دکوراسیون اتاق خواب کوچک ️ اصول طراحی و چیدمان 20 ایده نکستا دیزاین | azindekor

یکی از ویژگی‌های بارز این سبک، هماهنگی اجزای بسیار متنوع اتاق در کنار یکدیگر است. این نوع طراحی به دلیل نمایان کردن عناصری که سبک‌های دیگر برای پوشاندن آنها سخت تلاش می‌کنند، با سایر سبک‌ها متفاوت است. سبک صنعتی هم کاربردی بودن و هم زیبایی را در یک فضا ترکیب می‌کند. با این حال، این نکته وجود دارد که این سبک در درجه اول یک طراحی اتاق خواب مردانه است. انتخاب جنس طبیعی برای وسایل و چیدمان اتاق خواب، جذابیت و گیرایی بیشتری به محیط می‌بخشد؛ از جنس تخت خواب و پاتختی گرفته تا اکسسوری‌ها و لوازم تزیینی مانند پاف‌ها.

طراحی حیاط مدرن برای خانه و تمام نکات مهم آن!

مثلا می توانید مانند تصویر زیر رنگ بالش، فرش و تابلو را در طیف رنگی مشابه انتخاب کنید. همچنین بهتر است که تخت را مثل این تصویر، زیر پنجره و کنار درب چیدمان نکنید، تا سر و صدا بیرون اتاق و سرما خواب آرامتان را مختل نکند. در صورتی که حریم اتاق خواب برایتان اهمیت دارد، از پرده های حریر استفاده کنید.

محله زندگی خود را با چه معیارهایی انتخاب کنیم؟

و رنگ طلایی موجود در دکوراسیون اتاق خواب، و همچنین لوستر ها و میزهای انتهایی بی نظیر، احساس لاکچری بودن را به این اتاق بخشیده است. دختران به دلیل روحیه لطیفی که دارند، از رنگ‌ های صورتی و سفید خوششان می آید. اتاقی که می‌ بینید هماهنگی جذابی با کاغذ دیواری، کتابخانه، پرده، فرش، تخت و وسایل دیگر دارد و افرادی که علاقه‌ مند به وسایل تزئینی هستند، بکارگیری از این ایده برایشان عالی است.

http://belaltour.ir

یکی از موارد مهم در طراحی اتاق خوابی باریک و کوچک این است که تمام فضا های خالی و پرت اتاق را نیز مورد استفاده قرار دهید. استفاده از کمد هایی با ابعاد و طراحی های خاص می تواند نتیجه مناسبی را در این زمینه به همراه داشته باشد. درست مانند کمد هایی که در اطراف تخت خواب طراحی شده و در فضا بسیار صرفه جویی می کنند، می توانید در اطراف درب اتاق خواب نیز یک کمد کاربردی و زیبا طراحی کنید. پیشنهاد ما استفاده از انواع کاغذ دیواری است که از طرح شلوغی در آن استفاده نشده باشد.

  • اگر تمایل به استفاده از این رنگ در طراحی اتاق خواب دارید، بهتر است از رنگ های پاستیلی نیز در کنار آن استفاده نمایید.
  • نورپردازی با ریسه‌ها فضای رویایی و زیبایی را به دکور اتاق خواب شما می‌دهد.
  • اگر طراحی اتاق خواب به گونه ای است که پنجره ای در آن وجود دارد، باید از این میزان نور نهایت استفاده را ببرید.
  • به شما پیشنهاد میکنیم برای به دست آوردن ایده های جدید و کاربردی برای طراحی اتاق خواب پسرانه حتما سری به مقاله راهنمای چیدمان اتاق خواب پسرانه بزنید.

اگر هم به کتاب و کتابخوانی علاقه مجله خبری آذین دکور دارید می توانید روی دیوار یا در داخل کمد دیواری باکس بسازید و کتابها را در داخل آن قرار دهید . دخترها رنگ های شاد را دوست دارند و ترجیح می دهند چیدمان اتاق خوابشان با ترکیبی را رنگ های شاد انجام پذیرد . در دکوراسیون اتاق خواب دختران اشیاء تزئیناتی ، تابلوها ، عروسک ها و لوازم پر زرق و برق زیاد به چشم می خورد . اتاق خواب دختران هیجان ، انرژی و نشاط را همراه دارند و حس راحتی به انسان دست می دهد .

تاثیر نور طبیعی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون