آشپزخانه مدرن، 89 مدل و طرح جدید 2023 سلام ساختمان | azindekor

ویژگی مجله خبری آذین دکور این سبک داشتن ظاهری ساده و خلوت است که باید این اصل در فضای خانه و آشپزخانه حفظ شود. در نتیجه باید فضا طوری چیدمان شود که هر وسیله‌ای سر جای خود قرار داشته و تا جایی که ممکن است روی کانتر و کابینت‌ها وسایل اضافی قرار نگیرد. همچنین بهتر است از رنگ‌هایی در دکوراسیون آشپزخانه مدرن کوچک‌تان استفاده کنید که با نگاه کردن به آن حس آرامش داشته باشید و باعث ایجاد حس هیجان نشوند. اگر قصد بازسازی آشپزخانه یا تغییر دکوراسیون آشپزخانه جدید را دارید ، این نکات به شما کمک می کند فضایی را که دوست خواهید داشت ایجاد کنید. از توصیه های ما در زمینه برنامه ریزی ، سازماندهی و ویژگی های لازم برای آشپزخانه ای که زیبا به نظر می رسد و برای همه نیازهای شما کارایی دارد ، پیروی کنید.

http://belaltour.irبا انتخاب یک رنگ متناسب با دکور داخلی برای کابینت می توان گفت نصف بیشتر راه را برای زیبایی منزل خود رفته اید. پس ازانتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت ها نوبت به خرید وسایل و اجزای دیگر آشپزخانه همچون یخچال، گاز و میز و صندلی و … می رسد. این وسایل را باید با توجه به کاربردی بودن و هزینه ای که مد نظر شماست انتخاب کرد. در ادامه به چند نکته در مورد چیدمان لوازم و وسایل داخل کابینت اشاره می کنیم.

بهترین رنگ برای دیوار خانه های کوچک از نگاه طراحان حرفه ای

آشپزخانه هایی که نور طبیعی در آن ها جریان دارد نسبت به دیگر آشپزخانه ها امتیاز ویژه تری دارند. دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر یک سبک دکوراسیون آشپزخانه بسیار محبوب است و به راحتی توسط صاحبان خانه به طور انبوه پذیرفته می‌شود. آشپزخانه ای که به سبک معاصر طراحی شده است، ترکیبی از عناصر جدید، قدیمی، معمولی و در عین حال صیقلی را در خود جای داده است تا زیبایی براقی به فضای شما بدهد. کانترهای بنایی مانند میزهای کوارتز، گرانیت و مرمر عناصر اصلی یک دکوراسیون آشپزخانه با سبک سنتی هستند. این عناصر به دلیل دوام و ظاهر مجلل و جاودانه خود مورد احترام اند.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی آرکسان همراه شماست تا هرآنچه که به آن فکر می‌کنید را به تصویر بکشد. نکته دیگری که در مورد انتخاب کابینت وجود دارد استفاده از کابینت‌های بلند است. زمانی که از کابینت‌های بلند استفاده کنید؛ می‌توانید تمام وسایل خود را در آن قرار دهید و دیگر نگران کمبود جا نباشید. هرچقدر وسایل کمتری در محیط آشپزخانه شما باشد آشپزخانه خلوت‌تر، تمیزتر و به دنبال آن بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

  • سبک این دکوراسیون به گونه‌ای است که در آن از کابینت‌های دیواری بلند استفاده می‌شود.
  • آشپزخانه اینجا بزرگ است اما ما آن را عمداً در بخش آشپزخانه‌های کوچک آوردیم زیرا معمولاً این نوع کابینت‌های کاربردی و باریک را شما بیشتر در آشپزخانه‌های کوچک می‌بینید.
  • امروزه برای زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه مخصوصا قسمت پنجره در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک از قاب پرده بالای پنجره استفاده می شود تا برخلاف گذشته پنجره قطع کننده دکوراسیون آشپزخانه نباشد و به زیبایی محیط اضافه کند.

طرح کاشی می تواند شامل مواردی مانند ساده یا گلدار، براق یا مات و دیگر ویژگی ها باشد. انتخاب میان این طرح ها بستگی به سلیقه شما و میزان بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید دارد. علاوه بر کاشی می توانید از سنگ های مختلف هم برای تزیین آشپزخانه استفاده کنید و طرح های برجسته بر روی کاشی ها یا سنگ ها ایجاد کنید و از سبک های مختلف برای طراحی زیباتر آشپزخانه خود کمک بگیرید. پس برای انتخاب کاشی آشپزخانه علاوه بر ابعاد و سایز کاشی ها به طرح و رنگ کاشی ها هم دقت داشته باشید. همچنین بهتر است که طرح و رنگ کاشی ها با بقیه وسایلی که در آشپزخانه شما وجود دارد هماهنگی داشته باشند.

چیدمان آشپزخانه کوچک و ساده

توسط دکور

دکوراسیون