دکوراسیون اتاق خواب با 7 ترفند اصولی و مدرن گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

امیدواریم با ارائه این این سری مقالات توانسته باشیم شما را با مهمترین سرفصل های دکوراسیون داخلی منزل آشنا کرده باشیم. در فروشگاه تخصصی معماریان شما می توانید انواع محصولات دکوری را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا خریداری نمایید. اگر محل قرار گیری تخت خواب به گونه‌ای است که می‌توان کمی آن را از دیوار فاصله داد. می توانیم با ایجاد فاصله‌ای کم بین تخت و دیوار در بخش بالایی، فضایی کوچک برای ذخیره سازی وسایل داشته باشیم. هنگام ثبت سفارش برای طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق نیازی نیست متراژ اتاقتان را به‌طور دقیق اندازه بگیرید. در صورتی که طراح به صورت حضوری از پروژه بازدید کند، متراژ اتاق خواب را اندازه می‌گیرد.

  • بهتر است رنگ دیوار اتاق خواب شما باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود.
  • به‌خصوص اگر برای دیوارها فقط از یک رنگ استفاده کرده باشید و رنگ‌های خنثی مثل سفید و طوسی را انتخاب کرده باشید.
  • انتخاب رنگ­ های آرامش بخش تاثیر زیادی در خواب آرام و حس راحتی شما دارند.
  • پس بهتر است که مانند طراحان حرفه ای، دیوار پشت آن را به صورت مخصوص با بافتی متفاوت و یا با نصب دکوری ها، تزیین کنید.

جسارت به خرج دهید و برای اتاق خودتان، رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید حتی اگر بیشتر مردم آن را نمی‌پسندند. ارتفاع نصب دیوارکوب‌ها برای نورپردازی اتاق هم به مساحت و ارتفاع دیوارها بستگی دارد ولی معمولا کمی بالاتر از تابلوها است. این فضای دلنشین را می‌توانید با اضافه کردن یک کوسن گرم و نرم و یک میز کوچک تکمیل کنید. از این قسمت می‌توانید برای مطالعه یا استراحت کوتاه‌مدت استفاده کنید. اگر بتوانید این فضا را در کنار بخاری یا شومینه‌ی اتاق قرار دهید، جذابیت و دنج بودن آن دوچندان می‌شود.

۱۱۳ مدل طراحی دکوراسیون اتاق خواب شیک، مدرن و ساده

در این راستا در این سبک اغلب شاهد حضور خطوط صاف و اشکال ساده هستیم و اثری از جزئیات بیش از حد و الگوهای شلوغ و پر زرق و برق نیست. یک نکته‌ی کلی که باید درباره‌ی ارتفاع نصب تابلوها روی دیوار در نظر بگیرید این است که غالبا باید در سطح چشم افراد قرار بگیرند. یعنی طوری که در حالت ایستاده، بدون زحمت بتوانید و بدون بالا بردن سر بتوانید آن را ببینید. رنگ‌هایی مثل نارنجی، سبز روشن، کرم، آجری، خردلی و… انتخاب خوبی برای رنگ روتختی و بالش‌ها هستند. استفاده از این اتاق به عنوان مکانی برای استراحت و پرداختن به کارهای شخصی باعث می شود که توجه ویژه ای به طراحی این قسمت از خانه شود.

سبک معاصر

در نتیجه در مجله خبری آذین دکور داخلی اتاق مدرن بهتر است هر وسیله ­ای که برایتان کاربرد دارد را در اتاق نگه­دارید و وسایل اضافی را حذف کنید. شما می­ توانید یک آینه قدی زیبا و شیک برای اتاق­تان تهیه کنید و یا اگر فضای کافی برای نصب اینه قدی ندارید به آینه ­ی آرایش و آینه­ ی روی دراور اکتفا کنید. برخی از طراحان داخلی معتقدند که بهتر است آینه در مقابل تختخواب قرار نگیرد. دکوراسیون داخلی اتاق که با توجه به طراحی داخلی جای تخت خیلی مناسب نیست و بهتر بود جلوی پنجره گرفته نمیشد. با توجه به افزایش جمعیت و زیاد شدن زندگی آپارتمان نشینی، رفته رفته فضای خونه‌ها کوچک‌تر شده و به دنبال اون اتاق خواب‌هایی کوچک که ممکنه تمام وسائل در آن قرار نگیرند. طراحی برای فضاهای کوچک به راحتی قابل انجامه به طوری که تختخواب کمجا نصب می‌شود و به راحتی جمع میشه و موقع استفاده فقط در فضای اتاق قرار می گیره.

http://belaltour.ir

استفاده از چوب به عنوان المانی طبیعی نیز می تواند از ایده های سبک کلاسیک در طراحی اتاق خواب باشد. میز پاتختی از جمله المان هایی است که می تواند در زیبایی اتاق خواب به شما کمک کند. بکارگیری یک میز پاتختی پایه کوتاه می تواند در ایجاد انسجام در فضای اتاق خواب به شما کمک کند.

توسط دکور

دکوراسیون