ده ویژگی سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی شیراز | azindekor

در این مجله خبری آذین دکور نباید خیلی به دنبال سادگی و نور های طبیعی باشید. کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. چیدانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال شرکت های معرفی شده ندارد. قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید. سقف عرشه فولادی چیست؟ سقف عرشه فولادی در واقع یک نوع روش برای اجرای سازه می باشد که امروزه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار …

  • معمولاً رنگ پارچه‌ای که برای قسمت دکوری پرده انتخاب می‌شود، همرنگ پارچه مبلمان انتخاب می‌گردد.
  • حتی می‌توانید آشپزخانه و حمام را با هنر دیواری تزئین کنید.
  • این امر باعث می شود که تمام اجزا با محوریت یک اِلمان یا شی زیبا نظم خاصی داشته باشند.
  • بسیاری از ویژگی های سبک کلاسیک، دقیقا برعکس خصوصیات سبک مدرن هستند و به همین خاطر اگر سبک مدرن را بشناسید، دست کم یک درک نسبی از سبک کلاسیک دارید.

طراحی معماری فضای داخلی به سبک کلاسیک شامل ارتفاع زیاد سقف،ستون های بلند،پرده های سرتاسری نزدیک به هم، آینه ها، گلدان و مجسمه های برنزی و.. برای مثال میتوان گفت شومینه عنصر اصلی اتاق نشمن است. شومینه به طور نمایشی یا حقیقی در طراحی داخلی فضایی گرم به وجود می آورد که باعث نزدیکی و جمع شدن افراد به دور هم میشود. رنگ‌های دکوراسیون کلاسیک غالبا در یک تونالیته و تم رنگی می باشند. و استفاده از رنگ‌ های متعدد و روشن می‌ توانند تم کلی و فضاسازی دکوراسیون کلاسیک را تغییر داده.

رنگ های غالب

هنگام طراحی یک خانه زیبا باید بسیاری از چیزهای کوچک کنار هم جمع شوند تا طراحی داخلی ایده آل را ایجاد کنند. چیزهای ساده ای مانند یافتن تعادل مناسب، ایجاد یک تم منسجم و اطمینان از اندازه مناسب مبلمان می تواند تفاوت بین فضایی که دوست دارید و مکانی که در خانه شما نامناسب به نظر می رسد ایجاد کند. پس بیایید ویژگی های یک طراحی داخلی یا دکوراسیون کلاسیک مدرن را بشناسیم تا این سبک را به درستی اعمال کنیم و خانه را مانند یک حرفه ای دیزاین کنیم.

طراحی داخلی و بازسازی | دکوراسیون کلاسیک | طراحی و بازسازی ویلا | بازسازی خانه و منزل

لوستر و آباژورهای برنزی یا کریستالی، تابلو فرش، مجسمه های بزرگ، شمعدان های بزرگ و زیبا از متریال های ارزشمند از دیگر المان های پذیرایی به سبک کلاسیک می باشند. در فضا با طراحی داخلی کلاسیک از پارچه هایی با جنس پنبه، کتان، مخمل و کرباس استفاده میکنند که بسیار زیبا هستند. رنگ سقف در طراحی داخلی کلاسیک در تنالیته ی سفید و سایه هایی از رنگ های فیلی،کرم و شیری طراحی میشود.

چیدمان در دکوراسیون کلاسیک

می توان گفت سبک کلاسیک مشابه قواعد و اصول یک مدیر سختگیر است. همان طور که قوانین مدیر را نمی توان زیر پا گذاشت، سبک کلاسیک را نیز نمی توان با بی توجهی به اصول اجرا کرد. در سبک کلاسیک، هر وسیله ای جای مخصوص به خود را دارد. تقارن در فضا حکمفرماست و اجزا همه به شکل مرتب چیده می شوند. سبک کلاسیک نیز مانند هر سبک دیگری دارای ویژگی های خاص خود است. بسیاری از ویژگی های سبک کلاسیک، دقیقا برعکس خصوصیات سبک مدرن هستند و به همین خاطر اگر سبک مدرن را بشناسید، دست کم یک درک نسبی از سبک کلاسیک دارید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون