تزیین اتاق خواب و نکات مهم در دکوراسیون اتاق خواب معماریان مگ | azindekor

اگر سر مجله خبری آذین دکوری از نوع چوبی باشد ، چوب بکار رفته در آن با چوب تخت یا تاج آن ست می شود . اگر از نوع پارچه ای باشد ، رنگ پارچه با رو تختی ، بالش های تخت و ملافه ها ست می شود . تخت بالایی دارای محافظ سراسری است و امنیت فرزند شما را به طور کامل تامین می کند. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد . در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب، به این موارد توجه کنید!

دختران بزرگسال نسبت به پسران روحیه لطیف‌ تری دارند و به همین دلیل به زیبایی فضای اتاق خودشان توجه بیشتری نشان می دهند. اولین موردی که باید زمان طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال به آن توجه کرد، رنگ اتاق خواب و هماهنگی آن با وسایل موجود در اتاق است. بهتر است فرش اتاق خواب و همچنین پرده‌ هایی که در آن نصب می شود با دکوراسیون اتاق خواب دخترانه هماهنگی داشته باشد.

قیمت روز کمد دیواری مدنظرت رو از بهترین کابینت سازها و نجارهای شهرت بگیر

بخشی از جداره ثابت کمددیواری را (نه همه!) به عنوان آینه قدی در نظر بگیرید. این آینه می تواند با یک میز متحرک بازشو به عنوان میز آرایش ترکیب شود. فراموش نکنید که برای چنین طرحی لازمست به یک نجار مجرب دسترسی داشته باشید. دکوراسیون منزل سنگ مرمر و چوب که در این طرح می بینید، ترکیب جدیدی نیست.

  • رنگ اتاق خواب مدرن نیز در کنار اکسسوری های مورد استفاده مهم بوده و اغلب از رنگ سفید و یا آبی روشن در طراحی اتاق خواب مدرن استفاده می شود.
  • می توان مدل اتاق خواب را به سه نوع سنتی و مدرن و صنعتی طبقه بندی کرد.
  • سبک مدرن سبکی ساده، هنری و بدون تزیینات پیچیده است که معمولا به صورت تک رنگ یا مجموعه‌ای از رنگ‌های مشابه طراحی می‌شود.
  • مثلا می توانید مانند تصویر زیر رنگ بالش، فرش و تابلو را در طیف رنگی مشابه انتخاب کنید.

به طور مثال استفاد از اکسسوری ­هایی که صنایع دستی ایران هستند می­ تواند ارزش هنرهای ایرانی را به شما یادآوری کنند. رنگ در طراحی دکوراسیون مدرن نقش مهمی دارد؛ رنگ­ های خنثی و ملایم مانند کرمی، طوسی، بژ، سفید می­ توانند انتخاب خوبی باشند. نور در یک محیط بسیار تاثیرگذار است و اکثریت افراد اتاق هایی که دارای پنجره یا درب هستند و نور بیرون را به داخل منعکس می کنند را دوست دارند .

http://belaltour.irوجود نظم و ترتیب در فضا، خصوصا برای دختر خانم ها خیلی جذاب است. شما می توانید با تقسیم بندی اتاق در قسمت های مختلف، چیدمان کاربردی تر و بهتری برای فرزندتان فراهم کنید. باید به عواملی مانند؛ کودک یا بزرگسال بودن فرد، ابعاد و اندازه اتاق، تناسب رنگ با سایر اشیا، نوع کفپوش اتاق خواب و.. رنگ روشن تمثیلی از سرزندگی ، شادابی ، روشنایی ، دل باز بودن و بهداشتی بودن است . رنگ های شاد آرامش بخش اند و افرادی که رنگ های شاد را دوست دارند افرادی با انگیزه و روحیه بالا هستند . این تخت به امکانات دیگری از قبیل سیستم صوتی، کول باکس و گرمکن، ماساژور غلطکی حرا..

۱۱ نکته کلیدی برای داشتن کابینت‌ های مرتب

توسط دکور

دکوراسیون