آموزش دور زدن دستگاه های گوشی یاب مدارس فروشگاه محصولات دانلودی کتاب ، نرم افزار | zoomfing

آموزش دور زدن دستگاه های گوشی یاب مدارس فروشگاه محصولات دانلودی کتاب ، نرم افزار | zoomfing

اگر تصمیم به اجرای یک راکت موبایل یاب / فلزیاب برای مدرسه خود دارید، مطمئن شوید که قابلیت‌ها و محدودیت‌های این فناوری را به وضوح به دانش آموزان، کارکنان، والدین و جامعه منتقل کرده‌اید. والدین نگران و اعضای جامعه اغلب به دنبال راه حلی سریع هستند، اما فلزیاب ها، مانند هر فناوری امنیتی، راه حلی برای همه چیز نیستند. راکت موبایل یاب مدارس مدل MD-01 دارای باتری و شارژر است و قابلیت آلارم دهی در زمان کاهش باتری را دارد. با ادامه مطلب ” دستگاه موبایل یاب مدارس چگونه کار میکند ” همراه ما باشید.

چرا باید از راکت موبایل یاب در مدرسه استفاده کنیم؟

راکت های بازرسی علاوه بر شناسایی موبایل، می‌تواند اشیاء خطرناکی مانند چاقو و … را نیز شناسایی کرده و از ورود آنها به مدرسه جلوگیری کند. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. بازارهـا ، بعنـــــــوان یکی از قدیمــی ترین سایت های نیازمندی و ثبت آگهی درایران همیشه تلاش نموده است تا بستری امن ،رایگان و آنلاین جهت معرفی کسب و کارهـای همـوطنان عزیز مهیـا نماید. برای مثال راکت بازرسی دستی توانایی این را دارد که یک گوشی را از فاصله 3 تا 5سانتی‌متری به راحتی شناسایی کند.

کیسه آب گرم از کجا بخریم [قیمت خرید ۳۰ مدل پرفروش…

مثلا راکت را از فاصله بیشتر از 20 سانتیمتری بدن بگیرد و یا بعضی از نقاط را بررسی نکند، احتمال عدم شناسایی گوشی موبایل وجود دارد. برای اینکه بدانیم آیا امکان دور زدن دستگاه گوشی یاب مدارس وجود دارد یا نه، ابتدا باید با طرز کار این دستگاه آشنا شویم. راکت فلزیاب با ایجاد یک میدان مغناطیسی در اطراف خود می تواند قطعات فلزی را شناسایی کند و هنگام شناسایی فلز مورد نظر،موبایل یاب با داشتن قابلیت آلارم و ویبره جایی که شئ مورد نظر پنهان شده است را پیدا میکند. در ساخت سیستم های گیرنده و فرستنده هم از قطعات الکترونیک و فلزی استفاده شده که به کمک راکت بازرسی بدنی امکان شناسایی هر‌ نوع از این ردیاب ها وجود دارد. به همراه داشتن تلفن همراه در برخی اماکن موجب بروز اختلالات می شود و یا امنیت را به خطر می اندازد. به همین دلیل جلوگیری از ورود برخی از دستگاه های الکترونیکی غیر مجاز یک چالش همیشگی برای پرسنل حراست به حساب می آید.

دستگاه گوشی یاب مدارس – مدل MD102

تعمیرات دستگاه کارتخوان سیار تهرانپارس/تعمیر دستگاه پوز در تهرانپارس/آموزش … درج آگهی در سایت ایستگاه رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. درعوض، بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند که مدارس باید روی یک طرح امنیتی جامع سرمایه‌گذاری کنند که شامل آخرین آموزش‌های کارکنان برای انتشار سریع‌تر یک موقعیت باشد. ما این دستگاه را با قیمت 13,000,000 تومان و یکسال گارانتی به شما ارائه می‌دهیم. در هنگام شارژ دستگاه به جهت نوسانات برقی حتما از محافظ برق استفاده نمائید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره راکت بازرسی بدن اهمیت داشته، این بوده که عملکرد آن به چه صورت است؟ برای اینکه بتوان از این دستگاه استفاده کرد، فرد مأمور باید راکت را در نزدیکی بدن شخص قرار دهد. زمانی که این دستگاه در نزدیکی بدن قرار می‌گیرد، بر اساس دستوراتی که به آن داده شده است، امواج مغناطیسی تولید می‌کند. در صورتی که راکت‌ها با چیز مشکوکی مواجه شدند، در آن صورت امواج بر اساس شدتی که حس می‌کنند، تغییر پیدا خواهند کرد. دستگاه به هر تغییری که از امواج مغناطیسی دریافت می‌کند، واکنش نشان می‌دهد.

  • این دستگاه به راحتی انواع فلزات بزرگ و کوچک و تجهیزاتی مانند موبایل و … را شناسایی کرده و به صورت ویبره (لرزش) یا بوق (صدا) هشدار می‌دهد.
  • البته راکت های بازرسی کیفیت های مختلفی دارند و هرچه حساسیت و کیفیت یک دستگاه بیشتر باشد، بهتر می تواند انواع گوشی موبایل و قطعات دیگر را از فاصله های بیشتر (مثلا 10 الی 15 سانتیمتری) شناسایی کند.
  • قیمت راکت موبایل یاب مدارس MD-102 برابر با 6,000,000 تومان می‌باشد که با 2سال گارانتی معتبر به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.
  • به طور مثال اگر دستگاه موبایل یاب از فاصله 10 الی 15 سانتی‌متری مورد استفاده قرار گیرد، فلزات کوچک و ریز مانند مواردی که گفته شد را شناسایی نمی‌کند و فقط موبایل را که بزرگتر است را تشخیص می‌دهد.
  • همانطور که عنوان شد دستگاه های موبایل یاب مدرسه یک راکت بازرسی بدنی هستند که بر اساس شناسایی فلز کار کرده و به راحتی انواع گوشی موبایل که از قطعات فلزی ساخته شده اند، را شناسایی می‌کنند.
  • همانطور که می‌دانید، ورود انواع گوشی تلفن همراه به داخل مدرسه توسط دانش آموزان ممنوع است.

توسط دکور

دکوراسیون