بهترین شامپو فرش ایرانی و خارجی بهترین مارک شامپو فرش ایمالز | asilbekharid

اگر می خواهید خریدی با قیمت مناسب داشته باشد، یا تمایل دارید شامپو فرش با کیفیت را سال ها از آن استفاده کنید، هم اکنون این فرصت را از دست ندهید و تا انتها با ما باشید. در این جا ده برند مطرح شامپو فرش را به شما معرفی می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید و بتوانید آنچه مناسب شماست را انتخاب کنید. برای جلوگیری از لک شدن فرش تا زمانی که کاملاً خشک نشده است، نباید از آن برای نشستن یا راه رفتن سایت اصیل بخرید استفاده کرد. هنگام تمیز کردن، سعی کنید تا حد امکان از دستکش استفاده کنید و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

  • از این شامپو فرش می‌توان علاوه بر فرش‌ها در انواع نسوج صنعتی، موکت یا مبل هم استفاده کنید.
  • شامپو فرش یک ماده شوینده پرکاربرد است که در منزل می توان به راحتی آن را استفاده نمود.
  • شامپو فرش ها چگونه باعث حذف لکه از فرش می شوند بدون اینکه به الیاف آن آسیب وارد نمایند.
  • شامپو فرش اتک به شما کمک می‌کند که به آسانی هر نوع لکه و چربی را از روی فرش پاک کنید.

بهترین شامپو فرش ایرانی و خارجی بهترین مارک شامپو فرش ایمالز | asilbekharid

شامپو فرش به عنوان یکی از محصولات پاکسازی فرش، برای شستن و تمیز کردن فرش‌ها به کار می‌رود. با استفاده از شامپو فرش می‌توان انواع آلودگی‌ها از جمله گرد و غبار، لکه‌های مختلف، رنگ‌ریزی و بوی نامطبوع را از فرش‌ها حذف کرد. علاوه بر این، شامپو فرش معمولاً حاوی مواد نرم‌کننده و مرطوب‌کننده است که با استفاده از آن، فرش‌ها نرم و بافتی لطیف‌تر خواهند داشت و عمر مفید آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. به همین سبب شستشوی فرش و مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از محصولی استفاده کرد که مناسب با الیاف و بافت آن ها باشد تا بافت و رنگ فرش و مبل ها آسیب نبیند و لطافت و نرمی آن حفظ شود. برای نتیجه گیری از محصولاتی چون شامپو فرش و لکه مبل بهتر است با شکل گیری لکه به زودی آن را پاک کنید. برای جلوگیری از تغییر رنگ، قبل از استفاده در قسمت کوچکی از قالی، موکت، فرش و مبل محصول را تست کنید.

شامپو فرش‌ها برای تمیز کردن فرش‌ها مناسب بوده و نمی‌توان در جای دیگر از آن استفاده کرد. با استفاده از شامپو فرش‌های غلیظ می توان مقدار کمی از آن را به حجم وسیع از فرش آغشته کرده و اقدام به تمیز کردن آن نمود. روش‌های مختلفی برای شستشوی فرش‌ها وجود دارد و یک روش استفاده کردن از مواد شوینده است. شستشوی فرش دیگه کارسختی نیست و لازمم نیست که وقتی یه قسمت کوچیک فرش کثیف میشه، کل فرش رو برای اون یه قسمت بشورین، با شامپو فرش سریع الودگی ها پاک میشه. شرکت بازرگانی ما مجموعه کاملی از انواع شامپو فرشهای استاندارد و باکیفیت و شامپو ضد شوره حال حاضر بازار را در اختیار داشته و با آگاهی نسبت به حساسیت مشتریان نسبت به فرشهایشان همواره تلاش کرده است بهترین نمونه ها را آماده عرضه به مصرف کنندگان محترم کند.

فیلتر بر اساس برند

سپس آن قسمت‌ها را توسط یک دستمال مرطوب بخوبی پاک کنید و در نهایت آنجا را با یک دستمال حوله‌ای پاک کنید. شامپو فرش White گلرنگ حاوی موادی است که هیچ گونه آسیبی به تاروپود فرش ومبلمان وارد نمی‌کند. این محصول کاملا با پوست دست سازگار بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد. از مزایای این شامپو فرش می‌توان به سرعت تمیز کردن انواع فرش، موکت و مبلمان، قدرت پاک کنندگی بالا و کاربرد آسان آن اشاره کرد.

انواع شامپو مبل شویی و اسپری لکه بر فرش برندهای موفق در این زمینه مانند ونیش و پرونتو  می توانید به صورت آنلان خرید کنید. در نتیجه کاربران می توانند محصول مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند و با سفارش آن در کمترین زمان دریافت کنند. قیمت این محصولات بر اساس فاکتورهایی از جمله حجم، کیفیت، برند ارائه کننده، مناسب مصرف ماشینی و دستی متفاوت است و برای اطلاع کافیست سری به سایت بزنید. شامپو فرش رافونه یک برند قدیمی و با قدرت پاک کنندگی بالاست که به آسانی لک و مواد آلوده را از روی فرش پاک می‌کند بدون این‌که به بافت فرش آسیبی بزند. شامپو فرش راپیدو یکی از محصولات مرغوب و مورد اعتماد در بازار شامپوهای فرش است. این شامپو با ارائه فرمولاسیون منحصر به فرد خود، قادر است به طور کامل لکه ها و آلودگی های مختلف را از روی فرش شما پاک کند و بوی نامطبوع را از فرش شما برطرف کند.

شامپو فرش راپیدو

توسط دکور

دکوراسیون