دکوراسیون آشپزخانه استاندارد ، مرکز آموزش دکوراسیون داخلی پویا اندیش | azindekor

برای این سبک می‌توانید در قسمت بالا و پایین دیوار، کابینت یا قفسه بندی هایی داشته باشید تا کارآمدی فضا را به حداکثر برسانید. پس بهتر است کابینت‌ها به صورت عمودی تا زیر سقف ادامه داشته باشند تا فضای بیشتری داشته باشید. توجه کنید وسایلی که کمتر مورد نیاز هستند را در طبقات بالا قرار دهید، همچنین برای کابینت‌ها از نظم دهنده‌ها، تقسیم کننده‌های کشو و پشت دری کابینت‌ استفاده کنید. برای اینکه فضای بزرگ‌تر و دلبازتری در آشپزخانه کوچک خود داشته باشید، از کابینت‌ با در‌ شیشه‌ای، سفید، یا به رنگ روشن استفاده کنید. هایگلاس یا ام دی اف خام با روکش پلاکسی گلاس نمایی شیشه مانند دارد اما سبک‌تر است.

ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه مدرن چیست؟

اندازه و متراژ مجله خبری آذین دکور، مواردی که به تعمیر و تعویض نیاز دارند، نصب کابینت، رنگ آمیزی یا کاشی کاری و … فقط باید بدانید چه هدفی را برای بازسازی دکوراسیون آشپزخانه در ذهن خود دارید. آن را با یک طراح باتجربه در میان بگذارید و بر سر هزینه‌ها با یکدیگر به توافق برسید. در آشپزخانه‌های کوچک باید از تمام فضاهای موجود به بهترین شکل استفاده کنید. شما باید از فضای بین قفسه‌ها، پشت کمد‌ها، زیر سینک، گوشه‌ها و لبه‌های پنجره هم استفاده کنید. انواع گیره‌، قلاب‌، آویز یا قفسه قابلمه نیز برای استفاده بیشتر از فضا مناسب هستند.

آیا می‌توان به طراحی آشپزخانه جزئیات زیادی افزود یا دکوراسیون آشپزخانه ساده بهتر است؟

توجه داشته باشید که از چیدن وسایل اضافی روی سطح کابینت ها خودداری کنید تا فضای آشپزخانه مرتب و منظم تر به نظر برسد. جهت درخواست آنلاین طراحی کابینت و دکوراسیون آشپزخانه فرم زیر را تکمیل کرده و ارسال نمایید. در دکوراسیون این آشپزخانه می‌توان از ایده‌هایی به کار برد که به آشپزخانه شخصیت می دهد.

  • یکی از مهمترین و پرطرفدارترین سبک‌های طراحی آشپزخانه، طراحی مدرن است.
  • در مطالب قبلی به طور کامل و جامع دربارهدکوراسیون آشپزخانه صحبت کردیم، در این مطلب از چیدانه به بررسی دکوراسیون آشپزخانه کوچک می‌پردازیم.
  • مدل‌های بیشتر را می‌توانید در مطلب «طراحی آشپزخانه با پنجره» ببینید.
  • توجه کنید از رنگ های متضاد استفاده کنید تا جلوه و نمای بیشتری به محیط آشپزخانتان ببخشید.
  • یک شلف معلق گلدانی با احتساب وزن خاک در زمان آب دادن به گلدان ها ممکن است تا ده کیلو وزن داشته باشد و یک اتصال ساده قلاب نمی تواند این بار را در دراز مدت تحمل کند.
به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته در طراحی سنتی ایرانی هارمونی رنگ‌ها با یکدیگر است. بنابراین اگر تناسب رنگ در بین وسایل دکوری آشپزخانه رعایت شود، سبک ایرانی سنتی پایدار خواهد ماند. یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند آشپزخانه پنجره دار شما را به طراحی ایرانی نزدیک‌تر کند، استفاده از قاب‌های چوبی با گره چینی است. این المان زیبا و جذاب آشپزخانه شما را سرشار از حس و حال سنتی و ایرانی خواهد کرد.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر

همچنین می‌توانید با پرده‌ای زیبا، گلدان، ظرف میوه‌ یا سینک جلوی پنجره، دکوراسیون آشپزخانه کوچک را زیباتر کنید. در دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک داشتن فضای کم اهمیت روشنایی و نور را بیشتر می‌کند. در این آشپزخانه‌ها توصیه می‌شود با نصب لامپ‌های رشته‌ای و چراغ‌های LED به قفسه‌ها و زیر کابینت‌ها یا نصب لوستر فضا را زیباتر و بزرگ‌تر نشان دهید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون