دکوراسیون اتاق خواب زوج های باسلیقه و امروزی + تزیینات شیک | azindekor

ست کردن روتختی با فرش، پرده و کاغذ دیواری فضای دلنشینی را ایجاد می کند. هرچه این فرش و پرده ها ساده تر باشند، جلوه اتاق با سن فرزندان شما مطابقت بیشتری دارد. فراموش نکنید که از پرده و فرش هایی که در اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده می شود، در قسمت اتاق خواب دخترانه استفاده نکنید. علاوه بر سبک پرده، در انتخاب پرده اتاق خواب باید به فضای در دسترس هم توجه داشته باشید، یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری می شود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود.

راهنمای جامع خرید انواع پادری خانه، آشپزخانه، حمام و ورودی

علاوه‌ بر این، با کمک فرش می‌توانید رنگ‌های متنوع‌تری را به دکوراسیون خانه اضافه کنید. با انتخاب پرده‌ی مناسب می‌توانید فضای کلی خانه یا اتاق را تغییر دهید. با کمک پرده حتی می‌توانید یک فضا را بزرگ‌تر از آن چیزی که هستن نشان دهید. یکی از روش‌ها برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای اتاق، نصب پرده از بالاترین قسمت دیوار و نزدیک سقف است. استفاده از ایده های تزئینی برای طراحی دیوار نکته مهمی است که در طراحی اتاق خواب باید به آن توجه داشته باشید.

جمع‌بندی: انتخاب سبک درست برای اتاق خواب

مجله خبری آذین دکور هایی مثل سبز ، آبی ، فیروزه ای ، نقره ای و ترکیب آنها با رنگ سفید جزء رنگ های سرد هستند که خاصیت آرامش بخش و اطمینان بخش و بهداشتی بودن را برای محیط فراهم می کنند . رنگ های نارنجی ، صورتی ، قرمز ، زرد ، طلایی و ترکیب آنها باهم در دسته رنگ های گرم قرار می گیرند که سبب هیجان ، افزایش انرژی و انگیزه می شوند . یک سری رنگ ها مثل ارغوانی و بنفش میانه رو هستند و رنگ های قهوه ای ، خاکستری ، طوسی جزء رنگ های خنثی محسوب می شوند . در این سبک از رنگ های شاد بویژه قرمز ، آبی ، یاسی و صورتی بیشتر استفاده می شود . پارچه های بکار رفته در ملافه ها ، پرده ها ، روبالشی ها همه دارای طرح و رنگ هایی با تم قرمز هستند .

http://belaltour.irدر صورت تمایل می توانید نقطه نظرات خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید. آینه به بیننده تصوری دروغین از یک اتاق بزرگ می دهد و فضای اتاق کوچک این گونه بزرگ جلوه داده می شود. قراردادن آینه در جهت منعکس کردن نور پنجره نیز تنها راه برای هدایت نور به مکان مورد نظر شماست. اگر شما از شانس وجود یک پنجره در اتاق خواب خود بهره مند هستید، می توانید به بهترین شکل از فضای کنار آن برای ایجاد مکانی دنج در جهت مطالعه استفاده نمایید. برای مثال شاید به جای استفاده از یک میز پاتختی بیش تر به استفاده از یک آباژور پایه دار نیاز داشته باشید. بنابراین بهتر است برای خرید وسایل اتاق خواب هوشمندانه عمل کنید.

  • اتاق خوابی پر نور یا نور ملایم؟ فرقی نمی کند انتخابتان کدام مورد است، در هر صورت باید فکر شده از نور استفاده کنید.
  • عناصر سنتی کلاسیک مانند پاتختی فلزی و تخت خواب چوبی استفاده کنید و آن را با لوازمی از سبک معاصر ترکیب کنید.
  • پس هنگام برآورد هزینه طراحی و اجرای دکور اتاق خواب، هزینه طراحی و ساخت کمد دراور و کمد دیواری را نیز فراموش نکنید.
  • بهترین حالت این است که بدانید هدفتان از دیزاین اتاق خواب یا تغییر دکور اتاق خواب چیست.

با اینکه این سبک شامل موارد زیادی می‌شود، اما ظاهری ساده و با نشاط دارد. لازم به ذکر است که این سبک برای افرادی مناسب است، که شیفته مد و تکنولوژی امروزی نیستند و مایل‌اند ساعاتی از روز را به دور از دغدغه‌های روزانه‌، با مرور خاطرات خوش گذشته و عکس‌ها و وسایل قدیمی خاص خود سپری کنند. رنگ‌های پرکاربرد شامل رنگ‌های بهاری و ملایم می‌شود، مانند سفید، سبز روشن، صورتی ملایم، شیری و قهوه‌ای روشن.

سوال چهارم : برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مشترک برای دو فرزند باید به چه نکاتی توجه داشت؟

توسط دکور

دکوراسیون