دکوراسیون اتاق خواب 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد! مدیا دکور | azindekor

برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد و خیلی دور از رنگ دکوراسیون منزل نباشد. بهتر است رنگ دیوار اتاق خواب شما باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود. برای تزیین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید.

  • اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است.
  • همچنین نور میز آرایش را بالا آینه یا دو طرف آن قرار دهید، تا هنگام آرایش کردن و آماده شدن، سایه روی صورتتان ایجاد نشود.
  • با توجه به تاثیر منفی برخی از رنگ های برجسته همچون بنفش بر خواب ما، اتاق خوابی که در آن از سبک مدرن استفاده شود، فضایی آرامش بخش ایجاد کرده و خوابی با کیفیت را در آن تجربه خواهید کرد.
  • در اتاق‌های کوچک هم استفاده از رنگ‌های روشن بهترین راه برای رسیدن به فضایی خاص است.

این مجله خبری آذین دکور نه تنها از جنبه زیبایی شناسی، بلکه از لحاظ کاربردی نیز حائز اهمیت می باشد. استفاده از ایده های سبک کلاسیک می تواند در زیبایی اتاق خواب به شما کمک کند. برای مثال استفاده از یک فرش مناسب نه تنها در ایجاد فضایی سرزنده به شما کمک خواهد کرد، بلکه نمایی تاره به اتاق خواب خواهد بخشید.

۱۲ اشتباه بزرگ رایج در دکوراسیون اتاق خواب

اگر سبک سلطنتی یا استیل انتخاب شود معمولاً رنگ های سفید یا نقره ای با تاج طلایی و سفید بیشترین انتخاب را دارد . اگر سبک راحتی و مدرنیته انتخاب شود ، تخت در تم های مشکی ، سفید و نقره ای بدون تاج خواهد بود . با توجه به سلیقه هر فرد ، تخت خواب مخصوصی برای اتاق خواب انتخاب می شود . تخت ها به صو رت مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی ، راحتی ، استیل ، فلزی و سنتی قابل طراحی هستند . در این مقاله ترفندهایی برای دکوراسیون اتاق خواب بیان می‌­کنیم تا در عین زیبایی، کارایی زیادی نیز داشته باشد.

استفاده از نور طبیعی در اتاق خواب

استفاده از تخت خوابی که اندازه مناسبی داشته باشد و در هنگام استفاده راحت باشد، از نکات مهم در انتخاب تخت خواب می باشد. هماهنگی رنگ و طرح در وسایلی مانند پرده، فرش و روتختی از شلوغی اتاق جلوگیری می ­کند. اگر اتاق خواب کوچکی دارید و مجبور به قرار دادن وسایل زیادی در آن هستید؛ حتما از کمد دیواری نهایت استفاده را ببرید و همچنین کاربرد انواع نظم دهنده و شلف را در اتاق خواب فراموش نکنید. این شعار یعنی مهم‌ترین عنصر در محیط، کاربرد یک وسیله است نه ظاهر آن. اما این جمله به این معنی نیست که سبک دکوراسیون مدرن به زیبایی اهمیت نمی‌دهد. بلکه فقط مدرنیسم از به ‌کاربردن تزئینات اضافی پرهیز می‌کند و زیبایی را در سادگی خلق می کند.

http://belaltour.ir

اتاق خواب از جمله قسمت هایی در خانه است که افراد مدت زمان زیادی را در آن می گذرانند. در ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب باید گفت که بهتر است در اتاق خواب، بخصوص اتاق خواب‌های کوچک، از کمدهایی با درب‌های کشویی استفاده کنیم تا به راحتی بتوانیم آنها را باز و بسته کنیم. در تئوری رنگ‌ها، به رنگ‌هایی مانند آبی کم رنگ، اسطوخودوسی یا سبز رنگ‌های آرامش‌بخش گفته می‌شود. رنگ‌های پرانرژی مانند نارنجی و قرمز به تنظیم روحیه و انرژی شما کمک می‌کند؛ اما تم اصلی رنگ دکوراسیون اتاق خواب شما بهتر است رنگی ملایم، سرد و خنثی باشد. همچنین با چیدمان و طراحی درست نیز می توان از شلوغی اتاق خواب جلوگیری کرد.

توسط دکور

دکوراسیون