یک سری RedMi و دیگری سری Mi است

باتری شیائومی نوت 8 پرو قابلیت فستشارژ دارد و در زمان کوتاهی شارژ میشود. این پردازنده در مدل پوکو X3 نیز دیده میشود. پردازنده ی گرافیکی (GPU) شیائومی نوت 8 پرو Adreno 610 می باشد. از دیگر مشخصات مهم این گوشی میتوان به پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا 400 گیگابایت، حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی با رم 4 گیگابایت، دوربین اصلی 12 مگابایتی، فیلم برداری 2160p با سرعت 60 فریم در ثانیه، فیلم برداری 1080p با سرعت 240 فریم در ثانیه، فیلم برداری 720p با سرعت 960 فریم در ثانیه، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1440p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تراشه اگزینوس 9810 یا lcomm SDM845 Snapdragon 845، پردازنده مرکزی هشت هستهای (4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55 و 4 هسته 2.7 گیگاهرتزی Mongoose M3) و باتری لیتیومی 3000 میلی آمپری. به هر حال، هدف اصلی کوک موبایل، تبدیل هر یک از رویاهای مشتریان ما به واقعیت است.

اگر دنبال یک کیف خاصتر هستید کیف هوشمند گوشی ردمی نوت 8 پرو گزینهی فوقالعادهای است. گارانتی نمی شوند و بهتر است از استفاده از گوشی در این جا ها خود داری نید. گوشی های شیائومی در سال های اخیر فروش بسیار زیادی را در بازار از آن خود کرده اند و نام برند شیائومی امروزه در کنار برند های بسیار قدیمی و با کیفیت مانند اپل و سامسونگ قرار دارد و این شرکت به رقابت با آن ها می پردازد. در سال 2009 اولین اسمارت فون سامسونگ به نام GT- i7500 روانه بازار شد. مارس سال 2016، سامسونگ گوشیهای S7 & S7 با صفحه نمایش منحنی رادیکال را تولید کرد که، به عنوان یک گام بزرگ در تحول گوشیهای هوشمند این برند در نظر گرفته شد. S3 Mini به سرعت جای خود را در میان گوشیهای Mini باز کرد و بعدها نیز S4 Mini و S5 Mini به آن پیوستند.

اما یک خصوصیت که گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو را منحصر به فرد می کند ادعای ضد آب بودن آن است. در این مقاله به بررسی اجمالی مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو پرداختیم و به این سوال “آیا گوشی شیائومی نوت ۸ پرو ضد آب است” پاسخ دادیم. در ادامه می خواهیم برخی از گوشی های ضد آب موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. آیا گوشی شیائومی نوت ۸ پرو ضد آب است ؟ علاوه بر کاور شیائومی نوت 8 پرو یک گزینهی هیجانانگیز دیگر هم دارید.

بررسی گوشی سامسونگ

گوشی شیائومی دارای ماژول دوربین سه گانه و اسکنر اثر انگشتی است که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. با افزایش ویژگی های تلفن همراه شیائومی ، تفاوت هایی در قیمت ها نیز به وجود می آید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی های شیائومی قیمت مناسب آن ها با وجود کیفیت بالای این گوشی ها می باشد. گیمرها گوشی سامسونگ بخرند یا شیائومی؟ هر دو شرکت سامسونگ و شیائومی نیز تلاش میکنند تا نظر گیمرها را به خرید محصولاتشان جلب کنند.

در گوشی های سری A برند سامسونگ مانند مدل های A 10 S و A 10 نیز تلاش شده تا نیاز و تقاضای کاربران در اولویت قرار بگیرد و این برند با تولید گوشی های میان رده سری A خود در صدد دستیابی به نظر مثبت کاربران بوده است. نیاز هم نیست مدام گوشیتان را از کیف خارج کنید. یک کیف هوشمند که با استفاده از آن بدون اینکه نیاز باشد گوشی را از کیف خارج کنید با گوشی کار میکنید. این باعث میشود گوشی شیائومی که 8 میلیون قیمت دارد در برندی مانند سامسونگ قیمتی 10 میلیونی داشته باشد و از این جهت شما با خرید گوشی های شیائومی هزینه کمتری برای نام برند پرداخت میکنید. خیلی ها هستند که هنگام خرید گوشی هیچ لوازم جانبی همراه آن تهییه نمی کنند و فقط هزینه موبایل را پرداخت میکنند. روی قابلیتها و امکانات لوازم جانبی ردمی نوت 8 پرو متمرکز شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

موبایل سامسونگ گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو دارای استاندارد IP 52 است. شرکت شیائومی گفته است که گوشی ردمی نوت 8 پرو در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می باشد. پوکو m3 نیز مناسبترین گوشی میانرده سری پوکو از نظر قیمت است. جذابیتهای موجود در ردمی نوت 8 پرو در نگاه اول عبارتند از:برچسب قیمت جذاب ، صفحه نمایش بزرگ که برای این رنج قیمتی واقعا مطلوب است ، پیکسل های بیشتر برای جزئیات بیشتر ، باتری عالی.

آیا گوشی شیائومی نوت ۸ پرو ضد آب است ؟

در قاب پشتی هیچ قابی برای لنزهای دوربین اصلی در نظر گرفته نشده و به همین سبب هم هست که این گوشی کاملاً در بخش طراحی با آن چیزی که در گوشیهای سامسونگ و حتی گوشیهای دیگر دیده بودیم متفاوت است. گوشی شیلئومی نوت 8 پرو که به تازگی به بازار معرفی شده است یکی از محصولات معروف این شرکت می باشد. امروز با موضوع آیا گوشی شیائومی نوت ۸ پرو ضد آب است در سایت فونر خدمت شما هستیم. اما امروزه شرکت هایی مانند هواوی و شیائومی نیز به تولید گوشی های ضد آب پرداخته اند. گوشی هایی که ادعای ضد آب بودن را دارند باید داری گواهینامه ی خاصی با نام IP با عدد های متفاوتی می باشند که هر کدام سطح های مختلفی از ضد آب بودن را نشان می دهند.

کیف کلاسوری Redmi Note 8 Pro هم از این نظر بسیار ایدهآل است، کافیست کیف را باز کنید و با گوشیتان کار کنید. در بررسی شیائومی Redmi Note 8 Pro مشخص شد که دوربین سلفی دستگاه در محیط های با نور مناسب عملکرد بسیار خوبی دارد. گوشی مدل «Redmi Note 8 Pro» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با 4 دوربین در پشت گوشی و پنل­ IPS LCD ساختهشده و فاصله لبه صفحهنمایش در آن بسیار کم است. صفحه ی نمایش این گوشی تقریبا تمام بخش رویه ی گوشی را پوشانده است و لبه های گوشی تخت و فاقد خمیدگی می باشد.

عجله نکنید. با دقت نگاه کنید و اطلاعات و ویژگیهای لوازم جانبی گوشی شیائومی Xiaomi Redmi Note 8 Pro را به دقت بخوانید و با هم مقایسه کنید. باتری 4500 میلی آمپری، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع و دوربین عقب چهارگانه از مشخصات گوشی Xiaomi Redmi Note 8 pro است و عملکرد این گوشی تفاوت چندانی با عملکرد گوشیهای پرچمدار سالهای گذشته ندارد.کیفیت بالای ساخت بدنه و محافظ گوریلا گلس 5 صفحه نمایش شیائومی نوت 8 پرو از امکانات این گوشی کارا است. با خرید باتری اصل Xiaomi Redmi Note 8 Pro میتوانید مجددا کیفیت و کارایی سابق را به آن برگردانید. با این حال، برخی از محصولات برای بازار هدف خاصی ساخته میشوند و ممکن است به خاطر کاهش قیمت محصول نهایی، برخی از امکانات را نداشته باشند؛ بنابراین باید پیش از خرید گوشی هوشمند به دقت در مورد محصول مدنظرتان تحقیق کرده و نقاط ضعف و قوت آن را مطالعه کنید.

گوشی سامسونگ سری اس

توسط دکور

دکوراسیون