چیدانه زیبایی های سبک کلاسیک در معماری داخلی! | azindekor

برای طراحی و تولید مبلمان، چوب های مرغوب و باکیفیت جهت منبت کاری انتخاب می شوند. در این سبک طاقچه‌ها، طاق‌ها و ستون‌ها را با قرنیزهای گچبری شده و طلاکاری طراحی و زیباسازی می کنند. در طراحی هر قسمت از منحصربه فرد ترین متریال استفاده می کنند. دو پایه اصلی چیدمان کلاسیک منزل، تقارن و تناسب می باشند. پس به نسبت بودجه ای که برای دکوراسیون منزلتان اختصاص داده اید، بهترین مصالح موجود در بازار را انتخاب کنید و قید متریال های بی کیفیت و غیر طبیعی را بزنید.

  • سرویس بهداشتی های کلاسیک، معمولا کابینت های چوبی با رنگ های کرم و قهوه ای دارند.
  • با این حال انتخاب نوع آباژور می تواند بر سبک طراحی داخلی تاثیر بگذارد.
  • نمونه کارهایی که در گذشته انجام شده است می تواند تعیین کننده موفقیت یک شرکت باشد.
  • اغلب گچبری و پتینه کاری بر روی دیوار بالای شومینه، ستون، سردر و …

یکی از سبک های محبوب و پر طرفدار در دکوراسیون داخلی که از گذشته تا کنون برای طراحی فضاهای مختلف در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد، سبک کلاسیک می باشد. سبک کلاسیک در سبک های دکوراسیون داخلی از اصالت خاصی برخوردار است زیرا این سبک بسیار لوکس و ظریف به نظر می رسد و فضای اشرافی و سلطنتی را در خانه ایجاد می کند. با انتخاب سبک کلاسیک میتوانید حس راحتی آرامش و گرمای دوران گذشته را در منزل و فضای مورد نظر خود ارمغان می آورد. در ادامه همراه ما باشید تا با سبک کلاسیک و ویژگی های آن در طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر آشنا شوید. دکوراتیوهای با ارزش مورد استفاده این سبک بوده و اغلب آنتیک و عتیقه هستند. به طور مثال اکسسوری ها و وسایلی که با صدف یا عاج فیل ساخته شده باشند در طراحی دکوراسیون منزل با این سبک مورد استفاده قرار گرفته و وسایل چوبی از چوب های گران قیمت می باشند.

متراژ مورد نیاز جهت اجرای دکوراسیون کلاسیک

در سبک کلاسیک از رنگ های ملایم بیش تر استقبال می شود. هر چه رنگ ها فاخرتر باشند، دکوراسیون کلاسیک شما لوکس تر جلوه می کند. مبلمان در سبک کلاسیک، ابدا مینیمال، ساده و بی‌آلایش نیستند.

تقارن در سبک کلاسیک

وقتی صحبت از مجله خبری آذین دکور بهداشتی کلاسیک می کنیم، بی اختیار به یاد کابینت های چوبی و رنگ های با تناژ قهوه ای و بژ می افتیم که دقیقا هم درست است. کابینت های چوبی با رنگ سفید استخوانی یا شیری و همینطور مشکی و آینه هایی با قاب های فلزی و طلایی رنگ زیبایی سرویس بهداشتی کلاسیک شما را دو چندان می کند. بیایید ببینیم چکونه آینه حمام و دستشویی را باید انتخاب کنیم. دکوراسیون کلاسیک اروپایی از جمله سبک‌هایی است که علاقمندان خاصی را به سمت خود جلب کرده است. از انتخاب مبلمان گرفته تا پرده‌ها و سایر وسایل و ابزارهای منزل باید طوری انتخاب شوند که در این سبک رواج یافته است.

مدل برتر مبل مدرن راحتی جدید

دکوراسیون داخلی کلاسیک مبتنی بر نظم، تعادل، دقت و ظرافت است که ویژگی اصلی آن تقارن است. طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک به دلیل استفاده از رنگ و متریال های طبیعی و همچنین طرح های برگرفته از طبیعت هرگز قدیمی نشده و در تمام دوران ها در کنار سبک های دیگر مورد تایید هستند. این سبک همچنین به دلیل استفاده از رنگ های گرم، فضایی صمیمی داشته و این انرژی را به افراد منتقل می کند. در چنین فضایی افراد خانواده با هم روابط بهتر و صمیمی تری دارند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون