طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2023 دکوراسیون ترنج | azindekor

ممکن است فکر کنید که برای داشتن یک آشپزخانه شیک حتما باید آشپزخانه ای با ابعاد بزرگ داشته باشید، اما اصلا اینطور نیست. تنها موضوعی که در زیبا به نظر رسیدن و البته کاربردی بودن آشپزخانه نقش دارد، نحوه چیدمان آن است. شما می توانید با به کارگیری نکات و ترفندهای خلاقانه بهترین چیدمان ممکن را برای آشپزخانه ایجاد کنید. برخی از افراد در آشپزخانه ‎های خود لوازمی را نگه داری می کنند که بلا استفاده ‌هستند و یا خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرند و در کنار آن جای زیادی را نیز اشغال می کنند. پیشنهاد می شود این لوازم را از محیط آشپزخانه خارج کنید و در جایی مانند انباری قرار دهید.

دکوراسیون کوچکترین آشپزخانه

سلام؛ رنگ‌های سفید، خنثی، آبی و سبز علاوه بر ایجاد حس آرامش، فضای آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. همچنین می‌توانید در ادامه مهم‌ترین نکات برای چیدمان آشپزخانه کوچک ایرانی را مطالعه کنید. شما طرفدار آشپزخانه کلاسیک ایرانی هستید یا مدرن؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. برخی افراد تصور می‌کنند منظور از انتخاب وسایل دکوری در آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی عدم استفاده از هر نوع لوازم مدرن است. منظور ما چیدن یک سماور برنجی، قوری شاه عباسی و یا چراغ سه فیتیله‌ای (مخصوص پخت و پز در قدیم) بر روی کانتر یا اپن آشپزخانه است تا با دیدن آن، فضای خانه مادربزرگ تداعی شود. اما این بدان معنا نیست که از چای ساز و یا قهوه ساز استفاده نکنید.

http://belaltour.ir

یکی از مهمترین و پرطرفدارترین سبک‌های طراحی آشپزخانه، طراحی مدرن است. اصول طراحی کابینت‌های آشپزخانه مدرن تفاوت‌های زیادی نسبت به آشپزخانه‌های کلاسیک دارد که باعث می‌شود این دو سبک از طراحی ناخودآگاه در جایگاه مقایسه با یکدیگر قرار بگیرند. سبک دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از انواع سبک های مدرن دکوراسیون به شمار می رود. از آن‌جا که فرهنگ ایران به این کشور بسیار نزدیک است، دکوراسیون ترکیه ای در ایران محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال واقع شده است. سبک این دکوراسیون به گونه‌ای است که در آن از کابینت‌های دیواری بلند استفاده می‌شود. استفاده از کابینت‌های بلند و عمودی در چنین دیزاینی به منظور ایجاد فضای عمودی و بخش‌های بیش‌تر است، تا فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و جادارتر نشان دهد.

تاثیر نورپردازی بر در دکوراسیون آشپزخانه

بسیاری تمایل دارند از اصطلاحات مجله خبری آذین دکور و معاصر به جای یکدیگر استفاده کنند، این اشتباه است. طراحی معاصر به طراحی اشاره دارد که در حال حاضر اتفاق می افتد، در حالی که طراحی مدرن به یک سبک خاص اشاره دارد. مثلث کار (گاز، سینک و یخچال) باید به اندازه کافی جمع و جور باشد که گردش راحت و موثر را برای سرآشپز فراهم کند، اما در عین حال به قدری فضا در اختیار دهد که 2 نفر براحتی بدون برخورد با یکدیگر فعالیت کنند. همچنین نباید با جزیره آشپزخانه یا دیگر کابینت ها تلاقی داشته باشد. به عنوان یک قانون کلی، مجموع سه ضلع مثلث کار نباید کمتر از 3.5 و بیشتر از 6.5 متر باشد.

انتخاب کفپوش برای آشپزخانه

رنگ سفید را انتخاب کنید زیرا در انتخاب دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی رنگ اصلی امسال است و رنگ دیگری را به آن تلقیح کنید، اما رنگ سفید بیشتر و غالب است. در آشپزخانه آمریکایی قفسه های چوبی یا روکش و شیشه های کریستالی استفاده میشود و در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود به این قفسه ها وابسته است. سلام؛ امروزه کابینت آشپزخانه ایرانی با طرحی از منبت، معرق و کنده کاری‌های ایرانی مزین می‌شود که در زیبایی آن بسیار تاثیرگذار است. نصب شلف و قفسه‌های چوبی باعث ایجاد نظم بیشتر در آشپزخانه می‌شود.

  • مثلث آشپزخانه به شما کمک می‌‌کند از حرکت ‌های غیرضروری اجتناب کنید و آشپزی را به روش کارآمدتری انجام دهید.
  • همچنین لازم به ذکر است که ماشین ظرفشویی کنار سینک باشد تا اتصال لوله خروجی ماشین ظرفشویی به فاضلاب و شیرآلات میسر شود.
  • با کمک یک طراح و رکوراتور باتجربه نیازی به جستجو در مورد جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون آشپزخانه مدرن، دکوراسیون آشپزخانه ترکیه و …

توسط دکور

دکوراسیون