4 سبک پر طرفدار در دکوراسیون آشپزخانه و چینش آنها 2022 آرکیما دیزاین | azindekor

به همین دلیل در اغلب طراحی‌های سنتی و کلاسیک از نور مستقیم برای نشان دادن عمق و ویژگی های خاص آن استفاده می‌شود. اغلب این نمونه‌ها به صورت صنایع دستی جای جای کشورمان موجود هستند و به عنوان پرده پشت دری می‌توان از آنها استفاده کرد. راه حل دیگر انتخاب پارچه‌ای با طرح گل‌های ریز و شلوغ است که نمونه‌های زیادی از آن را در طراحی‌های سنتی ایرانی به کرات دیده‌ایم. اغلب ایرانی‌ها دوست دارند در بالکن یا پنجره آشپزخانه دارای پوشش مناسبی باشد.

  • یکی از قسمت هایی که باید به سمت طبیعی بیشتر پیش برود آشپزخانه است.
  • مشخص‌ترین مولفه‌ای که در آشپزخانه های مدرن وجود دارد این است که فضای آشپزخانه از نشیمن یا پذیرایی با در یا دیوار جدا نشده است.
  • این میز ناهار خوری از چوب یک تکه درخت گردو سیاه ساخته شده است.
  • علاوه بر آن می توانید در صورت وجود فضایی مناسب از کانتر یا جزیره استفاده نمایید، که این کانتر یا جزیره می تواند به عنوان میز غذاخوری هم مورد استفاده قرار گیرد.
چندین خروجی را در امتداد صفحه پشت و در جزیره نصب کنید تا در هر کجا که نیاز داشته باشید برق داشته باشید. برای سفارشی سازی بیشتر ، ایجاد یک کشو با پریزها و پورت های USB را در نظر بگیرید تا یک ایستگاه شارژ مخفی برای دستگاه ها ایجاد کنید. میتونید در بخش مشاوره رایگان پرسش تون رو همراه با توضیح و توصیف کامل فضا یا تصویر ارسال بفرمایید که پاسخ دقیق تری خدمتتون ارائه بشه. برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل و پیشگیری از خطاهای شاید کوچک اما بسیار شاخص و زیر سوال بردن هزینه های سنگینی که بر روی دکوراسیون آشپزخانه صرف شده است، منطقی ترین راهکار مشورت با یک طرح دکور حرفه ایست. رنگ کاملا سفید و طرح کاملا ساده بدون هیچ نوع بافت ، شیار و رنگی ، در برخی از نمونه های کابینت ام دی اف وجود دارد.

http://belaltour.irدر انتها با تعیین تاریخ و زمان حضور متخصص و همچنین آدرس موردنظرتان، ثبت سفارش به پایان می‌رسد و می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصص‌ها بمانید. توجه کنید که در آشپزخانه‌های کوچک از تمام فضاهای موجود استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای استفاده بیشتر از فضا از گیره‌، قلاب‌، آویز یا قفسه قابلمه استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

اکسسوری‌ها در استفاده بهینه از مجله خبری آذین دکور کمک خیلی زیادی به ما می‌کنند. در آشپزخانه‌های کوچک که محدودیت زیادی در فضا داریم، اهمیت بهینه‌سازی فضا بیشتر می‌شود. همچنین سادگی اجزا و طراحی بدون پیچیدگی و اضافات، از مؤلفه‌های دیگر طراحی در آشپزخانه مدرن به حساب می‌آید. اکثر طراحی‌های مدرن تاکید زیادی بر استفاده بهینه از فضای خانه و آشپزخانه دارند. مطلبی در مورد کابینت‌های گوشه آشپزخانه در یک آشپزخانه مدرن برای شما آماده کردیم. در آن مطلب می‌توانید با مدل‌های کابینت گوشه آشپزخانه آشنا بشوید و شیوه استفاده از فضای آشپزخانه در طراحی مدرن را ببینید.

💡 ویدئو انواع دکوراسیون آشپزخانه 💡

شرکت طراحی و معماری داخلی آرکسان در زمینه های ساخت و بازسازی فعالیت می کند. آرکسان تأمین کننده انواع محصولات دکوراسیون مثل پارکت، پارکت لمینت، کاغذ دیواری، قرنیز و … است. حین خرید وسایل برای این آشپزخانه ها می‌توانید ظروف مسی یا چینی هایی با گل های قرمز را انتخاب کنید.

توسط دکور

دکوراسیون