مهم ترین نکات درباره طراحی دکوراسیون اتاق خواب | azindekor

به جای استفاده از مبلمان تیره و سنگین، از قطعات سبک و کم رنگ مانند تخت خواب فلزی و میز کنار تخت به سبک کافه استفاده کنید. یا (اگر بودجه شما اجازه می دهد) نصب سفارشی قفسه بالای تخت برای داشتن ظاهری ساده که فضای شما را به خطر نمی اندازد. ذخیره سازی بالای تخت راه دیگری برای به حداکثر رساندن فضای موجود است، اما مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید و ظاهری کهنه یا تنگ به اتاق ندهید.

ایده های دکوراسیون اتاق خواب کوچک برای بهره وری از فضاهای جمع و جور

مجله خبری آذین دکور کاغذ دیواری مناسب که با طراحی فضای اتاق خواب هماهنگی داشته باشد، از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. نور در زیبایی دکوراسیون طراحی منزل و همین‌طور دکوراسیون اتاق بسیار تأثیرگذار است. برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب خود، می‌توانید از ریسه‌ها و LED استفاده کنید.

  • چه سلیقه کلاسیک یا مدرن داشته باشید، قطعا چندین مجسمه می توانند توجه شما را به خودشان جلب کنند.
  • دقت کنید که طراحی یک دیوار با کاغذ دیواری برجسته و چشمگیر و دیوار دوم با اکسسوری های شاخص و جذاب، برای فضای کوچکی مانند اتاق خواب می تواند تعادل بصری فضا را برهم زده و ریتم آرامی را که این محیط بدان نیاز دارد از بین ببرد.
  • به خصوص رنگ آمیزی دیوارها و سقف ها با رنگ سفید بر زیبایی اتاق ما بسیار می‌افزاید.
  • پرده اتاق خواب، بهتر است به راحتی باز و بسته شود و مانع باز شدن پنجره نباشد.
  • در تصویر زیر با قرار گرفتن رنگ های روشن و فیروزه ای جیغ در اتاق خواب خاکستری، رنگ های خنثی کمتر جلب توجه می کنند.

با توجه به توضیحات داده شده، شما اکنون می‌توانید طبق فاکتورها و معیارهای مدنظر خود، سبک مورد پسندتان را انتخاب کنید. طراحی اتاق خواب کلاسیک جلوه زیبایی دارد و حس اشرافی و سلطنتی القا می‌کند. این سبک از رنگ‌های روشن و بافت‌هایی در مبل کلاسیک، لوازم جانبی عجیب و غریب و نقاشی‌های خیره‌کننده تشکیل شده است. سبک دکوراسیون فرانسوی یا پاریسی، ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک است که برخی افراد در دکوراسیون منزل و به خصوص اتاق خواب آن را انتخاب میکنند.

http://belaltour.ir

با کمک یک طراح دکوراسیون یا با مطالبی که به‌راحتی در اینترنت پیدا می‌شود، یک پالت رنگ آرامش‌بخش مطابی با سلیقه‌ی خود برای اتاق خواب انتخاب کنید. با کمک این پالت می‌توانید وسایل مختلف اتاق را بخرید و رنگ آن را متناسب با پالت انتخاب کنید. برای اتاق‌هایی که کف آن‌ها سرامیک یا پارکت است، اضافه کردن فرش می‌تواند گرما و دنج بودن اتاق را بیشتر کند.

اتاق خواب صنعتی

در صورتیکه می خواهید اتاق خواب دخترتان به صورت دکوراسیون مدرن باشد، حتما به سادگی فضا و وسایل توجه کنید. اگر قرار است وسایل تزئینی در اتاق خواب قرار گیرد، در انتخاب آن ها دقت زیادی به خرج دهید. فراموش نکنید که وسایل تزئینی با سبک مدرن هماهنگی داشته باشد و باعث افزایش زیبایی اتاق شود. برخی از افراد به دنبال ایده ­های طراحی دکوراسیون خارجی هستند، ولی شما می­ توانید بادکوراسیون اتاق خواب ایرانی انرژی مثبتی را وارد منزل کنید.

توسط دکور

دکوراسیون