طراحی دکوراسیون آشپزخانه راژه | azindekor

همچنین رنگ کابینت، طرح کاشی ها، دستگیره ها و لوازم خانگی مانند یخچال، گاز و سینک، همه مهم هستند. پس باید سعی کنید ارتباط و هماهنگی دکوراسیون آشپزخانه با فضای روبرویش حفظ شود. دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل مدل های هایگلاس، فوق برجسته و کابینت اتریش، کابینت نیمن، کابینت ام دی اف می باشد که هر کدام از این محصولات مشخصات و قیمت مختلفی دارند.

دکوراسیون آشپزخانه با طراحی رنگی

مجله خبری آذین دکوری از چراغ‌های سقفی، چراغ زیر کابینی و چراغ‌های آویز را در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌کنم بیش از یک سوکت دوتایی نصب کنید، چون که امروزه قطعا از لوازم الکتریکی بیشتری استفاده می‌کنیم. سطل زباله آشپزخانه نه تنها برای ضایعات و بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌شود. طراحي كابينت ها و كانتر ها براي كارآيي بيشتر آشپزخانه حياتی هستند .

http://belaltour.ir

حضور نور و روشنایی از دیدگاه فنگ شویی در دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است. نور می تواند خستگی ، افسردگی و احساسات منفی در وجود انسان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و موج انرژی های مثبت را در وجود او به حرکت درآورد. رعایت این موارد نه تنها در دکوراسیون آشپزخانه های سفید رنگ ، بلکه در تغییر دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب طرح و رنگ کابینت ها نیز می تواند برای شما راهنمایی مفیدی تلقی شود. پرده های رنگی رنگی و با طراحی های شاد دقیقا همان چیزی ست که فضای آشپزخانه سفید منزل تان به آن نیاز دارد. نورهای سقفی، لوستر اصلی آشپزخانه ، روشنایی های دکوراتیو دیواری و نورپردازی های مخفی همگی می توانند جلوه های زیبایی در دیزاین آشپزخانه پدید آورند. استفاده از یک روشنایی دیواری جذاب چوبی به شکل فانوس یا یک استند معلق با نورمخفی بر روی دیوار می تواند منجمله این نورپردازی ها باشد.

  • مي تونيد کاشي هاي شش ضلعي رو در قسمت هاي مختلف آشپزخونه تون استفاده کنيد و آشپزخانه تون رو به آشپزخانه اي خاص و چشمگير تبديل کنيد.
  • این طراحی‌ها به شما کمک می‌کنند که با استفاده از وسایل مناسب و رنگ‌های خاص، آشپزخانه کوچک خود را به محیطی دل‌باز تبدیل کنید.
  • نورپردازی های اصولی در قسمت سقف و بالای میز و جزیره و استفاده از رنگ هایی که این نور را منعکس کرده و در عین حال گرم هستند بهترین ایده می باشد.
  • میزی که مشاهده میکنید با استفاده از صفحه یک تکه گردوی سیاه ساخته شده است.
  • دکوراسیون آشپزخانه نوکلاسیک شامل تاج و زیر چراغ و ستون های حکاکی شده و نقش و نگار دار مختص به خود است و از این نظر کاملا متفاوت با سبک کلاسیک است و از نظر ظاهری شباهت چندانی ندارد.

اصل مهم در طراحی دکوراسیون‌های مدرن، سادگی اجزای مختلف آن است. در آشپزخانه‌های مدرن، اجزا و بخش‌های مختلف از جمله کابینت آشپزخانه دارای زیبایی و بدون پیچیدگی خاصی هستند. در دکوراسیون مدرن، طراحی‌ها شیک، بدون قاب، بدون زرق و برق و کاملاً کاربردی است.

آیا می‌توان به طراحی آشپزخانه جزئیات زیادی افزود یا دکوراسیون آشپزخانه ساده بهتر است؟

شما می‌توانید وسیله‌های آشپزخانه را طبق سلیقه و علایق خود خریداری کنید. یک تیم طراحی دکوراسیون آشپزخانه در چیدمان بهتر وسیله‌ها به شما کمک خواهد کرد. دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن تجسم پیچیدگی، جذابیت و براقی است. در سبک مدرن شبیه به استایل امروزی، شلوغی و تزئینات به حداقل ممکن می‌رسد.

چیدن لوازم و وسایل داخل کابینت

توسط دکور

دکوراسیون