چیدانه انواع دکوراسیون آشپزخانه، طبخ غذا در کنج داغ خانه! | azindekor

می‌توان با عناصری هم جنس با متریال کابینت‌ها یا در رنگ و متریالی مکمل با آن طراحی خاصی برای ورودی آشپزخانه‌های امروزی در نظر گرفت. انواع میز تلویزیون ساده و شیک مناسب خانه های مدرن اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به این معنی است که شما قصد خرید یک میز تلویزیون ساده و شیک را دا… این میز ناهار خوری از چوب یک تکه درخت گردو سیاه ساخته شده است. ترکیب کاشی تزئینی سبز و کابینت مشکی یک دکوراسیون ساده و زیبا را به وجود آورده است. گاه نمای سرد و بی روحی که از کابینت های سفید رنگ در ذهن دارید، با قرار گرفتن شیرآلات ، سینک و دستگیره های کروم یا برنزی کابینت ها کاملا تغییر می کند. و البته می دانید که انتخاب رنگ های تیره برای کفپوش تا چه حد می تواند محدود کننده سایر رنگ ها باشد و تازه در صورتی که با درایت طراح یا صاحب منزل، فضا جلوه ای تیره و دلگیر به خود نگیرد.

دکوراسیون آشپزخانه شامل چه خدماتی می‌شود؟

نظرتان راجع به این طرح بنفش چیست؟ ترکیب رنگ خاصی که البته با بقیه المان‌های طراحی کنتراست خوبی ایجاد کرده و باعث زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شده است. یکی از ایده‌های دکوراسیون آشپزخانه مدرن، استفاده از نورهای رنگی در فضاهای بی‌روح است. کف‌پوش چوبی هماهنگ با مرزبندی‌های قهوه‌ای به کار رفته در طراحی کابینت‌ها، علاوه بر نورانی‌تر کردن فضای این آشپزخانه مدرن سفید کوچک، آن را نسبت به اندازه واقعی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. رنگ سفید کابینت آشپزخانه باعث درخشان شدن این آشپزخانه شده است.

رنگ مناسب دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک

برای چیدن مجله خبری آذین دکور ها سعی کنید وسایلی که بیشتر استفاده می کنید را دم دست و داخل کابینت های کنار سینک و گاز جا دهید. وسایلی را که کمتر و یا فقط چند بار در سال استفاده می کنید مانند ظرف و ظروف مخصوص مهمانی های مجلل و یا قابلمه های سایز بزرگ را می توانید در کابینتهای دورتر و یا حتی در کمد انباری منزل نگهداری کنید. وسایلی که سنگین تر هستند مانند بشقاب و کاسه های بلور و چینی را در کابینت های پایین بچینید و ظرف های سبک تر و پلاستیکی را می توانید در کابینت های ردیف بالا قرار دهید. با اینکه طرح و نقش روی کابینت‌های دیواری و دیوار پشت گاز مقداری از بی روح بودن فضا کم کرده اما هنوز نتوانسته به سردی کل فضا غالب شود. می‌توانست رنگ کفپوش‌ها مقداری گرم‌تر باشد تا فضا را از کسل بودن در بیاورد.

http://belaltour.ir

چوب بیشتر برای ساخت کابینت‌های کلاسیک به کار می‌رود و معمولاً نمایی کلاسیک به آشپزخانه شما می‌دهد اما در این طرح با استفاده از چوب، یک طراحی مدرن انجام شده است. به یاد دارید که اشاره کردیم، بین طراحی مدرن و کلاسیک مرز مشخصی وجود ندارد؟ این مورد یکی از همون موارد می‌باشد که با یک متریال کلاسیک، یک طراحی مدرن و بسیار دلنشین صورت گرفته است. اخیرا جزیره در اکثر آشپزخانه ها با سبک های مختلف دیده می شود.

  • دکوراسیون آشپزخانه 2023 همچون سالهای قبل با تغییراتی در رنگ و جنس وسایل و نحوه چیدمان مواجه بوده و شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی پیشنهادات متفاوتی ارائه داده اند.
  • برای طراحی آشپزخانه بیان شده است که مد نظر داشتن آنها خالی از لطف نیست.
  • شاید بعدا بچه‌ها هم بخواهند در کارهای آشپزی کمک کنند، پس به نسبت قد و ارتفاع کابینت‌های پایین توجه کنید.
  • به این مفهوم که لزومی برای وجود پنجره در آشپزخانه وجود ندارد و استفاده از نورگیر بری آن کافی به نظر می رسد.
  • این وسایل باعث می شوند که آشپزخانه شکل مدرن تری به خود بگیرد.
رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توانند در بزرگی یا کوچکی آشپزخانه به سبک ایرانی تاثیر بگذارند. چیدمان درست وسایل آشپزخانه کوچک ایرانی می‌تواند به بزرگ‌تر جلوه دادن آن فضا کمک بزرگی کند. در سبک مدرن معمولا به جای استفاده از یک نقطه نوری بزرگ از تعداد زیادی نورهای کوچک استفاده می شود که در این صورت استفاده از نور، عملکردی تر شده و با توجه به عملکرد اشیاء نورپردازی مناسب آن انجام می شود. مینیمالیسم همیشه نشانه مدرن بودن است، این اغلب جایی است که معاصر و مدرن مشابه نیستند.

راهنمای جامع برای دکوراسیون آشپزخانه

توسط دکور

دکوراسیون