دکوراسیون آشپزخانه، طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های خاص خانه معمار | azindekor

جزیره این آشپزخانه سینک ندارد اما گاز روکار روی آن قرار گرفته تا کاربردی‌تر شود. در این آشپزخانه نوآوری زیبایی در طراحی پنجره صورت گرفته که کمتر دیده‌ایم. مدل بالا توسط متخصص حرفه‌ای سلام ساختمان در شهر تهران انجام شده است. شما می‌توانید صاحب کابینت‌های بالا شوید فقط کافیست روی عکس کلیک کرده و فرم را پر کنید. در دکوراسیون آشپزخانه جدید و مدرن فضایی کافی برای حرکت در نظر داشته باشید.

طراحی فضای ارگانیک در آشپزخانه های 2023

در طراحی داخلی آشپزخانه نباید از متریال لیز و لغزنده استفاده شود. دکونیوز مجله ای خبری می باشد که طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی دکوراسیون محیط کار، طراحی و چیدمان منزل و زیباسازی و طراحی فضای سبز و هر آنچه که به زیبایی محیط اطراف انسان امروز مربوط می شود را در برمیگیرد. هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه 2023 رویایی خود، مهم است که ویژگی های جاودانه را با رنگ ها، الگوها و بافت های بازیگوش و جذاب که شخصیت و زیبایی طراحی شما را منعکس می کنند، متعادل کنید. ممکن است نخواهید هر سال آشپزخانه خود را بازسازی کنید، اما این بدان معنا نیست که راه های خلاقانه ای برای حفظ تازگی و مدرن بودن فضای آشپزخانه شما وجود ندارد. نور از مباحث مهم و کلید در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود با این وجود در دکوراسیون آشپزخانه اهمیت ثانویه دارد.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک سنتی

کاشی های کرم، خاکی، سفید، خاکستری یا خنثی با طرح های سرامیکی یا بنایی، دیوارهای آشپزخانه را به ویژه در قسمت های پشت اجاق گاز و سینک ظرفشویی تزئین می‌کنند. ساکولنت ها، عکس های خانوادگی، قفسه های شراب، شیشه های کوکی، سبدهای میان وعده، هنر دیواری و چیزهای معمولی و در عین حال شخصی ظاهر آشپزخانه های سنتی را حفظ می‌کنند. کابینت های شما نباید خیلی با سایر فضاهای آشپزخانه تان متفاوت باشد، زیرا ممکن است سبب تناقض در دکوراسیون شما شود. اگر برای پیدا کردن سبکی مناسب به مشکل برخورده اید، توصیه می کنیم نمونه کارهای مختلف در سبک های کابینت را ببینید سپس در انتخاب سبک تصمیم بگیرید.

http://belaltour.ir

همانطور که گفته شد، یک مجله خبری آذین دکور سرد با خاکستری یا ترکیب رنگارنگ با سفال می تواند فضایی فراموش نشدنی را ایجاد کند. آشپزخانه یکی از آن بخش‌های مهم منزل است که می‌توان به راحتی فرهنگ غنی کشورمان را در آن لحاظ کرد. طراحی و گنجاندن تزیینات، تجهیزات و کابینت‌های کلاسیک باعث می‌شود تا فضای شما حس و حال یک آشپزخانه با سبک ایرانی و سنتی پیدا کند. در واقع توجه به اینکه خانه‌های آپارتمانی دارای آشپزخانه‌های متصل به اتاق نشیمن و پیوسته با سایر بخش‌های منزل هستند، در اولویت قرار دارد.

  • تضاد موجود بین رنگ‌های کرم و مشکی باعث جذابیت و خاص بودن این آشپزخانه و دیده شدن هرکدام از رنگ‌ها به صورت مجزا شده است.
  • اگر شلوغی و جزئیات زیاد را نمی‌پسندید بهتر است سبک های دیگری را برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید.
  • ما در سلام ساختمان می‌توانیم مناسب‌ترین کابینت ساز شهرتان را به شما معرفی کنیم تا بصورت حرفه‌ای ایده‌های شما در رابطه با آشپزخانه مدرن را برای‌تان اجرا کنند.
  • در صورتی که به دنبال این هستید که در مورد دکوراسیون آشپزخانه و نکات مهم آن اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.
جهت دریافت مشاوره در مورد طراحی هر قسمت از دکوراسیون آشپزخانه و یا سفارش طراحی دکوراسیون، با مشاورین ما تماس بگیرید. مدل بالا نمونه‌کار سلام ساختمان در شهر تهران است که با رنگ خاص خود توجه را جلب می‌کند. اگر از جمله افرادی هستید که رنگ‌های تیره را نمی‌پسندند، ترکیب به اندازه رنگ طوسی با سفید علاوه بر متعادل کردن محیط، با ایجاد تضاد، دیگر خسته‌کنندگی آشپزخانه‌های تیره را هم ندارد. کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود.

عناصر طبیعی در دکوراسیون آشپزخانه 2023

توسط دکور

دکوراسیون