کابینت و دکوراسیون آشپزخانه گروه معماری و معماری داخلی آرمند | azindekor

کاشی در طراحی سنتی ایرانی نقش به سزایی دارد به همین دلیل استفاده از آنها در طراحی آشپزخانه‌های ایرانی می‌تواند به خوبی حال و هوای سنتی را تداعی کند. اما نکته مهم در خصوص انتخاب کاشی و سرامیک برای آشپزخانه‌ای به سبک ایرانی، هماهنگی آن با کفپوش آشپزخانه و سرامیک‌های کف آن است. در صورت عدم هماهنگی فضای آشپزخانه شما جلوه شلوغی پیدا می‌کند که خوشایند نیست. طراحی دکوراسیون یک آشپزخانه مدرن نیاز به فضایی نورگیر و با تهویه مناسب دارد.

  • اعضای خانواده می توانند به واسطه جزیره دور هم جمع شده و به گفتگو و یا انجام کارهای شخصی خود بپردازند.
  • برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از دیوار با نمای آجر استفاده کنید.
  • البته انتخاب رنگ برای فرش آشپزخانه کاملا سلیقه ای است اما بهتر است که به نکاتی که ممکن است عدم توجه به آن دردسرساز شود بیشتر دقت کنیم.
  • در مورد بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه استفاده از کابینت هایی با رنگ روشن بسیار کارآمد است.
  • برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و به روز باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید.

در ادامه نکات بیشتری از دکوراسیون داخلی آشپزخانه همراه با عکس دکوراسیون داخلی آشپزخانه را به شما خواهیم گفت که امیدواریم بتوانید در آشپزخانه خودتان اجرا کنید. انتظار می رود شاهد افزایش در طراحی سبز ارگانیک و سازگار با محیط زیست در دکوراسیون آشپزخانه 2023 باشیم. پلاستیک تا حد امکان از آشپزخانه ها خارج شده و مواد طبیعی با منابع پایدار وارد آن شده است. همه ترندهای آشپزخانه سال 2023 به سمت فضاهای روشن تر حرکت می کنند. بنابراین، طراحی یا ظاهر نهایی هر چه باشد، اتاق پر از نور خورشید خواهد بود. با این حال، به حداکثر رساندن نور برای مدتی یک روند محبوب در آشپزخانه بوده است.

سینک ظرف‌شویی در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

امروزه آشپزخانه در خانه‌های ایرانی یک بخش مجزا به شمار نمی‌آید. بلکه به دلیل متصل بودن به فضای اصلی خانه باید هنگام طراحی آن به سبک دکوراسیون خود توجه کنید. برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن بهتر است از یک تیم طراحی دکوراسیون کمک بگیرید.

دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ و ترکیب آن با سایر رنگ ها

در واقع اگر نورپردازی در آشپزخانه درست و به اندازه باشد، علاوه بر وجود نور کافی در آشپزخانه جلوه‌ای بسیار زیبا و شیک نیز به فضا می بخشد. همچنین کابینت های یک طرفه برای این مدل آشپزخانه ها انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. علاوه بر آن می توانید در صورت وجود فضایی مناسب از کانتر یا جزیره استفاده نمایید، که این کانتر یا جزیره می تواند به عنوان میز غذاخوری هم مورد استفاده قرار گیرد. طراحی نورپردازی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با نصب چراغ های آویز بزرگ و کوچک نورپردازی متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه تان بوجود آورید.

برای همین منظور از کشوهای بزرگ، قفسه های سوپرمارکتی، کشوهای مخصوص ادویه ها، درب های پنهان در قسمت های مختلف مجله خبری آذین دکور و طبقه بندی زیرین سینک می توان بهره برد.. نور مناسب برای آشپزخانه انتخاب کنید، از نورهای گرم و داخلی استفاده کنید و سعی کنید از نور مستقیم دوری کنید. لزوم توجه به تعادل و هماهنگی اندازه آشپزخانه با فضای داخلی منزل. جهت نزدیکی قفسه‌های شناور به حس و حال سنتی و ایرانی می‌توانید درب آن را با شیشه‌های رنگی و یا لامپ‌های ال ای دی مخصوص تزیین کنید. این فضا برای انواع فنجان ها، سینی، چای ساز، توستر و سایر وسایل آشپزخانه طراحی می‌شود.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون