دکور آشپزخانه مدرن 1401 آشپزخانه مدرن کوچک کابینت آشپزخانه مدرن دکور آشپزخانه کوچک | azindekor

بسته بندی و ظروف پلاستیکی را در یک محل مفید و نزدیک یک سطح مجله خبری آذین دکور برای بسته بندی مواد باقی مانده نگه دارید. ظروف را در نزدیکی ماشین ظرفشویی قرار دهید تا روند تخلیه آسان شود. اگر تصور می کنید با دکوراسیون آشپزخانه و کابینت هایی به رنگ سفید ، فضا بیش از حد ساده و سرد جلوه می کند،تغییر دادن کفپوش آشپزخانه هم می تواند رنگ و گرمای زیادی را به دیزاین آشپزخانه وارد کند. یک راهکار بسیار کلیدی و عالی در ایجاد حس و حال متفاوت و البته تغییر دکوراسیون آشپزخانه ، تغییر رنگ و طرح بین کابینتی هاییست که این روزها در بازار پیدا می شود. طراحی های جذاب ، لوکس و متفاوتی که در برخی از موارد هیچ نیازی به نصاب نیز ندارند و به صورت پنل های آماده نصب و برش به فروش می رسند. اما اگر تنها مشکل شما با انتخاب رنگ سفید برای کابینت ها و دیزاین آشپزخانه ، دغدغه تبدیل شدن این فضا به یک دکور سرد و بی روح است، بهتر است بدانید این مشکل را می توان به آسانی با اکسسوری های بسیار جذاب برطرف نمود.

http://belaltour.irهمانقدر که گیاهان طبیعی و زیبا می توانند تاثیرات مثبتی در جاری شدن انرژی های مثبت و شادی بخش در دکوراسیون آشپزخانه داشته باشند، گیاهان خشک شده ، خراب و نازیبا ، انرژی های این محیط را تخریب می کنند. این رنگ های موجی از احساسات سنگین و انرژی های منفی را در فضا جاری می سازند و می توانند جو نامناسبی در دکوراسیون منزل ایجاد کنند. وقتی در خصوص رنگ سفید صحبت می کنیم، اغلب تونالیته های این رنگ مانند شیری شکری ، استخوانی ، هلویی روشن ، بژ روشن و سایر رنگ های متمایل به سفید نیز مدنظر هستند.

  • پارکت های چوبی به این مدل کابینت ها نمای بهتری می دهد برای خرید پارکت لمینت از آرکسان با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.
  • بی هیچ توضیح اضافه ، قرار دادن اکسسوری ها یا تزیین کابینت ها با چوب ، یک جلوه بسیار جذاب و خاص به دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ منزل تان می دهد.
  • استفاده از سقف های طرحدار یک ایده برا دکوراسیون آشپزخانه است.
  • در سبک کلاسیک کابینت ها معمولا دارای تزیینات و منت کاری شده هستند.

فقط این یک نمای دیگر از آن آشپزخانه است که دیدن آن لذت‌بخش است. با مشاهده عکسهای شیکِ مات و براقِ کابینت های گلاس به فکر خرید کابینت مدرن افتادین؟ قبل از خرید کابینت پیشنهاد می‌کنم مطلب در مورد کابینت های گلاس به همراه مزایا و معایب این سبک کابینت رو مطالعه فرمایید. در جلسه‌ای با حضور کارفرما طرح نهایی شده و پس از تایید ایشان به فاز دوم یعنی فاز اجرا می‌رسیم.

نقش سبک در کابینت آشپزخانه ها

فاصله این نقاط و دسترسی به یکدیگر ایجاد یک مثلث می کند که این چیدمان از مدل های رایج و و سنتی چیدمان آشپزخانه نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان به شمار می رود. یکی از مسائلی که طی سالیان گذشته روز به روز بیشتر شده استفاده از کابینت دو رنگ است. توجه کنید از رنگ های متضاد استفاده کنید تا جلوه و نمای بیشتری به محیط آشپزخانتان ببخشید. اگر بخواهیم چند تا از محبوب ترین دکوراسیون آشپزخانه دو رنگ رو معرفی کنیم می توانیم به ترکیب رنگ سفید و قهوه ای یا سفید و طوسی یا سفید و آبی در سبک نئوکلاسیک اشاره کرد.

انباری های مخفی در آشپزخانه 2023

در حالی که ممکن است اشکال کاشی های طرح دار یا چندین متریال با بافت، رنگ و پتینه را در یک آشپزخانه معاصر ببینید، در آشپزخانه مدرن چیز زیادی از آن نخواهید دید. و هایگلاس بهترین کابینت‌ها برای طراحی آشپزخانه های مدرن هستند. مشخص‌ترین مولفه‌ای که در آشپزخانه های مدرن وجود دارد این است که فضای آشپزخانه از نشیمن یا پذیرایی با در یا دیوار جدا نشده است. و به دلیل محدودیت فضا، دیوارهای باربر یا بودجه، نمی‌توان آنها را تغییر داد.

برای اطلاع از “هزینه دکوراسیون آشپزخانه” با پاسخ به چند

توسط دکور

دکوراسیون