کابینت و دکوراسیون آشپزخانه گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

در طراحی دکوراسیون به سبکهای مدرن رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگ ها می باشد که احساس راحتی و آرامش را در فضا ایجاد می کند. کناف آشپزخانه یا همان سقف کاذب انواع مختلفی دارد که طراحی آن متناسب با فضای آشپزخانه صورت می گیرد. خوب است که در طراحی آشپزخانه به فضای داخلی، رنگ‌ها، سبک، مصالح به کار رفته توجه کنید و با توجه به آن‌ها سقف را دیزاین کنید. چوب یکی از مصالحی است که معمولا در طراحی کابینت‌ها از آن استفاده می‌شود و کمترین آشپزخانه ای را می‌توان دید که از مصالح چوب در آن استفاده نشده باشد. پس اگر تصمیم به طراحی سقف کاذب برای آشپزخانه منزلتان را دارید می‌توانید این کار را در ترکیب با چوب انجام بدهید. طراحی سقف کاذب آشپزخانه با چوب از ایده هایی است که حس صمیمت و گرما فضا را افزایش می‌دهد و فضا را کلاسیک تر نشان خواهد داد.

چیدن لوازم و وسایل داخل کابینت

فضای درون آشپزخانه حداقل باید یک متر عرض داشته باشد تا بتوان راحت در آن حرکت کرد و به پخت و پز پرداخت. اگر قصد دارید از آشپزخانه‌های جزیره‌ای یا آشپزخانه بدون اپن استفاده کنید حتما این گزینه را در نظر داشته باشید. مجموعه نوین کابین در صدد جمع آوری عکس به روزترین کابینت های امروزی و مورد پسند عام این مقاله را تحت عنوان ۱۰۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه جدید در اختیار شما قرار می‌دهد.

مجله خبری آذین دکور آشپزخانه سفید محبوب ترین و پرفروش ترین محصول در سالیان گذشته بوده به طوری که فارغ از سبک دکوراسیون رنگ سفید محبوب ترین انتخاب مشتریان است. علت اینه که رنگ سفید در آشپزخانه دو رنگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لیکن به انعکاس مناسب نور در محیط آشپزخانه کم نور هم کمک می کند. در ضمن این رنگ در دکوراسیون فروشگاهی هم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اما این اصول در گذشته به آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی راه پیدا نکرده بود. اما امروزه با یکی شدن فضای آشپزخانه و سایر بخش‌های منزل دیگر خبری از آن مطبخ‌های تاریک نیست. در حال حاضر به خوبی می‌توان مصداق سبک معماری و طراحی ایرانی را در آشپزخانه‌های سنتی نظاره کرد.

ایجاد نقطه کانونی

استفاده از رنگ خاکستری، باعث شده است این آشپزخانه در میان دیوارهای سفید سالن کاملاً به چشم بیاید. همچنین شما می‌توانید مدل‌‌های بیشتر را از آرشیو کامل سلام ساختمان ببینید و هر کدام را خواستید سفارش دهید. وسایل را جابه‌جا کنید و ظروف را نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی بگذارید.

  • در نظر داشته باشید که این فضای پرتردد، بیش از حد معمول در معرض کثیف شدن قرار دارد.
  • این سینک اضافه روی جزیره، می‌تواند از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کند.
  • استفاده از دو رنگ طوسی و قهوه ای، به عنوان رنگ‌های خنثی اما مکمل، ست مناسبی در طراحی آشپزخانه است.
  • مدل جذاب بالا توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در شهر اصفهان اجرا شده است و شما برای سفارش آن کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و فرم درخواست را پر کنید.
  • انتخاب این رنگ ها، علاوه بر سلیقه شخصی، به نورگیری، ابعاد، چیدمان پذیرایی ، راهرو یا هر فضای نزدیک به آشپزخانه و همچنین رنگ کف و طرح سقف دارد.
شاید هم بخواهید خوراکی‌ها را در محلی قرار دهید که بچه‌ها راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشند و البته بهتر است خوراکی‌های سالم و مقوی بگذارید. در هر آشپزخانه اصولي مثلث کار نقش مهمي دارد که شامل سه راس يعني سينک ظرفشويي، اجاق گاز و يخچال مي باشد. یک شومینه به صورت نمادین و غیرکاربردی از آجر، این سبک را کامل‌ می‌کند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون