نکات مهم در طراحی اتاق خواب ساختمانچی | azindekor

برای داشتن یک مجله خبری آذین دکور خواب راحت و آرامش بخش می‌توانید از نکاتی که ما برای شما خواهیم گفت استفاده کنید. با ما همراه باشید تا 7 ترفند اصولی و مدرن را برای دکوراسیون اتاق خواب بیان کنیم. اگر به الگوها یا بافت های قوی علاقه دارید، از استفاده از آنها در اتاق خواب کوچک نترسید.از یک الگوی چشمگیر یک ویژگی بسازید، خواه روی دیوارها باشد یا مبلمان نرم. به عنوان مثال، پوشاندن یک دیوار با کاغذ دیواری گلدار باعث می شود که الگو فضای کمی اشغال کند و در عین حال نتیجه مورد نظر ایجاد شود. اگر فکر می کنید تم سیاه و سفید در اتاق خواب خیلی رسمی یا جدی است، بهترین جایگزین برای دکوراسیون یک اتاق خواب ساده و کمینه گرا، رنگ خاکستری است.

سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

رنگ های ملایم برای کاغذ دیواری می تواند در ایجاد فضایی آرام به شما کمک کند. استفاده از پوستر دیواری اتاق خواب با طرح های زیبا نیز می تواند ایده خوبی باشد. نور و روشنایی فضا را بزرگ می‌کند، و در روحیه و آرامش شما هم تاثیر مثبت دارد. بنابراین، افزایش چگالی نور در دیزاین اتاق خواب را فرامشو نکنید. سهولت در رفت‌وآمد اولین چیزی است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب (صرف نظر از اینکه چه سبکی را برای دیزاین اتاق خواب انتخاب کرده‌اید) لحاظ کنید. یک گزینه بسیار عالی برای دکوراسیون اتاق خواب های ایرانی، استفاده از فرش های سنتی و لاکی ایرانی در دیزاین یک اتاق با تم روشن و ساده است.

http://belaltour.irدر کنار تم تماما خنثی، عناصری مانند فریم و یونیت چوبی تخت خواب، همگی به رنگ روشن انتخاب شده اند تا دکوراسیون در عین سادگی بسیار زیبا و آرام بخش بنظر بیاید. یکی از ایده های زیبا و کارآمد برای اتاق های کوچک و باریک که در سال های اخیر بسیار مطرح شده و هر روز محبوبیت بیشتری می یابد، ترکیب کمد لباس با تاج تخت خواب است. دکوراسیون اتاق خواب به‌خاطر تعدد وسایلی که در آن می‌گذاریم، کار سختی است. برخی اشتباهات در دکوراسیون اتاق خواب باعث می‌شوند که اتاقی آرامش‌بخش و دنج نداشته باشید و نتوانیم خواب راحتی را تجربه کنیم.

  • در ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب باید گفت که بهتر است در اتاق خواب، بخصوص اتاق خواب‌های کوچک، از کمدهایی با درب‌های کشویی استفاده کنیم تا به راحتی بتوانیم آنها را باز و بسته کنیم.
  • مدت زمان زیادی است که چیدمان ساده و خلوت تبدیل به انتخاب اول بسیاری از خانه دارها برای اتاق های اجتماعی خانه شده است.
  • جایی را برای خود تعبیه کنید که بتوانید کتاب بخوانید و از منظره بیرون لذت ببرید.

توجه نکردن به مکان نصب وسایل تزیینی، باعث می‌شود که دکوراسیون اتاق شما غیرحرفه‌ای و حتی ناخوشایند به نظر برسد. درست مثل پرده، بسیاری از افراد عادت دارد وسایل دیگر را هم در ارتفاع پایین‌تری نصب کنند. فرش های طرح دار و عروسکی می تواند جذابیت بیشتری برای کودکان چند ساله داشته باشد. در طراحی اتاق خواب گروه های سنی دیگر، علاوه بر توجه به سن و سلایق ایشان، بهتر است به خصوصیات روحی آن ها نیز توجه گردد. استفاده از یک کتابخانه کوچک و قرار دادن کتاب های مورد علاقه خود در آن می تواند در شخصی سازی هرچه بیش تر اتاق خواب به شما کمک کند.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب از آن جهت حائز اهمیت است که شما بیش از یک سوم شبانه روز خود را در آن سپری می کنید. اتاق خواب محیطی برای خواب، استراحت، مطالعه و کارهای شخصی است؛ که ما قصد داریم با آموزش ترفندهایی در طراحی آن، در ایجاد محیطی راحت و دلنشین شما را راهنمایی کنیم. لازم به ذکر است که این سبک برای طراحی اتاق خواب دخترانه هم بسیار رایج و محبوب است. معمولا دخترانی که به هنر علاقه‌مند هستند، به دنبال این سبک می‌روند.

سوالات متداول در زمینه دکوراسیون اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون