مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ | darsjet

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ | darsjet

در نتیجه، بهترین کار این است که قبل از انتخاب مشاور برای شرکت در جلسات مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در رابطه با سابقه کاری او پرس و جو کنید و اطلاعاتی را در این زمینه جویا شوید. هر چه سابقه کاری مشاور بیشتر و تعداد افرادی که برایشان انتخاب رشته کرده است، بالاتر باشد به مراتب این فرد تخصص و مهارت بیشتری در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها خواهد داشت و می تواند به عنوان یکی از بهترین و کارکشته ترین مشاوران در خدمت شما باشد. تصور کنید یک سال تمام درس بخوانید، شب بیداری بکشید و هزینه زیادی را برای شرکت در کلاس های کنکور پرداخت کنید، اما با یک انتخاب رشته اشتباه همه این زحمات را به هدر دهید. در اینجا به اهمیت استفاده از خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و کمک خواستن از بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور پی خواهید برد. هر گونه اشتباه سهوی و ساده در آن موجب پشیمانی های بسیاری در آینده خواهد شد و چه بسا سرنوشت ایشان و زحمات 12 ساله تحصیلی و کلیه هزینه هایی که خانواده برای ایشان صرف نموده اند به یکباره تحت تاثیر گرفته و آنچه که نباید اتفاق بیافتد. از این رو اهمیت یک انتخاب رشته صحیح و اصولی بر کسی پوشیده نخواهد بود و لذا نیاز به یک مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری جهت به حداقل رساندن خطا و انتخاب بهترین ها امری غیر قابل انکار است.

  • تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود.
  • دلایلی از جمله نیاز بخش هایی از کشور به نیروی متخصص بومی استان موجب این نوع دسته بندی گشته است.
  • شاید برخی از داوطلبان تحمل دوری از خانواده و زندگی در شهر دیگر را نداشته باشند.
  • از جمله مواردی که شما را به سمت داشتن انتخاب رشته ای موفق، بی عیب و نقص سوق می دهد، جمع آوری اطلاعات لازم در رابطه با انواع رشته های تحصیلی ارائه شده در انواع گروه های آزمایشی است.
  • برای مثال شانس قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه شریف برای رتبه 1000 گروه ریاضی بسیار پایین می باشد.

آکادمی الف مشاور امکان مشاوره انتخاب رشته کنکور را برای همه داوطلبان کنکور سراسری فراهم کرده است، برای داشتن آینده شغلی تضمین شده مستلزم انتخاب رشته درست هستید. برای داشتن یک انتخاب رشته هدفمند از انتخاب رشته آنلاین و تلفنی استفاده کنید. در شروع مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ داوطلب بایستی برای خود ملاک انتخاب رشته اش را تعیین کند. برای درک بهتر این مطلب، باید بگوییم که داوطلب باید ابتدا برای خود مشخص کند که رشته تحصیلی برایش اهمیت دارد یا دانشگاه محل قبولی، به عبارت بهتر می خواهد انتخاب رشته دانشگاه محور داشته باشد یا رشته محور.

مراحل انتخاب رشته کنکور 1402

همچنین طرح ۷ روز مشاوره تحصیلی رایگان نیز پیشنهاد ما برای پیشرفت تحصیلی روز افزون شماست. بعد از اینکه خودمون رو شناختیم، شناخت اصولی از رشته های دانشگاهی مختلف می‌تونه اثر خیلی زیادی در بهتر شدن انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری ما داشته باشه. آیا می‌دونید انتخاب کدوم رشته دانشگاهی بهترین گزینه برای شخص شماست؟ البته که پیدا کردن یک فرد با تجربه و موفق توی هر رشته دانشگاهی و گرفتن اطلاعات مفصل در مورد اون رشته خیلی سخته!

برای چیدمان رشته‌ها حتماً به نکات زیر توجه کنید:

در مشاوره انتخاب رشته مشاور تحصیلی بایستی بر اساس آخرین تغییرات دفترچه انتخاب رشته کنکور داوطلب را در رسیدن به بهترین شرایط آینده تحصیلی هدایت نماید. مشاوره انتخاب رشته کنکور با هدف معرفی کامل شرایط انتخاب رشته کنکور و همچنین معرفی کامل رشته های مختلف تحصیلی و آینده شغلی رشته های مختلف انجام می مشاوره انتخاب رشته کنکور درس جت شود. مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری برای افرادی که در این آزمون شرکت کردند کمک می کند تا با انتخاب رشته بهتری بتوانند در دانشگاه های خوب قبول شوند. بنابراین لازم است تمامی افراد بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور را برای گزینش کد رشته محل های خود پیدا کنند.

می‌دونید رشته‌های دایناسوری چیه؟ رشته‌هایی که چند سال براش زحمت می‌کشید، ولی بعدا حذف میشن. یعنی یه ربات، کامپیوتر یا اپلیکیشن کار شما رو مثل آب خوردن انجام میده و اون رشته دانشگاهی مانند دایناسورها منقرض یا خیلی کم رونق میشه. به دلیل آگاهی نداشتن از خیلی از موارد مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور دانش آموزان رشته‌ای قبول شدند که بعدا در دانشگاه متوجه میشن همکلاسی‌هاشون با رتبه‌های خیلی بدتر کنارشون هستند.

توسط دکور

دکوراسیون