طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2023 دکوراسیون ترنج | azindekor

مجله خبری آذین دکور آشپزخانه شما به طور مختصر منعکس کننده سلیقه شخصی شما است، خانواده و مهمانان جذب آن می شوند. پس از اینکه با مشاور طراحی آشپزخانه صحبت کردید، باید در نظر بگیرید که کدام یک از سبک های آشپزخانه کاربردی و متمایز از نظر زیبایی شناختی به بهترین وجه نیاز، بودجه و سلیقه شما را برآورده می کند. یک گزینه کاربردی برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ، چیدمان آشپزخانه به شکل L است. در سبک چیدمان آشپزخانه L شکل، کابینت ها در امتداد دو دیوار عمود بر هم می‌باشند. در این سبک گوشه های دیوار، نیاز به چند راه حل هوشمندانه کابینت، برای کاربردی کردن آن دارد.

قیمت دقیق کابینت رو از کابینت ساز حرفه ای بگیر! فقط کافیه ثبت درخواست کنی!

کافیست سفارش خود را در “خدمت از ما” ثبت کنید و از متخصصان برتر در شهر خودتان کمک بگیرید. در این دکوراسیون آشپزخانه کوچک کابینت‌های کرم رنگ به سبک مدرن، استفاده از چوب در دیوار و سنگ به رنگ روشن در ابعاد بزرگ در کف، فضایی بزرگتر از اندازه واقعی گرم و جذاب ایجاد کرده. هود مدرن بالای اجاقی که روی کانتر قرار گرفته به مدرن‌تر شدن فضا کمک کرده است. اهمیت نورپردازی و نورگیری را در چیدمان و دکوراسیون یک آشپزخانه سفید رنگ دست کم نگیرید. اگر فضای آشپزخانه تنها یک پنجره کوچک دارد، بهتر است به جای پوشاندن آن با یک پرده شیک و جذاب زبرا ، از یک پرده حریر ساده یا رنگی برای روح بخشی به محیط و در عین حال عبور بیشترین میزان نور ممکن استفاده نمایید. سبک نئوکلاسیک شامل سه مدل به نام های کابینت پوششی، کابینت پولیشی و کابینت انزو است، در تمام مدل های نام برده شده از ام دی اف استفاده می شود.

http://belaltour.ir

رنگ های مرسوم سال ۲۰۲۳ که اغلب با رنگ سفید استفاده می شوند، صورتی، سبز، قرمز، آبی، خاکستری، سیاه، طلایی، سفید مایل به قرمز و کریستالی هستند. بخش بندی و جاگذاری کردن لوازم ریز به این صورت منظم تر خواهد بود. طبقات افقی مابینی نشان نهایت دقت در طراحی و سنجیدن تمام بخش های دکوراسیون است. استفاده از کاشی سبز در کنار گلهای طبیعی یک منظره زیبا خلق میکند.

  • برای این سبک می‌توانید در قسمت بالا و پایین دیوار، کابینت یا قفسه بندی هایی داشته باشید تا کارآمدی فضا را به حداکثر برسانید.
  • البته در فضای آشپزخانه های بزرگ، به دلیل تعدد کابینت ها ، رنگ سفید به تنهایی و یا در ترکیب با سایر رنگ ها می تواند موجب جلوگیری از آشفتگی و شلوغ به چشم رسیدن فضا شود.
  • هنگام طراحی دکوراسیون آشپزخانه ، باید به چگونگی و مکان استفاده از وسایل فکر کنید.
  • لزوم توجه به تعادل و هماهنگی اندازه آشپزخانه با فضای داخلی منزل.
  • به طور مثال در دکوراسیون آشپزخانه خیلی از کشورها از تولیدکنندگان ایرانی خرید می کنند مخصوصا در کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس.
همچنین از اهمیت نورپردازی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه مدرن قافل نشوید که تمام زحمات قبلی به باد خواهد رفت. توجه داشته باشید همان دقت و توجه ای که هنگام خرید کابینت که مهم ترین رکن آشپزخانه است به خرج می دهید همان مقدار هم در خرید کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه دقت داشته باشید. آشپزخانه برای درست کردن غذا نیست و گاهی برای دورهمی خانوادگی استفاده می شود. زیبایی و کاربردی بودن دو ویژگی مهم می باشند که در طراحی کابینت آشپزخانه باید دقت نمود. در این مقاله به بررسی انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه و ویژگی های طراحی آشپزخانه می پردازیم.

دکوراسیون آشپزخانه

ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و…رضایت کامل دارم. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود. مي تونيد کاشي هاي شش ضلعي رو در قسمت هاي مختلف آشپزخونه تون استفاده کنيد و آشپزخانه تون رو به آشپزخانه اي خاص و چشمگير تبديل کنيد.

دکوراسیون آشپزخانه با کابینت پلکانی

توسط دکور

دکوراسیون