دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو | azindekor

همچنین فضایی برای تعاملات خانوادگی محسوب می شود پس داشتن محیطی مدرن و شیک امری ضروری به شمار می رود. باز سازی روشی بسیار مناسب و به صرفه برای تغییر دادن دکوراسیون یک آشپزخانه سنتی می باشد. بازسازی می تواند علاوه بر اقتصادی بودن، به افزایش فضا و کارایی هم کمک کند. تغییراتی مانند تعویض کفپوش و یا بیشتر کردن نور پردازی و رنگ دیوار ها در باز سازی آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است اما قطعا بیشترین تاثیر را تعویض و یا تعمیر کابینت ها خواهد داشت.

مجله خبری آذین دکور آشپزخانه سفید محبوب ترین و پرفروش ترین محصول در سالیان گذشته بوده به طوری که فارغ از سبک دکوراسیون رنگ سفید محبوب ترین انتخاب مشتریان است. علت اینه که رنگ سفید در آشپزخانه دو رنگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لیکن به انعکاس مناسب نور در محیط آشپزخانه کم نور هم کمک می کند. در ضمن این رنگ در دکوراسیون فروشگاهی هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما این اصول در گذشته به آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی راه پیدا نکرده بود. اما امروزه با یکی شدن فضای آشپزخانه و سایر بخش‌های منزل دیگر خبری از آن مطبخ‌های تاریک نیست. در حال حاضر به خوبی می‌توان مصداق سبک معماری و طراحی ایرانی را در آشپزخانه‌های سنتی نظاره کرد.

مدل دکوراسیون آشپزخانه 2023

پارکت های چوبی به این مدل کابینت ها نمای بهتری می دهد برای خرید پارکت لمینت از آرکسان با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. مثلث آشپزخانه به شما کمک می‌‌کند از حرکت ‌های غیرضروری اجتناب کنید و آشپزی را به روش کارآمدتری انجام دهید. در بخش میانی آشپزخانه یک کانتر با چند نوع استفاده قرار داده شده است.کابینت در قسمت زیرین و محل آویز در قسمت بالا و میزی برای انجام کارهای مربوط به آشپزی و.. در نگاه اول سرامیک های طلایی براق و برجستگی هود با رنگ کاملا تضاد طوسی به چشم می خورد.انتخاب اشیاه دکوری با رنگ های شاد و گرم برای ایجاد تعادل در دمای رنگ آشپزخانه است.

  • اگر به این ایده برای طراحی یک دکوراسیون شیک و متفاوت در آشپزخانه سفید رنگ منزل تان علاقه مندید، لازم است مطلب زیر را نیز به دقت مطالعه بفرمایید.
  • اگر شما هم علاقمند به دکوراسیون آشپزخانه سفید هستید توجه داشته باشید رنگ صفحه کابینت، کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه را از رنگ های متضاد استفاده کنید تا زیبایی محیط آشپزخانتان را بیش از پیش کنید.
  • همانند آشپزخانه جزیره، شبه جزیره نیز فرصتی عالی برای تعامل را هنگام تهیه غذا ارائه می‌دهد.
  • ترکیب رنگهای روشن و تیره در کنار یکدیگر یک ایده زیبا و جذاب است.
  • اما اگر علاقمند به سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی هستید با کمی تغییر و انعطاف می توانید طراحی ویژه ایی که نزدیک به سبک سنتی ایرانی باشد داشته باشید.

شاید هم بخواهید خوراکی‌ها را در محلی قرار دهید که بچه‌ها راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشند و البته بهتر است خوراکی‌های سالم و مقوی بگذارید. در هر آشپزخانه اصولي مثلث کار نقش مهمي دارد که شامل سه راس يعني سينک ظرفشويي، اجاق گاز و يخچال مي باشد. یک شومینه به صورت نمادین و غیرکاربردی از آجر، این سبک را کامل‌ می‌کند.

انتخاب ظروف سفالی و مسی در طراحی آشپزخانه سنتی

برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه ایرانی می‌توانید از پارکت‌های طرح چوب، کاشی‌های سنتی، کابینت‌های طرح چوب، چند قاب عکس سنتی، قابلمه‌های مسی و تزئینات سنتی استفاده کنید. سلام ساختمان می‌تواند به شما کابینت‌ساز متعهد و خوش قول معرفی کند تا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت کابینت‌های خود را تعویض کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید از مشاورین ما مشاوره رایگان دریافت کنید؛ برای این کار روی تصویر و یا لینک مشاوره رایگان کلیک کنید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون