دکوراسیون آشپزخانه، طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های خاص خانه معمار | azindekor

چون با زیاد شدن وسایل آشپزخانه امروزی همچون چای ساز، ماکروویو، غذاساز، قهوه ساز و… دیگر نمی‌توان این لوازم را تنها بر روی چند قفسه جای داد. وقتی به طرح‌های آشپزخانه مدرن فکر می کنیم، کابینت‌های بدون قاب، سخت‌افزار براق و ساده، خطوط افقی قوی و عدم تزیینات با زیبایی طبیعی مواد در ذهنمان می‌درخشد. دستگیره ها اغلب در تمام طول درها و کشوها قرار دارند که خطوط افقی را در دکوراسیون آشپزخانه مدرن تداعی می کنند. علاوه بر این، جزیره نیز از ویژگی های طراحی آشپزخانه مدرن لوکس است و اگر فضای آن را دارید، قطعا باید یکی را انتخاب کنید. از دیگر سبک های عالی برای چیدمان آشپزخانه های بزرگتر، چیدمان U شکل است. در این سبک کابینت ها در امتداد سه دیوار مجاور قرار گرفته اند.

سبک چیدمان آشپزخانه گالی

این نکته بسیار مهم است و موجب میشود خانم منتظر میزبانی از مهمانان، احساس راحتی و آرامش می کند. اگر می خواهید ظاهری مدرن داشته باشید، در افزودن فضای ذخیره سازی در هر اینچ از آشپزخانه خود تردید نکنید. این بدان معنا نیست که آشپزخانه‌های مدرن نمی‌توانند اندکی تزئین داشته باشند، اما اغلب آن را از ویژگی‌های طبیعی در یک ماده می‌گیرند.

  • سیستم آشپزخانه آمریکایی برای هر فضایی اعم از بزرگ یا آپارتمان های کوچک که آشپزخانه اپن رو به هال دارند مناسب است.
  • طراحی سقف کاذب آشپزخانه با چوب از ایده هایی است که حس صمیمت و گرما فضا را افزایش می‌دهد و فضا را کلاسیک تر نشان خواهد داد.
  • دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن تجسم پیچیدگی، جذابیت و براقی است.

برای مجله خبری آذین دکور آشپزخانه بیان شده است که مد نظر داشتن آنها خالی از لطف نیست. نکته ای که در مورد تهویه آشپزخانه باید مورد توجه باشد این است که اجاق گاز را به هیچ عنوان در مجاورت پنجره و یا تحت جریان مستقیم تهویه نگذارید. به جای استفاده از اجاق گاز در نزدیکی تهویه بهتر است که از سینک ظرفشویی استفاده کنید. در این شرایط سینک، در اثر جریان هوا خشک می شود و شاهد رطوبت بر روی آن نخواهیم بود.

http://belaltour.ir

طراحی داخلی آشپزخانه به دو سبک مدرن و کلاسیک صورت می گیرد در آشپزخانه های بزرگ با توجه به سلیقه افراد می توان از سبک مدرن یا کلاسیک استفاده کرد. اما در آشپزخانه های کوچک اگر از سبک مدرن استفاده شود بهتر است .زیرا در سبک مدرن با توجه به طراحی و استفاده از رنگهای روشن و مات جلوه بزرگتری به این فضا خواهد بخشید. سبک طراحی آشپزخانه شما به هر سبکی باشد کابینت مهمترین المان در طراحی است که برای انتخاب آن باید با دقت عمل کرد. امروزه با ساخت و سازهای جدید و متصل بودن آشپزخانه به سایر اتاق ها دکوراسیون آشپزخانه نقش مهمی را در زیباسازی خانه ایفا می‌کند.

نکات طلایی در دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

یک شلف معلق گلدانی با احتساب وزن خاک در زمان آب دادن به گلدان ها ممکن است تا ده کیلو وزن داشته باشد و یک اتصال ساده قلاب نمی تواند این بار را در دراز مدت تحمل کند. برای نصب شلف های معلق نیازمند دیواری بدون کابینت یا حداقل بدون کابینت های بالایی هستیم. این دیوار ممکن است مجاور پنجره و یا بر روی بخشی از جداره مشترک آشپزخانه با راهرو واقع شده باشد. فرش ایرانی نیز نمادی است که در آشپزخانه ، می تواند فضا را به سنتی بودن نزدیک کند. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.

میز ناهار خوری هشت نفره چوب چنار

توسط دکور

دکوراسیون