دکوراسیون مدرن اثاث‌ چین فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون | azindekor

طبق گفته میس وندروهه که یک معمار مجله خبری آذین دکور مدرن است، کم تر یعنی بیش تر. این عبارت یعنی هر چه از عناصر کم تری در طراحی داخلی استفاده کنید، فضا بهتر خواهد شد. در سبک مدرن، تعداد عناصر کم تر می شود و زیبایی و تاثیرگذاری آن ها مد نظر قرار می گیرد.

  • طراحی داخلی بخشی از هنر معاصر است، که بیانگر روحیات، خلقیات و شخصیت هر فرد می‌باشد.
  • فضایی که با دکوراسیون مدرن دیزاین شود، فضایی بسیار منظم و مرتب می‌باشد.
  • مورد علاقه‌ترین و چشم‌گیر‌ترین وسیله در دیزاین منزل، مبلمان و میز و صندلی‌ها می‌باشد.
  • دکوراسیون داخلی مدرن با جلوه ی ساده ای که دارد یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون داخلی است که برای خانه های کوچک بسیار مناسب است.

در این سبک دکوراسیون نباید سراغ مبلمان کلاسیک و پارچه‌های طرح‌دار رفت. بهترین مبلمان برای منزل‌هایی که به این سبک دیزاین شده‌اند، مبل‌های راحتی با پایه‌های کوتاه اما طول‌های بلند می‌باشند. اکسسوری ها و وسایل تزیینی در سبک مدرن به حداقل می رسند و با طراحی ساده و خطوط صاف هستند که یکی دیگر از مهمترین موارد در بررسی تفاوت مدرن و کلاسیک است. در سبک مدرن شما می توانید از یک گلدانی که با یک گل ساده تزیین شده در کنار پنجره یا روی میز ناهارخوری استفاده کنید.

در نتیجه بهترین گزینه برای انتخاب پرده در این سبک دکوراسیون پرده‌هایی ساده با جنس حریر می‌باشد. یکی از باورهایی که به اشتباه در میان مردم رواج پیدا کرده است این مسئله بوده که درصورت استفاده از وسایل جدید بازار در خانه خود، سبک دکوراسیون داخلی خانه مدرن می‌شود! برای درک بیشتر شما از تفاوت این دو سبک در ادامه به معرفی عناصر سبک مدرن می‌پردازیم. رنگ‌های اصلی در کانون حرکات و توجهات هستند و در واقع فضای داخلی مدرن به دلیل رنگ‌های جسورانه آن شناخته شده است.

با جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون آشنا شوید!

در این دکوراسیون هم به این موضوع توجه شده و کابینت‌هایی در کمال سادگی از جنس ام‌دی‌اف ساخته شده است. برای خرید و طراحی کابینت آشپزخانه مدرن باید از هرگونه تجملات و تزئینات اضافی پرهیز کنید و سعی کنید یک کابینت سطح صا و ساده و بدون هیچگونه طراحی اضافی را در نظر بگیرید، این کابینت ها حتی به تاچ و گچبری هم نیاز ندارند. 1.سرویس خواب دو نفره فانتا یک مدل بسیار زیبا است که با تاج متفاوتی که دارد جذابیت ویژه ای به دکوراسیون اتاق شما می بخشد. 1.میز ناهار خوری النا از مدل های بسیار شیک و زیبا بوده و از طرح های پرفروش و پر طرفدار است.

اتاق پذیرایی به سبک دکوراسیون داخلی مدرن

حرکتی مثل این، کمی رنگ به محیط اضافه می‌کند و کل فضا را هم به هرج‌ومرج نمی‌کشاند. فضاهای مبتنی‌ بر عملکرد، مثل اتاق لباس‌شویی، حمام و آشپزخانه، باید چیزی بیشتر از اتاق‌های صرفا کاری باشند. زمانی که وقت خود را در آنها سپری می‌کنید، باید از زیبایی آنها هم لذت ببرید. استفاده از زیراندازها، نورپردازی و تزئینات دیگر، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون مدرن هستند که می‌توانند فضاهای خصوصی سرزنده‌ای ایجاد کنند. مبلمانی که از مواد گوناگون ساخته شده‌اند، جالب و منحصربه‌فرد هستند، و به همین خاطر است که در فضاهای مدرن جذابیت خاصی دارند. بطور کلی اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی بخش‌های دکوراسیون داخلی را شامل می‌شود که هر قسمت ویژگی‌های خاص خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون