویری از دکوراسیون سالن پذیرایی به سبک مدرن را به نمایش گذاشته ایم. مبلمان در این سبک از مواد طبیعی، رنگهای خنثی یا خاکی و از بین بردن جزئیات غیرضروری و در راستای ایجاد طرحی ساده میباشد. در حالی که ممکن است در یک ظاهر طراحی معاصر طیف وسیعی از رنگ ها را ببینید ، سبک های مدرن دارای رنگ های تک رنگ هستند. باید گفت دکوراسیون داخلی مدرن به برخی از دوره‌های تاریخی بر می‌گردد و در واقع به تقلید از آن زمان طراحی می‌شوند. در این سبک‌ها همه چیز ساده است و فضاها بزرگ‌تر و بازتر هستند و تلاش می‌شود تا از شلوغی‌ها و چیدمان وسایل اضافه خودداری شود. یک اثر هنری بزرگ بدون قاب که بر روی دیوار آویزان بوده به‌عنوان یک ویژگی دکوراسیون داخلی مدرن عالی است.

  • استفاده از چوب نیز مانند فلز در مبلمان، کف، سقف و کابینت های دیواری بسیار رایج است .
  • توجه داشته باشید که فضاهای داخلی که اینگونه طراحی میشوند طبیعی هستند.
  • وقتی پای زندگی واقعی به میان می‌آید، خیلی‌ها به استفاده از رنگ‌های نرم و گرم متمایل هستند؛ مثل طیف رنگ‌های قهوه‌ای و سبز.
  • یک اتاق خواب مدرن بایستی ترکیبی از رنگ‌ها، مبلمان مدرن و وسایل هنری ظریفی باشد که در عین زیبایی، شیک و مدرن بودن، یک مکان راحت را نیز برای استراحت شما فراهم کند.
  • مبلمان های ساده و بسیار اندک و غالبا یکپارچه، رنگ های خنثی و متمایل به روشن در زمینه سفید، دیوارهای کاملا ساده و تا حد امکان پرهیز از به کار بردن خطوط منحنی و دارای شکستگی زیاد، از مشخصه های دیزاین به سبک مینیمال هستند.

در قسمت هایی که نور پردازی شده هیچ نور مستقیم به چشم نمیخورد و نور های سفید و روشن ملایمی دیده میشود. اما اگر پلان خانه ی شما به این صورت نیست و شرایط تغییر و بازسازی هم ندارید بهتر است طراحی ظاهر خانه طوری باشد که فضای دلباز داشته باشید. سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.

۲۱. مبلمان با خطوط صاف

توسط دکور

دکوراسیون