دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی نکات طلایی+عکس دکورمگ | azindekor

اینها ممکن است یک سینک استیل ضد زنگ، یک اجاق گاز مدرن یا یک پنجره با منظره زیبای بیرون باشد. وقتی نقطه کانونی مشخص شد، از خط، فرم و رنگ برای برجسته کردن آن استفاده می کنیم. هرچه در دکوراسیون های مدرن همه چیز ساده و خلوت است، در طراحی دکوراسیون کلاسیک شلوغی بیشتر نمایان میشود.

  • می توان از روش طراحی هایی به سبک کلاسیک و مدرن برای ایجاد فضایی تازه استفاده کرد.
  • یا اگر می‌خواهید حتما کانتر داشته باشید از جزیره باریک با کابینت در زیر آن برای داشتن فضای بیشتر استفاده کنید.
  • بهتر است در قسمتی از دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک از قفسه‌های باز استفاده کنید چراکه کابینت‌ها ممکن است فضای آشپزخانه را کوچک نشان دهند ولی قفسه‌های باز اینگونه نیستند.
  • محل تجمع در آشپزخانه باید مستقل از مثلث کار باشد تا ساکنین بتوانند در حین خوردن و نوشیدن، سرآشپز را تماشا کنند بدون اینکه مانعی برای آشپزی باشند.
  • خوب است که در طراحی آشپزخانه به فضای داخلی، رنگ‌ها، سبک، مصالح به کار رفته توجه کنید و با توجه به آن‌ها سقف را دیزاین کنید.
  • برای خرید اکسسوری ها، انتخاب رنگ کابینت و حتی طرح و رنگ پرده ، لازم است یک نگاه کلی به تمام بخش های منزل که در یک محدوده دید واقع شده اند داشته باشیم.
میز صیقلی وسیع با رنگ های برجسته برای تاکید بر مواد باکیفیت و هنر، به عنوان نقطه کانونی درنظر گرفته می‌شود. فقدان تزئینات میز نیز این امکان را می‌دهد تا زیبایی و کیفیت کامل قطعاتی که اساس زیبایی شناسی آشپزخانه را تعریف می‌کنند و تشکیل می‌دهند، قابل نمایش باشد. آویزان کردن وسایل آشپزخانه در بالای جزیره یا اجاق گاز، یک پیچ و تاب کاربردی و همچنین تزئینی و خانگی را به آشپزخانه روستایی فرانسوی می‌بخشد. میز بزرگ به سبک مزرعه نیز مانند یک میز پهن و دراز مکان مناسبی برای نمایش تخته ‌های غذاخوری و لوازم دکوری شماست. وسایل دست‌ ساز مانند زیورآلات، ظروف سفالی سرامیکی، گل‌ های وحشی تازه بریده شده و شیشه‌ های مزون پر شده، رنگ ‌های پایانی رمانتیکی را در این نوع آشپزخانه زیبا و در عین حال قابل دسترس ایجاد می‌‌کنند.

مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده

به طور کلی مجله خبری آذین دکور رنگ دکوراسیون مربوط به آشپزخانه در ارتباط با ترکیب رنگ کل دکوراسیون داخلی خانه است. برای مثال در صورتی که ترکیب رنگ های دکوراسیون پذیرایی کرم و قهوه ای باشد استفاده از رنگ های گرم و نزدیک به پذیرایی می تواند بسیار قابل توجه باشد. در صورتی که ابعاد آشپزخانه شما کوچک باشد توصیه می شود که از بین رنگ های روشن انتخاب کنید چرا که استفاده از رنگ های روشن سبب می شود که محیط آشپزخانه بزرگتر دیده شود. از گلدان های بزرگ یا استند های گل که با گلدان های کوچک چیدمان شده اند برای ایجاد یک جلوه باطراوت و جذاب استفاده کنید. طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ با گل و گلدان های تزیینی نه تنها روح زیبایی و طبیعت را به دیزاین آشپزخانه وارد می کند، بلکه یک راهکار عالی برای تغییر حس و حال آشپزخانه است. برای طراحی آشپزخانه اولین و مهم ترین جز انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است.

http://belaltour.ir

با ما تا انتهای این مطلب دکورمگ همراه باشید تا شما را با نکاتی تازه آشنا کنیم. انتخاب رنگ هایی که قرار است از آن‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک استفاده کنید ‌اهمیت بسیار بالایی دارد. رنگ‌ های روشن در دکوراسیون آشپزخانه، نور را منعکس می‌کنند و بسیاری از ایرادات مانند خراش‌ ها و فرورفتگی ‌ها را پنهان می‌کنند.

چه از فضای آشپزخانه صرفا برای پخت و پز استفاده می شود و چه یک میز صبخانه خوری یا میز جزیره با کاربری صرف غذا در دکوراسیون آشپزخانه دارید، گیاهان می توانند روحیه افراد حاضر در این فضا را بهبود بخشند. یکی دیگر از المان هایی که معمولا در آشپزخانه مدرن دیده می شود میز کانتر است. در واقع میز کانتر جدا کننده فضای آشپزخانه از سالن پذیرایی بوده و علاوه برآن چند کاربردی نیز طراحی می شود.

سه- آشپزخانه را در میان دوستان و خانواده اش در نظر داشته باشید!

توسط دکور

دکوراسیون