آموزش دکوراسیون داخلی صفر تا صد + دوره تخصصی, مدرک بین المللی

سرویس خواب پارچه ای مدرن از ام دی اف و نئوپان در طراحی مینیمال تهیه میشود هم مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی برای همه اقشار جامعه، هم شیک و سبک هستند. این سبک در بین کارخانه داران و اشراف بسیار پر طرفدار بوده، به همین علت استفاده از جعبه های پرینت بیش از همه حس نوستالژیک باز شدن کارخانه را در اروپا به بیننده القا می کند. نقاشی ،مجسمه و گچ بری های در چهارچوب در این سبک غالب هستند.در این سبک از رنگ های کرم،قهوه ای و طلایی بسیار استفاده می شود تا حس و حال قدیمی را القاء کند و امروزه نیز بسیار طرفدار دارد. امروز اغلب افراد طرفدار اتاق خواب با دکوراسیون مدرن هستند ولی در این میان عدهای هم پیدا میشوند که تمایل دارند از دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنند. امروزه طراحی دکوراسیون داخلی تجاری و مسکونی و فضای باز از اهمیت زیادی برخوردار شده است و اغلب افراد تمایل دارند تا زیباترین دکوراسیونهای داخلی و فضای باز را در اطراف خود داشته باشند. است . از رنگ های جنگلی و تزئینات خاص و جزئیات فلزی استفاده می شود .

در این شرایط چیدمان تمامی وسایل در کنار دیوار و به صورت مرتب کار درستی نیست بهتر است که فضاها را تقسیم بندی کنید. در این سبک خلاف سبک های دیگر نور از اهمیت کمتری برخوردار است و فضاها اغلب تاریک هستند.همچنین خطوط عمودی بسیار مشاهده می شود و دیوارهای بلند که یکی دیگر از مشخصات این سبک می باشد . از اجسام ، اشکال ، رنگ ها و طرح های متفاوت با متریالهای متعدد تشکیل شده است. در دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک از سرویس خواب و پرده با طرح سلطنتی استفاده میشود و همچنین برای تزیین این اتاق خوابها با دکوراسیون سلطنتی و کلاسیک از انواع پردههای سلطنتی و وسایل تزیینی با سبک کلاسیک استفاده میشود. لذا برای شما در این مطلب به توضیح انواع طراحی دکوراسیون میپردازیم. با وجود چنین ویژگی هایی می توان پی برد که این سبک از انواع دکوراسیون منزل برای ادارات، ساختمان های تجاری، واحدهای آپارتمانی با سقف بلند و خانه های مدرن مناسب است. در طراحی دکوراسیون مدرن تاکید بر روی سادگی و جزئیات و مبلمان کمتر است.استفاده از اشکال هندسی از جمله اشکال چهارگوش و دایره که فرم های گوشه دار نشان دهنده سرسخت بودن فضای مدرن و فرم های منحنی نشان دهنده حرکت و پویایی هر فضا است و ترکیب این دو باهم در طراحی به شکل براق،شفاف،صیقلی و صاف یک ویژگی دیگر این سبک است.همچنین آثار نقاشی ابستره و مجسمه های انتزاعی در این سبک جایگاه ویژه ای دارد.

شاید تصور کنید که یک طراحی موفق از دکوراسیون داخلی به معنای هزینه های بسیار زیاد در این زمینه است. شاید این دلیلی باشد که چرا دیزاین عالی، خیلی وقتها کاملاً معمولی به نظر میرسد. فقط به خاطر داشته باشید از المان های که عاشق آن هستید و ساده هستند و نظر هر مخاطبی را جلب می کنند بهره ببرید . در سبک روستایی از عناصر آماده طبیعت که به گرمی فضا میافزاید استفاده میشود. تنها در این صورت است که میتوانید به دیگران و خود بگویید که واقعا چه میخواهید. انتخاب دکوراسیون شیک و زیبا برای مغازه یکی از مهمترین نکاتی است که فروشندهها باید به آن توجه کنند.

در این سبک از رنگ های غنی ، هندسه ی جسورانه همچنین جزئیات دقیق هندسی نیز استفاده می شود. در حالی که می توان با رعایت برخی جزئیات در وسایل و تزئینات تاثیر بسیار خوبی در دکوراسیون داخلی داشته باشید. فضای کوچک خانهها یکی از بزرگترین دغدغهها برای طراحی دکوراسیون داخلی است و شما میتوانید برای حل این معضل بزرگ با رعایت نکات و فوت و فنهایی بهترین دکوراسیون را برای خانه کوچک خود طراحی کنید. در این موارد بهتر است به اصل تکرار پایبند باشید. برای درک بهتر این اصل یک جنگل را تصور کنید. برای داشتن یک چیدمان مرتب وحساب شده میتوانید از موارد ذکر شده راجع به نور محیط، تقارن وتناسب موجود در محیط و نورپردازی استفاده کنید ومنزل خود را طبق اصول روز چیدمان نمایید. پس از ورود به فضای داخلی یک واحد مسکونی، اداری یا حتی فروشگاهی به صورت ناخودآگاه توجه شما به نحوه چیدمان وسایل و سبک دکوراسیون داخلی لوازم جلب خواهد شد.

قدم اول برای شروع طراحی داخلی دانستن تمام سبک های داخلی است تا با توجه به سلایق ساکنین، سبک مورد نظر انتخاب شود. هدف اصلی شما از ایجاد تعادل این است که در یک محیط مشخص از خانه یک سمت از سمت دیگر از نظر بصری سنگین تر نباشد. در این سبک از رنگ های مات و نیمه مات ، ملایم و گرم از جمله طیف هایی از قرمز ، زرد ،طلایی و مصالحی مانند بافت های چوب ، سنگ ، آجر، پتینه و قاب های طلایی استفاده می شود.معمولا از ظروف تزئینی چینی و روتختی های نسبتا سنگین و ضخیم استفاده می کنند .روکش های مبل دامن دار و پرده های بلند ،استفاده از فرش ،گچ بری های مجلل یر روی دیوارها و سقف نیز از عناصر مهم دیگر این سبک هستند. برای رنگ دیوارهای اتاق خواب از یک پالت رنگی ملایم استفاده کنید تا دست شما را برای انتخاب وسایل اتاق و رنگ آنها باز بگذارند. فرش یکی دیگر از مهمترین وسایل در دکوراسیون اتاق خوابها با سبک کلاسیک است که شما میتوانید با انتخاب یک مدل فرش کلاسیک، زیبایی و جذابیت طراحی اتاق خواب خود را چند برابر کنید. آنچه که شما را در این زمینه موفق می کند ، رعایت چند اصل مهم و در عین حال ساده است.

از توجه شما سپاسگزاریم. اغلب در طراحی، هود را روی یکی از دیوارها قرار میدهند. رنگ غالبدر این نوع طراحی و دکوراسیون داخلی کرم و قهوه ای هستند و اغلب رنگ های آرامش بخشدر این سبک به کار می روند و تفاوت رنگی فاحشی مشاهده نمی شود. با شروع سال جدید اغلب افراد تمایل دارند که در دکوراسیون داخلی منزل خود نیز تغییراتی را ایجاد کنند. با داشتن یک دکوراسیون داخلی شیک و لوکس برای مغازه تان بی شک تعداد مشتریهایی بیشتری را خواهید داشت. زیرا اگر نظمی در خانه برقرار نباشد، کل ساختار دکوراسیون بی معنا میشود. خیلی اوقات با طراحی دکوراسیون های خانه به عنوان آدمهایی خودخواه شوخی میشود، اما واقعیت این است که طراحی دکوراسیون های خوب به کاربران خدمات، محصولات، ساختمانها و یا تجربهای که توسعه دادهاند، اهمیت زیادی میدهند.

سبک مینیمال یا حداقلی به مانند نام این نوع از چینش بوده و لوازم منزل در حالت کم ولی موثر محیط داخلی را پر خواهند کرد. اگر قصد دارید طراحی دکوراسیون داخلی فضا ، تقارن را رعایت کنید ، حتما فضای بزرگ با اکسسوریهای کم و خلوت را انتخاب کنید. رعایت تعادل نیاز به دقت بسیار زیادی دارد. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه در سال جدید میتوانید از انواع دکوراسیون آشپزخانه مدرن و یا کلاسیک استفاده کنید که انتخاب هر یک از این سبکها به دکوراسیون داخلی قسمتهای مختلف منزل شما بستگی دارد. استفاده از جزیره در آشپزخانه یکی دیگر از مواردی است که در سبکهای جدید بسیار مورداستفاده قرار میگیرد. تقسیم میشود. همچینن طراحی دکوراسیون ممکن است به صورت مدرن یا کلاسیک باشد. در زیر دو مورد از زیباترین آشپزخانه کلاسیک طراحی شده در ایران را مشاهده می کنید که خوشبختانه تمام اصول طراحی را به دقت اجرا و عملی کرده اند.

به طور مثال در یک اتاق خواب بزرگ برای رعایت تقارن ، انتخاب دو آباژور و میز مشابه برای دو طرف تختخواب زیبایی خاصی ایجاد می کند. شاید قصد داشته باشید در یک سمت از مبلمان یک آباژور و یا گلدان گل قرار دهید. شاید شناخته شدهترین خصیصهی طراحی دکوراسیون این است که ایدهها را برای ما محسوس کند و افکار را به ساختاری محکم و قابل درک تبدیل کند. معمولا دکوراسیون منزل دارای طراحی شاد و پر انرژی است که با رعایت جزئی ترین نکات صورت میگیرد. خودتان گاهی اوقات ممکن است در رعایت تضاد و یا کنتراست آگاهی و تجربه کافی نداشته باشید. سبک کلاسیک در طراحی داخلی واحد اداری واقعا ترکیبی از سادگی و ایجاز در محیط است. با استفاده از کاغذ دیواری با طرح هایی زیبا و ساده، قدم بزرگی در طراحی کلاسیک منزل خود برخواهید داشت. انتخاب کاغذ دیواری با طرح ها و رنگ های نزدیک به هم در کنار مبلمان و فرش هایی با رنگ های شبیه به طرح و رنگ کاغذ دیواری ، زیبایی چندانی ندارد. فضای پذیرایی را با مبلمان پرده و سایر وسایل تصور کنید. حتی می توانید در قسمت دیگر یک فضای خاص و سنتی ایجاد کنید.

از چوب عمدتا برای ساخت عناصری مانند تخت خواب ، میز تحریر ، میزهای کناری و حتی صندلی های برجسته استفاده می شود . همچنین مبلمان جزئیات و پارچه های پرزرق وبرق، مانند مخمل، ابریشم و زربافت دارند که ممکن است شامل انواع مختلفی از الگوها و بافت ها باشند. کابینت های ام دی اف قابلیت ا ضافه کردن روکش را دارند و با انواع مختلف روکش ها، مدل های جدیدی از کابینت ساخته می شود. طراحان تلاش میکنند که به دنیا از دید تازهای نگاه کنند، چیزهای جدیدی بیابند و دنبال الهام باشند. گفته میشود که طراحان دکوراسیون داخلی منازل نه تنها اول فکر میکنند و بعد عمل، بلکه از اول به فکر ساختن هستند. طراح دکوراسیون سعی میکند به تمامی احتمالات و اطلاعاتی که از بخش اول دریافت کرده است معنی ببخشد. توجه داشته باشید که برای فضاهای کوچک بهتر است از فرش هایی استفاده کنید که تمام فضا را نپوشاند. سپس بهترین طرح با توجه به ابعاد وسایل منزل تهیه می شود. پس باید در انتخاب آنها دقت زیادی داشته باشید تا با هماهنگی و همخوانی روکش و طرح مبل با رنگ دیوارها و سایر وسایل، هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد شود. به نحوه چیدمان مبلمان خود دقت کنید تا فضای کمتری را اشغال نموده و با دیگر وسایل خانه هماهنگی لازم را داشته باشند.

مساله مهم در آشپزخانه امکان حرکت و جابهجایی راحت هست. دو کلمه برای تعریف یک طراحی اتاق خواب سنتی – دنج و راحت ! آشپزخانه مدرن هایگلاس که کابینت های اون ترکیبی از دو طرح مختلف داره. از استایل های آشپزخانه می توان به استایل مدرن اشاره کرد . برای داشتن طراحی موفق دکوراسیون منزل، مخصوص زوجهای جوان باید به تاثیرگذاری و اهمیت رنگها توجه زیادی کرد. با توجه به طراحی های جدید روز مشکل کمبود فضا تا حد زیادی بر طرف شده به طوری که داشتن تخت خواب ، میز تحریر ، کتابخانه و … به عبارت دیگر اگر بیش از حد از وسایل مشابه در یک فضا استفاده کنید ، آن محیط را از نظر بصری شلوغ می کنید و نه تنها این کار جذاب نیست ، بلکه چشم را آزار می دهد. سعی کنید تا با قرار دادن لوازم برقی مورد نیازتان در درون کابینتها فضا را خلوت کنید و تنها زمانی که به آنها نیاز دارید با خارج کردن وسیله مورد نظر خودتان از آن استفاده کنید و دوباره سر جای خود قرار دهید. این زمانی است که میتوانید تمام ایدههای دکوراسیون منزل را که برای سالها به صورت آنلاین نشانهگذاری کردهاید جمعآوری کنید و آنها را در خانه خود به واقعیت تبدیل کنید!

به عبارت دیگر انتظار ما از یک جنگل چنین چیدمان و فضایی است. دکوراسیون دیوار اتاق خواب چوب گرم و خودمانی است. آیا وجود تابلوهای متعدد بر روی دیوار یا چند صندلی در اتاق خواب واقعا مورد نیاز است؟ آیا شما هم در اولین گام برای ایجاد یک تغییر هیجان انگیز و باورنکردنی ، دچار عدم انتخاب صحیح و عدم توانایی در شناخت طراحیها شدهاید ؟ در اولین گام شما باید سبک کلی و غالب آشپزخانه را تعیین کنید و پس از آن ادامه کار را انجام دهید. هزینه طراحی داخلی منزل رانمی توان به صورت ثابت تعیین کرد. یکی دیگر از نکاتی که تعیین کننده طراحی مغازه است خواستهها و تمایلات مشتریها میباشد. در نهایت، طراحی دکوراسیون مبتنی بر همکاری است.

پروسهی طراحی باید طراح دکوراسیون ها و غیر طراحان دکوراسیون را کنار هم جمع کند تا با همکاری پیوسته بتوانند مشکل سایت azindekor را زمین بزنند. ارتفاع صندلی اپن S56 از سطح زمین 82 سانتیمتر است که با اضافه کردن پشتی صندلی به 115 سانتیمتر میرسد. یا برای اتاقهای با سقف کوتاه و ارتفاع کم، انتخاب طیف روشن و باز برای سقف، موجب بلندتر به نظر آمدن آن می شود. اینکه در طراحی دکور اتاق خواب هر فردی، چنین فضاییی برای لوازم شخصی مهم او در نظر گرفته شود، ویژگی خاص بودن و اختصاصی بودن دکوراسیون اتاق را برای صاحبش بوجود می آورد. یک سبک بسیار پر طرفدار و از سبک مدرن بسیار ساده تر است.در این سبک بیشتر رنگ های خنثی استفاده می شود مانند سفید که بسیار پر طرفدار است ولی برای اینکه یکی از ویژگی های این سبک تضاد است،از رنگ سیاه و طوسی در کنار رنگ سفید بسیار استفاده میشود .همچنین در این سبک معمولا از لوازمی استفاده می شود که کمترین زرق و برق را دارند و در واقع مات هستند. زوجهای جوان به علت کم جمعیت بودن معمولا نیازی به خانههای وسیع با اتاق خوابهای زیاد ندارند و نیز در دکوراسیون منزل آنها به سختی میتوان میز غذاخوری با تعداد صندلیهای زیاد یافت.

توسط دکور

دکوراسیون