ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + نمونه کار | azindekor

رنگ های گرم تند جلوه سرزنده تر و دلنشین تری در دکوراسیون یک اتاق خواب ساده خواهند داشت و رنگ های سرد می توانند جلوه ای رسمی و شیک در اتاق ایجاد کنند. یک سری دغدغه ها و سوالات در مشاوره های دکوراسیون و معماری اغلب دوستان مشاوره گیرنده مطرح هستند. حالا یک نگاهی به مدل دکوراسیون اتاق خواب شیک، مدرن و اغلب ساده ای که در این مطلب برای شما جمع آوری کرده ایم بیاندازید، ایده ها را مطالعه کنید و بعد سروقت تغییر دکوراسیون اتاق خواب تان بروید. دکوراسیون اتاق خواب های امروزی نورپردازی های حرفه ای، سرویس خواب های شیک و تزیینات مدرن دارند که نمونه هایی از آن ها را در ادامه مشاهده میکنید. این عکس، دکوراسیون اتاق خواب نوجوان را نمایش می دهد که در دو طبقه طراحی شده است. وجود ترکیب رنگ‌ های طوسی و صورتی با پارکت رنگ روشن همخوانی بسیاری دارد.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

در خصوص اتاق خواب مستر به دلیل پرسش های متعدد در مشاوره های دکوراسیون اتود، یک مقاله کاملا مفصل با راهنمایی های کامل نوشته شده است. اما به صورت کلی لازم است پیش از هرچیز بدانید اتاق خواب مستر به لحاظ اصول معماری و دکوراسیون، با آنچه که فروشندگان املاک و بساز و بفروش های گرامی غالبا آن را اتاق خواب مستر می نامند کاملا متفاوت است. قاب دایره ای شکل روی دیوار تصویر زیر به تنهایی تفاوت چشم گیری را در اتاق بوجود آورده است. برای درک بهتر این تفاوت سعی کنید تنها روی قاب دایره ای متمرکز شود. این روش اهمیت اثرهای هنری را بر روی دیوارهای اتاق خواب بیش از پیش نمایان کرده است. این روش یعنی استفاده از هنر خنثی با بافت یا طرح سنگین، اغلب راهی مطمئن برای ایجاد چنین جلوه های اثری زیباست.

نظرات کاربران

مجله خبری آذین دکور‌های درخشان و پررنگ، اشکال هندسی و لوازم دکور فلزی و طلایی رنگ استفاده می‌شود. چوبی تیره می‌تواند تضاد بسیار خوبی با رنگ کرم و بژ روشن و دیگر لوازم اتاق باشد. در هرحال اگر مطالعه در این خصوص برای شما جذاب است مقاله زیر می تواند یک کمک شایان ذکر تلقی شود. مطابق تحقیقات بنیاد ملی خواب ، بزرگسالان بین ۱۸ تا ۶۴ ساله بایستی هر شب بین هفت الی نه ساعت بخوابند و افراد مسن در سنین ۶۵ سال و بالاتر به حداقل هفت الی هشت ساعت استراحت در شبانه روز نیاز دارند.

  • فرش اگر خیلی کوچک‌تر باشد، ظاهر ناخوشایندی در اتاق ایجاد می‌کند و اگر خیلی بزرگ‌تر باشد باعث می‌شود که بسیاری از وسایل روی فرش قرار بگیرند.
  • نورپردازی برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک باید گرم و کافی باشد، بنابراین لامپ‌ها و سایه‌های مناسبی را انتخاب کنید که توانایی پخش نور را داشته باشند.همچنین سعی کنید چراغ های خود را نزدیک یا جلوی آینه ها قرار دهید.
  • اگر فضای شما آنقدر محدود است که کشوها به سهولت باز نمی شوند، از سطل های تزئینی در زیر تخت، برای ذخیره سازی وسایل استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که از رنگ های گرم مانند رنگ قرمز برای رنگ آمیزی دیوار اتاق خواب استفاده نکنید، چرا که فضای اتاق خواب باید به گونه ای باشد که باعث ایجاد حس آرامش در فرد شود. تابلو ها و قاب عکسهای زیبا همیشه یکی از موثرترین بخش های دکوراسیون داخلی هستند. یک دیوار بی روح، ناگهان و با اضافه شدن یک تابلو زنده و موثر می گردد. اگر تا به حال از تابلو در اتاق خوابتان استفاده نکرده اید به شما توصیه می کنم یکبار هم که شده این کار را تجربه کنید. البته به نکات ایمنی هم توجه کرده و هرگز تابلو را بالای سر تخت خود نصب نکنید.

http://belaltour.ir

علاوه بر این آینه سبب انعکاس نور محیط در فضا می شود و روشنایی فضا را دو برابر می کند . انتخاب اندازه فرش بسیار مهم است و باید المان‌های مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از این موارد اندازه اتاق و تختخواب است، اندازه فرش باید به گونه‌ای باشد که زیر تخت و قسمتی از اطراف آن را بپوشاند تا هنگام بیرون آمدن از تخت پای شما کف سرد و سخت اتاق را لمس نکند. اگر از فرش های کوچک استفاده می‌کنید بهتر است آن را پایین یا کنار تخت پهن کنید. پیشنهاد می کنیم فضایی شخصی خلق کنید تا از قرار گرفتن در محیط خسته نشوید.

در اتاق خواب کوچک خود سعی کنید تقارن را اعمال کنید

توسط دکور

دکوراسیون