دکوراسیون داخلی منزل 100 طرح و ایده جذاااب سلام ساختمان | azindekor

بنابراین قطعاً سرازیر می‌شود و فضا کیفیتی که باید داشته باشد را ندارد و نیاز ما را نیز برطرف نخواهد کرد. از این رو در نهایت نمی‌توانیم یک دکوراسیون حرفه‌ای داشته باشیم. تا به اینجای کار ایرادها را بررسی کردیم؛ حال بیایید به سراغ راهکار برویم. یکی دیگر از نمادهای سنتی در طراحی خانه ایرانی، تابلوهای خاتم کاری شده و میناتور میباشد. این تابلوها میتواند تصاویر مربوط به نبردهای حماسی شاهنامه و یا دیگر تصاویر تاریخ ایران باشد.

می‌توانید بر روی دیوارها قفسه هایی قرار دهید که برخی وسایل مورد نیاز را بر روی آن‌ها بچینید یا می‌توانید از تخت‌هایی که به دیوار متصل می‌شوند استفاده کنید تا فضای بیشتری در اتاق خواب خود داشته باشید. قطعا یک زمان می رسد که شما آنقدر تجربه کسب کردید که خود دکترای معماری و دکوراسیون داخلی بدست می آورید. شما با دیدن پروژه برداشتی به راحتی مکان یابی کرده و بهترین مکان ها برای تجهیزات را تشخیص می دهید.

http://belaltour.ir

مثلا در پلان ضلع شماره ی یک و مجله خبری آذین دکور شماره ی یک را مشخص می کنید. در این ادامه ما می خواهیم قوانین مهم طراحی دکور داخلی را برای شما بیان کنیم. گاهی با وجود همه زحمات و هزینه هایی که برای دکوراسیون خود انجام می دهید باز هم دکوراسیون برای شما آنچنان دلچسب نیست.

۶. طرح

برای چیدمان وسایل خود در خانه‌های کوچک نیاز دارید تا از تمام فضایی که در دسترستون هست استفاده کنید. وسایل خانه هر چقدر رنگ‌های شبیه به هم یا در یک رنگ داشته باشند برای یک منزل کوچک بهتر هستند تا وسایلی که در آن‌ها رنگ‌های متنوع به کار رفته باشد. سبک فرانسوی از جمله سبک‌های دکوراسیون داخلی است که در بسیاری از کشورها از جمله ایران طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

  • در این سبک ما می توانیم المان های موجود در سبک سنتی را در کنار مبلمان های مجلل به همراه تزیینات بسیار زیاد مشاهده کنیم.
  • برای مثال در دکوراسیون خانه‌ای به سبک مدرن، دکوراسیون اتاق خواب هم مدرن طراحی شود.
  • بیشتر فضاهای سنتی ژاپنی از میزهای کوتاه و بالشتک برای زانو زدن استفاده می‌کنند اما فکر نکنید نباید از کاناپه‌تان استفاده کنید.
  • در مورد دکوراسیون اتاق خواب کوچک می‌توانید از ایده‌هایی مثل تخت خواب تاشو و یا میز تحریر تاشو استفاده کنید.

سقف کاذب بهترین عنصر هنری در تکنولوژی‌های مربوط به طراحی است که به منزل شما ظاهری هنری می‌بخشد. استفاده از سقف‌های کاذب همیشه در صنعت ساختمان محبوب بوده است، امروزه این محصول که به راحتی در دسترس، ارزان، عایق صدا و رطوبت هستند که جهت ایجاد طرح‌های زیبا برای دیوارها و سقف‌ها تغییر می‌یابند. سقف کاذب را می‌توان به دو صورت درست کرد؛ یا سقف کاذب گچی یا سقف کاذب معلق.

سبک دکوراسیون داخلی خانه مدرن

توسط دکور

دکوراسیون