دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان ایرانی، 13 ایده و ۱۱۳ مدل دکوراسیون شیک و مدرن | azindekor

این‌که اتاق خواب شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده دیزاین اتاق خواب دارد. زیرا به همان میزان که اتاق خواب بزرگ‌تر باشد، متریال و وسایلی که استفاده می‌شوند، بیشتر خواهد بود. مثلا هزینه دکوراسیون اتاق خواب 9 متریبا اتاق خواب کوچک‍‌تر یا بزرگ‌تر از آن تفاوت دارد. بازسازی دکوراسیون اتاق خواب بدین معناست که تمام اجزای آن – از کف تا سقف – تعمیر و نو شوند. نصب کاغذ دیواری،نصب کفپوشیا سرامیک، تغییر رنگ دیوارها و …، همه در قیمت نهایی بازسازی دکور اتاق خواب تاثیر می‌گذارند.

http://belaltour.irبا مجله خبری آذین دکور به تاثیر منفی برخی از رنگ های برجسته همچون بنفش بر خواب ما، اتاق خوابی که در آن از سبک مدرن استفاده شود، فضایی آرامش بخش ایجاد کرده و خوابی با کیفیت را در آن تجربه خواهید کرد. اتاق خواب زیر را می شود ساده ترین مدل موجود در این مطلب بحساب آورد. این نوار نورانی علاوه بر زیبایی یک کاربرد بسیار مهم دارد که آن تنظیم نور و حالت اتاق خواب است، شما به راحتی با فشار دادن یک دکمه می توانید رنگ و شدت نور را به دلخواه تنظیم کنید. همان‌طور که می‌دانید کاربرد و وظیفه اصلی اتاق استراحت و خوابیدن است پس برای درست کردن چنین جایی نباید به دنبال کار زیاد باشید و یا اتاق کوچک را پر از وسایل بلا استفاده کنید.

  • همه ی ما شنیده ایم که سقف دیوار پنجم اتاق است اما اغلب همچنان از رنگ سفید و طراحی ای ساده برای آن استفاده می کنیم و جلوه ای بی روح به آن می بخشیم.
  • ضمنا نگهداری از گیاهان آپارتمانی موجب افزایش کیفیت هوای اتاقتان می گردد.
  • شاید گاهی قرار دادن تختخواب در اتاق خواب غیرممکن و سخت باشد که در این صورت می‌توانیم از مبل‌های تختخواب شو استفاده کنیم.

از این رو مدل پرده اتاق خواب دخترانه برای آن ها اهمیت زیادی دارد و سعی می کنند دقت زیادی در خرید این پرده ها به به خرج دهند. بعضی ها سقف ساده دوست دارند و فقط با رنگ آمیزی ، زیبایی سقف را تکمیل می کنند . بعضی ها ترجیح می دهند با اجرای سقف کاذب طراحی زیبا و جذابی را برای سقف اتاق خواب فراهم کنند . خیلی ها با نمای ستاره ای یا اقیانوس توسط سقف کاذب فضای جذابی را برای اتاق خواب ایجاد می کنند . تزئین سقف با تور یکی از ایده های جذاب دیگر برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است . علاوه بر تور ، نمد نیز جزء تزئینات دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید که به صورت ترکیبی با تور می تواند جلوه بصری جذابی را برای محیط فراهم کند .تورها و نمدها در طرح و رنگ های مختلف قابل اجرا هستند .

چیدمان اتاق خواب

گزینه های باورنکردنی زیادی برای نورپردازی وجود دارد، چه سیمی و چه به صورت پلاگین، که واقعاً ما را قادر می سازد تا فضا را بهبود بخشیم و سطح موجود را برای لوازم جانبی که ترجیح می دهیم در کنار تخت داشته باشیم، بهینه کنیم. هم چنین برای انتخاب رنگ نیز بهتر است از رنگ های خنثی مانند بژ، خاکستری و سفید استفاده نمایید. هم چنین در صورت استفاده از تختی با این ویژگی می توانید از فضای زیر تخت برای نگهداری و قرار دادن وسایل نیز استفاده نمایید. یادمان باشد که در اتاق خواب نباید همه اتاق از فرش پوشیده شود و حتما بخشی کناره‌های آن خالی باشد. معمولا در خانه‌ها میزها نقشی اساسی دارند، به عنوان مثال برخی میزها می‌توانند به عنوان میز آرایش، میز مطالعه و… مورد استفاده قرار گیرند.

رنگ اتاق خواب

در اتاق‌های کوچک هم استفاده از رنگ‌های روشن بهترین راه برای رسیدن به فضایی خاص است. به خصوص رنگ آمیزی دیوارها و سقف ها با رنگ سفید بر زیبایی اتاق ما بسیار می‌افزاید. پس این مهم را در فهرست ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب در نظر بگیریم. یکی از مهم ترین عناصر در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه که تاثیر بسیار زیادی در جذابیت بیشتر آن دارد، پرده ها هستند. انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پرده در اتاق خواب می تواند زیبایی اتاق خواب را چندین برابر کند. معمولا دختر خانم ها علاقه و تمایل بیشتری نسبت به زیبایی ظاهری فضا دارند و حساسیت زیادی در انتخاب وسیله ها برای اتاق خواب خود دارند.

توسط دکور

دکوراسیون