آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2023 سلام ساختمان | azindekor

در کل با وجود کوچک بودن فضا، سعی شده که آشپزخانه کاملاً کاربردی و فضا بهینه باشد. دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد از این رو بهتر است در طراحی آشپزخانه از رنگ سفید استفاده شود تا بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود نیز در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. ترکیب رنگ سفید قهوه ای و سفید مشکی از پرطرفدارترین ترکیب رنگی ها می باشد. اگر کابینت ها به طور کاربردی طراحی شده باشند، می‌توان کلیه وسایل را در آن ها جای داد و آشپزخانه‌ای خلوت را به نمایش گذاشت.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

زیرا برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و ساده باید از داشتن وسایل دکوری بزرگ و جاگیر دوری کرد و درعوض سعی کرد از لوازم دکوری کوچک و ساده برای دیزاین استفاده کرد. از آنجا که محیط آشپزخانه بیشتر در معرض کثیفی قرار دارد بنابراین خرید پرده برای آشپزخانه باید به صورتی باشد که در برابر نور و شستشو مقاومت بالاتری داشته باشد. اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است از پرده هایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید که فضا را دلباز تر و بزرگتر نشان دهند. اگر آشپزخانه پرنوری دارید و تابش نور ممکن است شما را اذیت کند می توانید از پارچه های رنگ تیره استفاده کنید تا میزان نور ورودی را کنترل کنید. پرده پانچ از انواع پرده های است که در عین پوشانندگی مناسب پنجره، دارای طرح های متنوع و شیک می باشند که جلوه فوق العاده خاصی در فضای آشپزخانه ایجاد می نماید.

http://belaltour.irجنس رنگی که در این سبک استفاده می شود رنگ پوششی و پولیشی است. دکوراسیون آشپزخانه نوکلاسیک شامل تاج و زیر چراغ و ستون های حکاکی شده و نقش و نگار دار مختص به خود است و از این نظر کاملا متفاوت با سبک کلاسیک است و از نظر ظاهری شباهت چندانی ندارد. دوام و مقاومت این سبک بسیار بالا است و غیر از کابینت و دکوراسیون آشپزخانه می تواند در دکوراسیون داخلی یا فروشگاهی شیک از آن بهره برد. برای چیدمان آشپزخانه کوچک و ساده هم چیدمان وسایل بزرگ مثل لباسشویی، یخچال و گاز، هم وسایل کوچک مثل وسایل برقی و قابلمه‌ها اهمیت زیادی دارد. باید هرکدام در جای مناسب خود قرار گیرند تا نه فضا را گرفته و هم کاربردی باشند. رنگ های خنثی بینظیر هستند و به همین خاطر جزء پرطرفدارترین رنگ ها برای آشپزخانه و طراحی دکوراسیون بشمار می روند.

آشپزخانه‌های تلفیقی ایرانی

این روزها مجله خبری آذین دکور آشپزخانه‌های ایرانی سرشار از رنگ، نور و انرژی هستند که منشا آن را باید سبک طراحی سنتی ایرانی دانست. به طور کلی دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد که طراحی فضاها بر اساس میزان مساحت و کاربری داخلی محیط در نظر گرفته شود. طراحی آشپزخانه و مخصوصا کابینت ها از مهمترین جنبه های دکوراسیون داخلی است. می توان بیان کرد بیشتر زیبایی دکوراسیون داخلی به طراحی آشپزخانه مربوط می شود، بطوری که وجود کابینت آشپزخانه و تجهیزات مختلف نیاز به هماهنگی متناسبی با سایر قسمت های طراحی شده در خانه را داشته باشند.

  • منظور از قفسه شناور کابینت‌های دیواری است که درون بدنه، در و باقی قسمت‌های آن فضایی برای گذاشتن ملزومات آشپزخانه تعبیه کرده‌اند.
  • همچنین رنگ کابینت، طرح کاشی ها، دستگیره ها و لوازم خانگی مانند یخچال، گاز و سینک، همه مهم هستند.
  • برای انتخاب این رنگ ها و همچنین میزان بکار رفتن هر یک از رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه بهتر است با یک طراح دکوراسیون حرفه ای مشورت نمایید.
  • انواع و ابعاد مختلفی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک وجود دارد که هر یک طراحی‌های خاص خود را می‌طلبد.
  • جهت درخواست آنلاین طراحی کابینت و دکوراسیون آشپزخانه فرم زیر را تکمیل کرده و ارسال نمایید.
  • سلام ساختمان در اکثر نقاط ایران می‌تواند به شما کابینت‌ساز حرفه‌ای و خوش قول معرفی کند تا کار شما را به بهترین نحو انجام دهد.
در نتيجه ، آشپزخانه به يكي از مشكل ترين و پيچيده ترين فضاها مبدل گشته است. یکی از قطعات اساسی در آشپزخانه آمریکایی بار است و با توجه به سلیقه و راحتی خانم ها دارای اندازه های مختلفی است و تعدادی صندلی متناسب با اندازه آن دارد. قطعات آشپزخانه از چوب، روکش فلزی یا آلومتال با شیشه ساخته شده اند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای انتخاب فرش در دکوراسیونرا مطالعه فرمایید. محل تجمع در آشپزخانه باید مستقل از مثلث کار باشد تا ساکنین بتوانند در حین خوردن و نوشیدن، سرآشپز را تماشا کنند بدون اینکه مانعی برای آشپزی باشند. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید.

قیمت دقیق کابینت رو از کابینت ساز حرفه ای بگیر. فقط کافیه ثبت درخواست کنی!

توسط دکور

دکوراسیون