چطور دکوراسیون منزل مان را با کمترین هزینه تغییر بدهیم؟ هفت ایده کاربردی یک دکوراتور | azindekor

مدت زمان انجام هر مجله خبری آذین دکوروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد . این نوع سبک، سبکی تجمل‌گرایانه به شمار می‌رود که از وسایل هنری در دکور آن استفاده می‌شود.

هنگام استفاده از سقف‌های کاذب و نورپردازی با کناف، این امکان وجود دارد که حال و هوای فضای اتاق را متناسب با سلیقه خود به میزان قابل توجهی تغییر دهید. در ادامه ۶ مورد موثر در طراحی دکوراسیون منزل را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. برای استعلام هزینه دکوراسیون داخلی در کیان دکور می توانید با پرکردن فرم موجود در این صفحه منتظر تماس کارشناسان کیان دکور برای مشاوره و استعلام قیمت باشید و یا با شماره ۰۹۱۲۶۲۱۴۶۱۱ (مهندس شاهدی) تماس بگیرید.

http://belaltour.ir

انواع بشقاب ها، کاسه ها و ظروف میناکاری شده از نمادهای سنتی خانه های ایرانی هستند. اگر تصمیم به طراحی دکوراسیون خانه به سبک ایرانی را دارید از استفاده از آنها غافل نشوید. ظروف سنتی ایرانی علاوه بر نقش تزئینی میتوانند در هنگام مهمانی ها به کاربردهای مختلف داشته باشند. فرش ها همیشه یکی از برترین نشانه های هویت فرهنگ ایرانی است. از گذشته برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی، در خانه های ایرانی از انواع فرش، قالیچه و گلیم استفاده شده است. اکنون نیز در بسیاری از نقاط جهان نام ایران یادآور فرش های زیبا و نفس میباشد.

سبک هالیوودی

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به معنای ایجاد تناسب، میان اجزا و وسایل خانه است. در صورتی که ابعاد منزلتان کم است و یا فضای کافی ندارید، می توانید با یک طراحی دکوراسیون خوب، استفاده ی بهینه از فضا را ببرید. پس چه چیزی بهتر از اینکه شما میتوانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی بهترین استفاده را از فضای کم خانه تان را داشته باشید. شاید آشپزخانه یکی از مکان‌هایی باشد که سبک دکوراسیون داخلی در آن بیشترین نمود را دارد، چون در ظاهر فضا کاملا تفاوت ایجاد می‌کند. سبک‌های سنتی و کلاسیک پر از جزئیات، حکاکی، خط و خطوط تزئینی هستند، در صورتی‌که آشپزخانه‌های مدرن در نهایت سادگی اجرا می‌شوند. متریال‌ مورد استفاده در گذشته بیشتر چوب با رنگ‌های طبیعی بوده و به همین دلیل اکثر آشپزخانه‌ها فضایی تیره داشتند اما امروزه متریال مختلف مثل ام‌دی‌اف باعث شده تنوع رنگی هم افزایش پیدا کند.

فضاهای ناقص خانه را از دست ندهید

یعنی در واقع مبلمان سنتی در کنار عناصر مدرن به کار برده می‌شوند. این سبک چون سبکی تلفیقی است در اکثر منازل و اماکن ممکن است به چشم بخورد. بنابراین ممکن است کوچک بودن آن کمی زندگی را سخت و آسایش‌تان را کم کند. به همین دلیل است که چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه کوچک اهمیت بیشتری نسبت به فضاهای دیگر دارد.

  • سبک های متفاوتی برای دکوراسیون داخلی منزل وجود دارد که افراد می توانند مطابق ترند و مد و با توجه به سلیقه خود بهترین سبک را انتخاب کنند و با مشورت با طراحان برتر بهترین ها را برای منزل خود به ارمغان بیاورند.
  • استفاده از کوسن ها دستباف و فرش ها دستباف یکی از مظاهر سنتی منازل ایران است.
  • چون قرار است خودتان در آن خانه زندگی کنید و مهمترین اصل لذت بردن خودتان است.
  • اما یک ویژگی بارز و تفاوت عمده این سبک این است که یک تعادل خوب بین دو سبک مدرنیته و سنت ایجاد کرده.

توسط دکور

دکوراسیون