دکوراسیون داخلی کلاسیک و ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک هنر عمران | azindekor

ایجاد نظم و قرینگی در طراحی کلاسیک برای فرد عادی و مبتدی بسیار مشکل است. زمان بسیار زیادی برای ساخت دکوراسیون داخلی کلاسیک منزل صرف می شود. ست کردن تمام لوازم با یک رنگ برای تمام اِلمان ها و نقش و نگار ها بسیار مشکل می باشد.

  • معماری داخلی یکی از پراهمیت‌ترین رشته‌ها در ساختمان‌سازی است که علم طر…
  • تابلو فرش های ابریشمی و نفیس و دستباف، ظروف نقره و لوکس با طرح و رنگ های زیبا و ظروف طلاکاری شده در دیزاین خانه کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • هر چه رنگ ها مجلل تر باشند، دکوراسیون کلاسیک شما جلوه ی بیشتری خواهد داشت.
  • استفاده از خطوط هندسی و مستقیم، اکسسوری ها و وسایل تزئینی مهم ترین قانون سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک مدرن است.

رنگ‌های غالب در دکوراسیون کلاسیک قهوه‌ای ، خردلی ، نسکافه‌ای تیره، کرم‌رنگ و در نهایت طلایی است. به این نکته مهم دقت داشته باشید که رنگ های دیزاین کلاسیک، وقار و ابهت خاصی دارند و نمی توانید از هر رنگ دلخواه در این سبک استفاده کنید. در سبک کلاسیک، پرده‌ها به صورت چند لایه و همراه با تزئینات انتخاب می‌شوند.

مزایا دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

امروزه بیشتر مردم برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود به سبک های مدرن روی آورده اند ولی هنوز هم عده ای از افراد هستند که طرفدار دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی باشند. شرکت دکوراسیون داخلی نماسبز یکی از برترین طراحان و مجریان دکوراسیون کلاسیک لوکس در ایران بوده و رزومه اجرایی این شرکت در زمینه دکوراسیون کلاسیک، تاییدی بر این مسئله می باشد. در ادامه این مطلب مختصری در مورد طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک بیان شده است که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. جهت بازدید، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کلاسیک لطفا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. بر خلاف دکوراسیون مدرن، در سبک دکوراسیون کلاسیک، از اکسسوری‌های لوکس و فاخر پر نقش و نگار به میزان قابل‌‌توجهی استفاده می‌‌شود.

انواع دکوراسیون کلاسیک به شرح زیر می باشد:

روشویی های کابینت دار، آینه هایی با قاب چوبی و رنگ های کرم و قهوه ای در این سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. شیرآلات را نیز از رنگ های طلایی، سفید و طلایی، کرم و طلایی یا سفید نصب می کنند. مبلمانی که از چوب و روکش با فرم های منحنی ساخته شده اند برای دکوراسیون به سبک کلاسیک مناسب اند. سبک کلاسیک دارای شکوه و جلال خاصی است که بارز ترین نشانه های آن سلطنتی بودن مبلمان و رنگ هاست. سبک کلاسیک هرگز از مد خارج نمی شود، همیشه لوکس و ظریف به نظر می رسد و فضای اشرافی و سلطنتی را در خانه ایجاد می کند.

راهنمای خرید مبل کلاسیک

اگر شما هم به این مجله خبری آذین دکور بسیار زیبا علاقه دارید، با من همراه باشید تا 8 اصل برای اجرای سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی را کنار هم یاد بگیریم. نتیجه یک کار غیر حرفه ای، دلی و سلیقه ای شاید در دکوراسیون منزل به سبک مدرن قابل تحمل باشد، اما در چیدمان کلاسیک بعید است به نتیجه مطلوبی ختم شود. همانقدر نظم و دقت و پایبندی به اصول که در سایر ویژگی های دکوراسیون به سبک کلاسیک مشاهده می شود، در انتخاب رنگ ها نیز وجود دارد. یعنی اینکه حتی برای انتخاب رنگ هم نمی توانید کاملا مطابق میل و سلیقه اتان رفتار کنید و لازمست در چهارچوب قوانین به انتخاب آن ها بپردازید. در حمام های کلاسیک نیز اوضاع تا حد زیادی مشابه سرویس بهداشتی پیش می رود. تجهیزاتی مثل وان، شیرآلات، قاب آینه، چراغ ها و پایه ها باید همه با هم متناسب باشند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون