ایده های کارآمد برای اتاق خواب های باریک و مستطیلی شکل دکوراسیون | azindekor

رنگ های گرم تند جلوه سرزنده تر و دلنشین تری در دکوراسیون یک اتاق خواب ساده خواهند داشت و رنگ های سرد می توانند جلوه ای رسمی و شیک در اتاق ایجاد کنند. یک سری دغدغه ها و سوالات در مشاوره های دکوراسیون و معماری اغلب دوستان مشاوره گیرنده مطرح هستند. حالا یک نگاهی به مدل دکوراسیون اتاق خواب شیک، مدرن و اغلب ساده ای که در این مطلب برای شما جمع آوری کرده ایم بیاندازید، ایده ها را مطالعه کنید و بعد سروقت تغییر دکوراسیون اتاق خواب تان بروید. دکوراسیون اتاق خواب های امروزی نورپردازی های حرفه ای، سرویس خواب های شیک و تزیینات مدرن دارند که نمونه هایی از آن ها را در ادامه مشاهده میکنید. این عکس، دکوراسیون اتاق خواب نوجوان را نمایش می دهد که در دو طبقه طراحی شده است. وجود ترکیب رنگ‌ های طوسی و صورتی با پارکت رنگ روشن همخوانی بسیاری دارد.

  • این موضوع مهم ترین نکته ای است که از طرف طراحان داخلی مورد توجه قرار گرفته و در واقع قانون اول به شمار می رود.
  • اتاق خواب محل استراحت و آرامش شماست؛ پس به جای رنگ‌های اصلی و تند، در دکوراسیون اتاق از رنگ‌ها و سایه‌های آرامش‌بخش استفاده کنید.
  • در بین رنگ های خنثی، دو رنگ سفید و خاکستری برای دیوارها طرفداران بیشتری دارند.
  • دو شیوه‌ی نورپردازی را برای اتاق انتخاب کنید و درباره‌ی رنگ آن تصمیم بگیرید.
  • اتاق خواب هایی که شامل درب یا پنجره هستند برای پوشش و تزئین آنها نیاز به نصب پرده است .

استفاده از رنگ های تند که برهم زننده آرامش هستند و یا ترکیب رنگ های نامناسب، نمی تواند گزینه خوبی برای رنگ اتاق خواب شما باشد. اگر تصمیم گرفتید که اتاق خواب خود را بزرگ تر جلوه دهید بهتر است از رنگ ‌های روشن در آن استفاده کنید. بهترین روش برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی در اتاق خواب، کمدهای سفارشی است.

جدیدترین مدل های دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب ها با توجه به اندازه ای که دارند مربع یا مستطیل شکل هستند . بعضی ها ترجیح می دهند در داخل اتاق خواب سرویس بهداشتی همچون حمام و دستشویی نیز داشته باشند . بدلیل اینکه عروس کلیه لوازم خود را به صورت نو و ست شده خریداری می کند ، اتاق خواب عروس دیزاین جذاب و مدرنی دارد .

رنگ‌های درخشان و پررنگ، اشکال هندسی و لوازم دکور فلزی و طلایی رنگ استفاده می‌شود. چوبی تیره می‌تواند تضاد بسیار خوبی با رنگ کرم و بژ روشن و دیگر لوازم اتاق باشد. در هرحال اگر مطالعه در این خصوص برای شما جذاب است مقاله زیر می تواند یک کمک شایان ذکر تلقی شود. مطابق تحقیقات بنیاد ملی خواب ، بزرگسالان بین ۱۸ تا ۶۴ ساله بایستی هر شب بین هفت الی نه ساعت بخوابند و افراد مسن در سنین ۶۵ سال و بالاتر به حداقل هفت الی هشت ساعت استراحت در شبانه روز نیاز دارند.

http://belaltour.ir

مجله خبری آذین دکور اتاق خواب مدرن نیز در کنار اکسسوری های مورد استفاده مهم بوده و اغلب از رنگ سفید و یا آبی روشن در طراحی اتاق خواب مدرن استفاده می شود. هیچ چیز مانند نور کم و نا‌مناسب باعث کوچکی اتاق خواب نمی‌شود، بنابراین برنامه‌ریزی دقیق برای طرح روشنایی، خود کلید بزرگ‌تر کردن اتاق خواب کوچک است.هنگام انتخاب انواع نورپردازی، به نحوه استفاده از مناطق مختلف اتاق فکر کنید. احتمالاً قصد دارید یک چراغ کنار تخت برای مطالعه (برای صرفه جویی در فضا می توانید این چراغ ها را به دیوار نصب کنید)، یک چراغ بالای سر برای کل اتاق و چند لامپ در اطراف برای ایجاد درخشش در نظر بگیرید.

صفر تا صد مراحل ساخت ساختمان؛ از مجوز ساخت گرفته تا طراحی داخلی!

توسط دکور

دکوراسیون