دکوراسیون آشپزخانه مدرن نکستا دیزاین | azindekor

برای مجله خبری آذین دکور آشپزخانه بیان شده است که مد نظر داشتن آنها خالی از لطف نیست. نکته ای که در مورد تهویه آشپزخانه باید مورد توجه باشد این است که اجاق گاز را به هیچ عنوان در مجاورت پنجره و یا تحت جریان مستقیم تهویه نگذارید. به جای استفاده از اجاق گاز در نزدیکی تهویه بهتر است که از سینک ظرفشویی استفاده کنید. در این شرایط سینک، در اثر جریان هوا خشک می شود و شاهد رطوبت بر روی آن نخواهیم بود.

http://belaltour.irبرای این سبک می‌توانید در قسمت بالا و پایین دیوار، کابینت یا قفسه بندی هایی داشته باشید تا کارآمدی فضا را به حداکثر برسانید. پس بهتر است کابینت‌ها به صورت عمودی تا زیر سقف ادامه داشته باشند تا فضای بیشتری داشته باشید. توجه کنید وسایلی که کمتر مورد نیاز هستند را در طبقات بالا قرار دهید، همچنین برای کابینت‌ها از نظم دهنده‌ها، تقسیم کننده‌های کشو و پشت دری کابینت‌ استفاده کنید. برای اینکه فضای بزرگ‌تر و دلبازتری در آشپزخانه کوچک خود داشته باشید، از کابینت‌ با در‌ شیشه‌ای، سفید، یا به رنگ روشن استفاده کنید. هایگلاس یا ام دی اف خام با روکش پلاکسی گلاس نمایی شیشه مانند دارد اما سبک‌تر است.

  • برای یک طراحی واقعاً مدرن همه چیز را خطی نگه دارید، خواه چیدمان، کفپوش و کاشی ها باشد.
  • امروزه معماری جهان در مسیر معمارانه خویش گام بر می دارد و در پی فردایی بهتر می تازد.
  • استفاده از میز و صندلی‌های باریک، قفسه‌های باریک و در کل ابزارهای کوچک و جمع و جور باعث می‌شود علاوه بر اشغال فضای کمتر، محیط آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته نباشد.
  • موارد متعددی در دکوراسیون این بخش از خانه مورد توجه باشد که می توانیم به نورپردازی، ترکیب رنگ ها ، انتخاب نوع متریال، استفاده بهینه از فضا، تهویه و… اشاره داشته باشیم.
  • برای طراحی این بخش از آشپزخانه می توانید از شلف ها و یا تابلوهای هنری استفاده نمایید.
  • بدین منظور همیشه بر اصول طراحی تکیه کنید که برای ایجاد یک آشپزخانه جدید که کارآمد و زیبا باشد ضروری است.
این نکته بسیار مهم است و موجب میشود خانم منتظر میزبانی از مهمانان، احساس راحتی و آرامش می کند. اگر می خواهید ظاهری مدرن داشته باشید، در افزودن فضای ذخیره سازی در هر اینچ از آشپزخانه خود تردید نکنید. این بدان معنا نیست که آشپزخانه‌های مدرن نمی‌توانند اندکی تزئین داشته باشند، اما اغلب آن را از ویژگی‌های طبیعی در یک ماده می‌گیرند.

دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ

طراحی داخلی آشپزخانه به دو سبک مدرن و کلاسیک صورت می گیرد در آشپزخانه های بزرگ با توجه به سلیقه افراد می توان از سبک مدرن یا کلاسیک استفاده کرد. اما در آشپزخانه های کوچک اگر از سبک مدرن استفاده شود بهتر است .زیرا در سبک مدرن با توجه به طراحی و استفاده از رنگهای روشن و مات جلوه بزرگتری به این فضا خواهد بخشید. سبک طراحی آشپزخانه شما به هر سبکی باشد کابینت مهمترین المان در طراحی است که برای انتخاب آن باید با دقت عمل کرد. امروزه با ساخت و سازهای جدید و متصل بودن آشپزخانه به سایر اتاق ها دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی را در زیباسازی خانه ایفا می‌کند.

سوال هایی درمورد دکوراسیون آشپزخانه

به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته در طراحی سنتی ایرانی هارمونی رنگ‌ها با یکدیگر است. بنابراین اگر تناسب رنگ در بین وسایل دکوری آشپزخانه رعایت شود، سبک ایرانی سنتی پایدار خواهد ماند. یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند آشپزخانه پنجره دار شما را به طراحی ایرانی نزدیک‌تر کند، استفاده از قاب‌های چوبی با گره چینی است. این المان زیبا و جذاب آشپزخانه شما را سرشار از حس و حال سنتی و ایرانی خواهد کرد.

توجه به ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

توسط دکور

دکوراسیون