دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی نکات طلایی+عکس دکورمگ | azindekor

زیرا برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و ساده باید از داشتن وسایل دکوری بزرگ و جاگیر دوری کرد و درعوض سعی کرد از لوازم دکوری کوچک و ساده برای دیزاین استفاده کرد. از آنجا که محیط آشپزخانه بیشتر در معرض کثیفی قرار دارد بنابراین خرید پرده برای آشپزخانه باید به صورتی باشد که در برابر نور و شستشو مقاومت بالاتری داشته باشد. اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است از پرده هایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید که فضا را دلباز تر و بزرگتر نشان دهند. اگر آشپزخانه پرنوری دارید و تابش نور ممکن است شما را اذیت کند می توانید از پارچه های رنگ تیره استفاده کنید تا میزان نور ورودی را کنترل کنید. پرده پانچ از انواع پرده های است که در عین پوشانندگی مناسب پنجره، دارای طرح های متنوع و شیک می باشند که جلوه فوق العاده خاصی در فضای آشپزخانه ایجاد می نماید.

سبک مناسب دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌ کوچک

این روزها طراحی آشپزخانه‌های ایرانی سرشار از رنگ، نور و انرژی هستند که منشا آن را باید سبک طراحی سنتی ایرانی دانست. به طور کلی دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد که طراحی فضاها بر اساس میزان مساحت و کاربری داخلی محیط در نظر گرفته شود. طراحی آشپزخانه و مخصوصا کابینت ها از مهمترین جنبه های دکوراسیون داخلی است. می توان بیان کرد بیشتر زیبایی دکوراسیون داخلی به طراحی آشپزخانه مربوط می شود، بطوری که وجود کابینت آشپزخانه و تجهیزات مختلف نیاز به هماهنگی متناسبی با سایر قسمت های طراحی شده در خانه را داشته باشند.

  • این مسأله یعنی تلفیق کلاسیک و مدرن در طراحی، اصلاً ایراد ندارد و اگر خوب اجرا شود، می‌تواند به زیبایی فضا بسیار کمک کند.
  • برای دیدن مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی روی لینک کلیک کنید و اگر مایل به دیدن تمام مدل‌ها هستید روی مدل کابینت و دکوراسیون بزنید.
  • از طرفی فضای مفید و نسبتا بزرگی نیز برای جای دادن دیگر وسایل ایجاد شود.
  • برای اینکه درهای کابینت و لوازم خانگی کاملاً کاربردی باشند ، در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود فضای خالی و جهت چرخش درب را برنامه ریزی کنید.
  • در ایران آشپزخانه یکی از مهم ترین فضاها و محل رفت و آمد همه افراد خانواده است و وسایل زیادی را نیز باید در خود جای دهد.

استفاده از مجله خبری آذین دکور خاکستری، باعث شده است این آشپزخانه در میان دیوارهای سفید سالن کاملاً به چشم بیاید. همچنین شما می‌توانید مدل‌‌های بیشتر را از آرشیو کامل سلام ساختمان ببینید و هر کدام را خواستید سفارش دهید. وسایل را جابه‌جا کنید و ظروف را نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی بگذارید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن که واقعا آنرا منحصر به فرد می کند !

فضای درون آشپزخانه حداقل باید یک متر عرض داشته باشد تا بتوان راحت در آن حرکت کرد و به پخت و پز پرداخت. اگر قصد دارید از آشپزخانه‌های جزیره‌ای یا آشپزخانه بدون اپن استفاده کنید حتما این گزینه را در نظر داشته باشید. مجموعه نوین کابین در صدد جمع آوری عکس به روزترین کابینت های امروزی و مورد پسند عام این مقاله را تحت عنوان ۱۰۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه جدید در اختیار شما قرار می‌دهد.

http://belaltour.irدر طراحی دکوراسیون به سبکهای مدرن رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها می باشد که احساس راحتی و آرامش را در فضا ایجاد می کند. کناف آشپزخانه یا همان سقف کاذب انواع مختلفی دارد که طراحی آن متناسب با فضای آشپزخانه صورت می گیرد. خوب است که در طراحی آشپزخانه به فضای داخلی، رنگ‌ها، سبک، مصالح به کار رفته توجه کنید و با توجه به آن‌ها سقف را دیزاین کنید. چوب یکی از مصالحی است که معمولا در طراحی کابینت‌ها از آن استفاده می‌شود و کمترین آشپزخانه ای را می‌توان دید که از مصالح چوب در آن استفاده نشده باشد. پس اگر تصمیم به طراحی سقف کاذب برای آشپزخانه منزلتان را دارید می‌توانید این کار را در ترکیب با چوب انجام بدهید. طراحی سقف کاذب آشپزخانه با چوب از ایده هایی است که حس صمیمت و گرما فضا را افزایش می‌دهد و فضا را کلاسیک تر نشان خواهد داد.

به کار بردن نور کافی در طراحی سنتی و ایرانی آشپزخانه

توسط دکور

دکوراسیون