آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2023 سلام ساختمان | azindekor

به طور کلی ترکیب رنگ دکوراسیون مربوط به آشپزخانه در ارتباط با ترکیب رنگ کل دکوراسیون داخلی خانه است. برای مثال در صورتی که ترکیب رنگ های دکوراسیون پذیرایی کرم و قهوه ای باشد استفاده از رنگ های گرم و نزدیک به پذیرایی می تواند بسیار قابل توجه باشد. در صورتی که ابعاد آشپزخانه شما کوچک باشد توصیه می شود که از بین رنگ های روشن انتخاب کنید چرا که استفاده از رنگ های روشن سبب می شود که محیط آشپزخانه بزرگتر دیده شود. از گلدان های بزرگ یا استند های گل که با گلدان های کوچک چیدمان شده اند برای ایجاد یک جلوه باطراوت و جذاب استفاده کنید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ با گل و گلدان های تزیینی نه تنها روح زیبایی و طبیعت را به دیزاین آشپزخانه وارد می کند، بلکه یک راهکار عالی برای تغییر حس و حال آشپزخانه است. برای طراحی آشپزخانه اولین و مهم ترین جز انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است.

همانقدر که گیاهان طبیعی و زیبا می توانند تاثیرات مثبتی در جاری شدن انرژی های مثبت و شادی بخش در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشند، گیاهان خشک شده ، خراب و نازیبا ، انرژی های این محیط را تخریب می کنند. این رنگ های موجی از احساسات سنگین و انرژی های منفی را در فضا جاری می سازند و می توانند جو نامناسبی در دکوراسیون منزل ایجاد کنند. وقتی در خصوص رنگ سفید صحبت می کنیم، اغلب تونالیته های این رنگ مانند شیری شکری ، استخوانی ، هلویی روشن ، بژ روشن و سایر رنگ های متمایل به سفید نیز مدنظر هستند.

  • به همین دلیل امروزه در اکثر طراحی‌های آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی از کابینت ایرانی با طرح‌های زیبا استفاده می‌شود.
  • معمولا در دکورراسیون آشپزخانه کابینت ها بیشترین نقش را ایفا می کنند.
  • شما میتوانید با در نظر گرفتن نکات ذکر شده و با استفاده از میز ناهار خوری چوبی ساده یک دکوراسیون زیبا و حرفه ای داشته باشید.
  • در طراحی باید ترجیحات سبک شخصی صاحب خانه و همچنین فضای موجود را در نظر بگیریم.
فاصله این نقاط و دسترسی به یکدیگر ایجاد یک مثلث می کند که این چیدمان از مدل های رایج و و سنتی چیدمان آشپزخانه نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به شمار می رود. یکی از مسائلی که طی سالیان گذشته روز به روز بیشتر شده استفاده از کابینت دو رنگ است. توجه کنید از رنگ های متضاد استفاده کنید تا جلوه و نمای بیشتری به محیط آشپزخانتان ببخشید. اگر بخواهیم چند تا از محبوب ترین دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ رو معرفی کنیم می توانیم به ترکیب رنگ سفید و قهوه ای یا سفید و طوسی یا سفید و آبی در سبک نئوکلاسیک اشاره کرد.

نکات طلایی در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

مجله خبری آذین دکور صیقلی وسیع با رنگ های برجسته برای تاکید بر مواد باکیفیت و هنر، به عنوان نقطه کانونی درنظر گرفته می‌شود. فقدان تزئینات میز نیز این امکان را می‌دهد تا زیبایی و کیفیت کامل قطعاتی که اساس زیبایی شناسی آشپزخانه را تعریف می‌کنند و تشکیل می‌دهند، قابل نمایش باشد. آویزان کردن وسایل آشپزخانه در بالای جزیره یا اجاق گاز، یک پیچ و تاب کاربردی و همچنین تزئینی و خانگی را به آشپزخانه روستایی فرانسوی می‌بخشد. میز بزرگ به سبک مزرعه نیز مانند یک میز پهن و دراز مکان مناسبی برای نمایش تخته ‌های غذاخوری و لوازم دکوری شماست. وسایل دست‌ ساز مانند زیورآلات، ظروف سفالی سرامیکی، گل‌ های وحشی تازه بریده شده و شیشه‌ های مزون پر شده، رنگ ‌های پایانی رمانتیکی را در این نوع آشپزخانه زیبا و در عین حال قابل دسترس ایجاد می‌‌کنند.

معرفی 4  مدل میز ناهار خوری روستیک متناسب با دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

فقط این یک نمای دیگر از آن آشپزخانه است که دیدن آن لذت‌بخش است. با مشاهده عکسهای شیکِ مات و براقِ کابینت های گلاس به فکر خرید کابینت مدرن افتادین؟ قبل از خرید کابینت پیشنهاد می‌کنم مطلب در مورد کابینت های گلاس به همراه مزایا و معایب این سبک کابینت رو مطالعه فرمایید. در جلسه‌ای با حضور کارفرما طرح نهایی شده و پس از تایید ایشان به فاز دوم یعنی فاز اجرا می‌رسیم.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون