دکوراسیون اتاق خواب قیمت دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، هزینه طراحی و تغییر دکوراسیون خدمت از ما | azindekor

در کنار تم تماما خنثی، عناصری مانند فریم و یونیت چوبی تخت خواب، همگی به رنگ روشن انتخاب شده اند تا دکوراسیون در عین سادگی بسیار زیبا و آرام بخش بنظر بیاید. یکی از ایده های زیبا و کارآمد برای اتاق های کوچک و باریک که در سال های اخیر بسیار مطرح شده و هر روز محبوبیت بیشتری می یابد، ترکیب کمد لباس با تاج تخت خواب است. دکوراسیون اتاق خواب به‌خاطر تعدد وسایلی که در آن می‌گذاریم، کار سختی است. برخی اشتباهات در دکوراسیون اتاق خواب باعث می‌شوند که اتاقی آرامش‌بخش و دنج نداشته باشید و نتوانیم خواب راحتی را تجربه کنیم.

کاربرد رنگ آبی در اتاق خواب لوکس

هیچ کس نمی خواهد در تمام طول روز از برق استفاده کند، به خصوص اکنون که همه ما دچار کمبود ویتامین D هستیم. پنجره های خود را با حداقل قاب ایجاد کنید تا به طور کامل دیوار اتاق خواب را اشغال کند. این نه تنها اتاق خواب را روشن می کند، بلکه این تصور را ایجاد می کند که اتاق خواب شما بزرگتر از آنچه هست است. برنامه ریزی دقیق و کمی خلاقیت تمام چیزی است که برای استفاده حداکثری از امکانات یک اتاق خواب کوچک لازم دارید.

دکوراسیون اتاق خواب تان را بر چه اساس و مبنایی طراحی کرده اید؟

دکوراسیون اتاق خواب از آن جهت حائز اهمیت است که شما بیش از یک سوم شبانه روز خود را در آن سپری می کنید. اتاق خواب محیطی برای خواب، استراحت، مطالعه و کارهای شخصی است؛ که ما قصد داریم با آموزش ترفندهایی در طراحی آن، در ایجاد محیطی راحت و دلنشین شما را راهنمایی کنیم. لازم به ذکر است که این سبک برای طراحی اتاق خواب دخترانه هم بسیار رایج و محبوب است. معمولا دخترانی که به هنر علاقه‌مند هستند، به دنبال این سبک می‌روند.

  • هر روز صبح پرده‌ها را کنار بزنید تا نور گرم و طبیعی آفتاب به داخل خانه بتابد.
  • کاغذ دیواری هایی با نقش و نگارهای بسیار بزرگ نیز می توانند تعادل بصری اتاق را بر هم بزنند و جلوه نازیبایی ایجاد کنند.
  • با ایده‌های مناسب، یک منطقه کوچک را می‌توان به مکانی با گزینه‌های ذخیره‌سازی مفید تبدیل کرد و به دکوراسیون جذابی برای اتاق خواب کوچک دست یافت.
  • رنگها در آرامش و خواب شما تاثیر می‌گذارند بنابراین بهتر است قبل از اعمال سلیقه به آرامش خود اهمیت بدهید.
دکوراسیون اتاقی که می‌ بینید، متناسب با سلیقه دختران نوجوان و جوان طراحی شده است. وجود آینه، تابلو و لوستر و نورپردازی مناسب منجر به زیبایی بیشتر این اتاق شده است. زیرا می توانید بر اساس اصول این سبک، سبک های مختلف را متناسب با سلیقه شخص‌تان با هم تلفیق کنید و فضایی کاملا شخصی سازی شده بچینید. در اتاق های کوچک تمام وسایل در داخل کمد دیواری گنجانده می شود و اتاق با یک سرویس خواب و کنسول تزئین می شود . در صورتی که اتاق کوچک است می توان تخت را نیز در داخل کمد دیواری به صورت تاشو جای داد . یک ساعت ، چند تابلوی زیبای کوچک و یک گلدان می توانند زیبایی اتاق را تکمیل کنند .

دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک

برای داشتن یک مجله خبری آذین دکور خواب راحت و آرامش بخش می‌توانید از نکاتی که ما برای شما خواهیم گفت استفاده کنید. با ما همراه باشید تا 7 ترفند اصولی و مدرن را برای دکوراسیون اتاق خواب بیان کنیم. اگر به الگوها یا بافت های قوی علاقه دارید، از استفاده از آنها در اتاق خواب کوچک نترسید.از یک الگوی چشمگیر یک ویژگی بسازید، خواه روی دیوارها باشد یا مبلمان نرم. به عنوان مثال، پوشاندن یک دیوار با کاغذ دیواری گلدار باعث می شود که الگو فضای کمی اشغال کند و در عین حال نتیجه مورد نظر ایجاد شود. اگر فکر می کنید تم سیاه و سفید در اتاق خواب خیلی رسمی یا جدی است، بهترین جایگزین برای دکوراسیون یک اتاق خواب ساده و کمینه گرا، رنگ خاکستری است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون