دیزل ژنراتور، قیمت، خرید و مشاوره رایگان آذر موتور

جهت اشراف بر موارد و عوامل موثر بر قیمت هر دیزل ژنراتور ابتدا لازم است با اجزاء اصلی هر دیزل ژنراتور آشنا شویم. در واقعقیمت دیزل ژنراتورشامل قیمت اجزاء اصلی دیزل ژنراتور می باشد. این مولد در صورت قطعی برق شهری به طور خودکار به تامین برق می‌پردازد. یک مدل به طور استندبای بوده که فقط تا چند ساعت در ماه عمل می‌کند، اما دیگر مدل‌ها پرایم بوده که کارکرد آنها به طور پیوسته می‌باشند. هیتر در دیزل ژنراتور به دلیل جلوگیری از غلیظ شدن روغن در هوای سرد استفاده می‌شود. این هیتر به طور دائم در مدار در حال کارکرد می‌باشد، به همین جهت احتمال خراب شدن آن بالا است.

دیزل ژنراتور، قیمت، خرید و مشاوره رایگان آذر موتور جلوگیری از نشت سوخت بر روی بدنه، کنترل اتصالات سیستم سوخت رسانی، عدم وجود الکتریسیته ساکن در مخزن سوخت و عدم قرار گرفتن مواد اشتعال‌زا در کنار دستگاه، از مهم‌ترین اصول حفاظتی دیزل ژنراتور‌ها محسوب می‌شود. پارامترهای مختلفی وجود دارند که میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور را تحت تاثیر قرار می‌دهند. اما در حالت کلی میزان مصرف، معمولا بستگی به پارامترهایی مانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار وارده بر آن دارد و بر این اساس تقریبی از مصرف را می توان بدست آورد. دیزل ژنراتورهای 5 تا 50 کیلو ولت آمپر (کاوا) انواعی از ژنراتورهای دیزلی هستند که عموما برای مصارف خانگی و با هدف استفاده از آسانسور، روشنایی و یا درب‌های ریموت منازل در هنگام قطعی برق استفاده می‌شوند. این نوع مولدهای برق با عناوینی مانند دیزل ژنراتورهای کوچک، خانگی و آپارتمانی نیز در بازار شناخته می‌شوند.

  • این گازها بعضاً سمی هستند و باید دور از خود موتور و افراد اطراف آن باشند.
  • دیزل ژنراتورهای دیزلی به دلیل عدم داشتن کاربراتور، استهلاک کمتری نسبت به دیگر موتورها دارند، زیرا تعویض شمع در آنها وجود ندارد.
  • به عنوان مثال با افزایش بار مصارف متصل به ژنراتور، افت ولتاژی در خروجی ایجاد خواهد شد که برد رگولاتور این افت را سنجش و بر اساس آن مقدار میدان تحریک آرمیچر را زیاد می‌نماید تا ولتاژ خروجی به مقدار تنظیم شده برگردد.
  • یکی دیگر از اجزا اصلی و مهم هر دیزل ژنراتور تابلو کنترل آن است.

مهمترین دلایل آتش سوزی در دیزل ژنراتور ها، نحوه غلط پر کردن تانک دیزل ژنراتور می گروه مهندسین کاراسهند باشد. سطح شیب تانک دیزل ژنراتور همیشه باید قبل از پر شدن و همچنین هنگام استفاده از آن کنترل شود. پارامتر های فوق مربوط به انتخاب صحیح مکان نصب دیزل ژنراتور مورد نظر می باشد. شما با رعایت این موارد می توانید بیشترین میزان ایمنی را تجربه نمایید.

توان خروجی ژنراتور بر حسب کیلو وات یا کیلو ولت آمپر بیان میشود که kva مرسوم تر است. در کاربرد های معمولی جریان مورد نیاز مصرف کننده را (در صورتی که مصرف کننده موتوری نباشد) برابر با توان خروجی ژنراتور در نظر میگیرند. در بین این نمونه های می توان ژنراتور دیزلی ولوو را یکی از بهترین نمونه های آن دانست. شرکت این کارخانه در تولید شناورهای دریایی، دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی فعالیت های گسترده ای دارد.

دیزل ژنراتور پرکینز Three سیلندر 25 کاوا

آن‌ها باید به صورت گسترده آزموده شوند، و هنوز از نوعی ضمانت فروشنده برخوردار باشند، تعویض انجام شده لزوما بر هم‌زننده معامله نیست. ژنراتور، مانند هر وسیله مکانیکی، در معرض فرسودگی و استهلاک در حین فرآیند است. تمام قطعات مکانیکی باید برای چک کردن فرسودگی و خرابی بررسی شوند. باید بررسی شود که آیا هیچ یک از قطعات مکانیکی، دچار ترک یا خوردگی شده است یا خیر.

‫همچنین، ژنراتورهای گازسوز كامینزپاور به صورت كوپله فابریک توسط این شرکت عرضه می شود. ‫كامینز پاور تولید كننده سیستم های مولد نیرو در سال 1937 تأسیس شد و كار بر روی تولید انرژی را آغاز نمود و در حال حاضر توان محصولات این شركت از 30 ‫تا بیش از 2600 كیلووات است. این شركت در سال 2011 میلادی با تولید بیش از یک میلیون موتور به رقم فروش بیش از 18 میلیارد دلار دست یافته است. بنابراین در صورتی که کاهش صدای بیشتری مورد نیاز باشد، باید فکر دیگری کرد که راهکار معمول آن ساختن اتاقکی است که دارای دیوار و سقف عایق باشد.

قیمت دیزل ژنراتور در فروشگاه آبادیزل

با رسیدن درجه حرارت سوخت به حالت عادی، سنسور تحریک شده و دستور قطع و پایان کار المنت را می دهد. تابلو برق هم مثل بقیه بخش ها در دیزل ژنراتور دارای اهمیت زیادی میباشد. اگر مشتری نیاز به تابلو برق امرجنسی یا پارالل نداشته باشد روی دیزل ژنراتور یک تابلو برق دستی به آن داده خواهد شد و همینجوری که از اسمش پیداست به صورت دستی روشن خواهد شد. حالا با توجه به در نظرداشتن این موضوع میتوانید برند خود را انتخاب کنید.

در نظر گرفتن این پارامتر ها ما را به سوی انتخاب یک ژنراتور دیزلی هدایت می کند. موتور ژنراتورها می توانند از ۱ تا ۲۰ کیلوولت آمپر برای منازل، فروشگاه ها، ادارات کوچک و تا 2000 کیلوولت آمپر (2 مگا کاوا) قابل استفاده برای مجتمع های اداری بزرگ و کارخانه ها برق تولید کنند. یک ژنراتور ۲۰۰۰ کیلو ولت آمپر را می‌توان درون یک اطاقک ایزوله قابل حمل قرار داد. ژنراتورهای ۵ مگاوات برای ایستگاه های کوچک تولید برق استفاده می شوند و برای این منظور می توان از چندین دستگاه ژنراتور استفاده کرد. ژنراتور های بزرگتر به صورت مجزا به محل نصب حمل شده و در آنجا مونتاژ و تجهیزات فرعی به آنها اضافه می‌گردد. صرف نظر از نوع ژنراتور مورد نیاز برای خانه یا محل کار خود، کیفیت بالا و برند مرغوب معمولاً طول عمر مفید بیشتری را تضمین می کند.

نحوه کار دیزل ژنراتور

توسط دکور

دکوراسیون