طراحی دکوراسیون اتاق خواب با بیش از 10 مدل عکس آجر آنلاین | azindekor

باید سلیقه ی خواب و نور مناسب برای استراحت خود را بیابید و سپس اتاق خواب خود را به گونه ای دکوراسیون کنید که مطابق با آنها باشد. یکی دیگر از مهمترین موضوعات در تزیین اتاق خواب و طراحی دکوراسیون اتاق خواب توجه به سطح نور اتاق خواب است. فراموش نکنید تنها یک استراحت مناسب و در فضای ایده آل می تواند ذهن و جسم شما را برای روز آینده آماده کند. علاوه بر این انتخاب رنگ های مکمل برای وسایل اتاق خواب مثل کمدها، تخت، روتختی و… نیز تاثیر مثبتی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک شما دارد. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و نحوه چیدمان وسایل در اتاق بسیار مهم است. چرا که دختران از روحیه حساسی برخوردارند و ذوق و شوق فراوان برای دکور کردن اتاقشان دارند.

ترفند دکوراسیون اتاق خواب، راهکارهای کم­ هزینه

آباژور، هم محیط را روشن می‌کند هم ظاهر دنج و جذابی به اتاق خواب می‌دهد. بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانید آثار هنری دیگری هم برای دیوار انتخاب کنید و آثار هنری برای تزیین دیوار اتاق خواب فقط به تابلو و عکس محدود نمی‌شود. خودتان می‌توانید آن را بسازید یا از فروشگاه‌های صنایع دستی بخرید.

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا…

سعی کنید همیشه غیر از مجله خبری آذین دکور و کمد، در اتاق خواب خود بخشی را برای فضای نشیمن در نظر بگیرید. اتاق خواب فقط برای خوابیدن نیست بلکه برای استراحت کوتاه‌مدت شما هم باید محیط مناسبی داشته باشد. سعی کنید با توجه به مساحت اتاق خواب، حتما فضایی را برای نشیمن در نظر بگیرید. برای روشن کردن اتاق خواب فقط به لامپ‌ها یا لوسترهای سقفی بسنده نکنید.

  • با در نظر گرفتن درازای اتاق و ابعاد مبلمان می توانید به صورت کاملا حرفه ای و با جزئيات، یک برنامه ریزی صحیح انجام داده و به چیدمان مناسب دست پیدا کنید.
  • چرا که مهم ترین نتیجه ایجاد حس آرامش و لذت برای استفاده کننده می باشد.
  • طرح ها و اشیاء دکوری عجیب و غریب جزئی از دکوراسیون اتاق خواب پسرهاست .
  • برای مثال رنگ آبی در اتاق خواب در طیف های مختلف احساس آرامش و خونسردی را برای محیط فراهم می کند و از دیدن کابوس های شبانه در خواب می کاهد .
  • ذخیره سازی نردبانی یک روش فوق العاده برای به دست آوردن فضای اضافی است.

در انتخاب رنگ برای دیوار و سقف و یا وسایل اتاق علاوه بر سبک طراحی، سلیقه افراد نیز اهمیت دارد. وقتی به یک رنگ علاقه­ مندید و به شما حس مثبتی می­ دهد؛ باعث آرامش بیشتر شما خواهد شد. اگر اتاق خواب­تان بزرگ نیست و به فکر یک دکوراسیون مدرن هستید می­ توانید سادگی در طرح و رنگ دیوار و سقف را به عنوان یک اصل در نظر بگیرید. علاوه بر آن استفاده از تابلوها و یا اکسسوری­ های دیواری باید با توجه به ابعاد و سبک طراحی اتاق انجام شود. شما می­ توانید دیواری که تختخواب به آن چسبیده است را به رنگ متفاوت دکور کنید.

http://belaltour.irپیشنهاد میکنیم که رنگ فرش را با یکی از موارد؛ پرده اتاق خواب، رنگ دیوار و یا رو تختی هماهنگ کنید. فرش‌های وینتیج یا کهنه‌­نما گزینه مناسبی برای دیزاین و دکوراسیون اتاق‌­های خواب با سبک مدرن می‌باشند. فرش اتاق خواب باید نرم باشد بهتر است از فرش‌هایی با بافت سفت مانند جاجیم و موکت‌های نمدی استفاده نکنید. در اتاق خواب شما، سرویس خواب ها از مهم ترین مواردی است که باید به آن ها توجه شود.

طراحی اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون