دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن | azindekor

استفاده از رنگ های تند که برهم زننده آرامش هستند و یا ترکیب رنگ های نامناسب، نمی تواند گزینه خوبی برای رنگ اتاق خواب شما باشد. اگر تصمیم گرفتید که اتاق خواب خود را بزرگ تر جلوه دهید بهتر است از رنگ ‌های روشن در آن استفاده کنید. بهترین روش برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی در اتاق خواب، کمدهای سفارشی است.

انتخاب پرده اتاق خواب

استفاده از تخت خوابی که اندازه مناسبی داشته باشد و در هنگام استفاده راحت باشد، از نکات مهم در انتخاب تخت خواب می باشد. هماهنگی رنگ و طرح در وسایلی مانند پرده، فرش و روتختی از شلوغی اتاق جلوگیری می ­کند. اگر اتاق خواب کوچکی دارید و مجبور به قرار دادن وسایل زیادی در آن هستید؛ حتما از کمد دیواری نهایت استفاده را ببرید و همچنین کاربرد انواع نظم دهنده و شلف را در اتاق خواب فراموش نکنید. این شعار یعنی مهم‌ترین عنصر در محیط، کاربرد یک وسیله است نه ظاهر آن. اما این جمله به این معنی نیست که سبک دکوراسیون مدرن به زیبایی اهمیت نمی‌دهد. بلکه فقط مدرنیسم از به ‌کاربردن تزئینات اضافی پرهیز می‌کند و زیبایی را در سادگی خلق می کند.

  • بهترین راه برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک این است که چیدمان آن تا حد امکان ساده و مینیمال باشد.
  • با ایجاد کشو های متعدد در اطراف تخت خواب، دسترسی به این فضا بسیار ساده تر خواهد بود.
  • بهترین محل قرار گیری تخت خواب، حالتی است که از هر طرف آن بتوانید بدون دردسر بلند شوید.
  • اگر بتوانید این فضا را در کنار بخاری یا شومینه‌ی اتاق قرار دهید، جذابیت و دنج بودن آن دوچندان می‌شود.

مجله خبری آذین دکور خواب ها با توجه به اندازه ای که دارند مربع یا مستطیل شکل هستند . بعضی ها ترجیح می دهند در داخل اتاق خواب سرویس بهداشتی همچون حمام و دستشویی نیز داشته باشند . بدلیل اینکه عروس کلیه لوازم خود را به صورت نو و ست شده خریداری می کند ، اتاق خواب عروس دیزاین جذاب و مدرنی دارد .

رنگ اتاق خواب مدرن نیز در کنار اکسسوری های مورد استفاده مهم بوده و اغلب از رنگ سفید و یا آبی روشن در طراحی اتاق خواب مدرن استفاده می شود. هیچ چیز مانند نور کم و نا‌مناسب باعث کوچکی اتاق خواب نمی‌شود، بنابراین برنامه‌ریزی دقیق برای طرح روشنایی، خود کلید بزرگ‌تر کردن اتاق خواب کوچک است.هنگام انتخاب انواع نورپردازی، به نحوه استفاده از مناطق مختلف اتاق فکر کنید. احتمالاً قصد دارید یک چراغ کنار تخت برای مطالعه (برای صرفه جویی در فضا می توانید این چراغ ها را به دیوار نصب کنید)، یک چراغ بالای سر برای کل اتاق و چند لامپ در اطراف برای ایجاد درخشش در نظر بگیرید.

نکات طلایی در انتخاب آپارتمان

برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد و خیلی دور از رنگ دکوراسیون منزل نباشد. بهتر است رنگ دیوار اتاق خواب شما باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود. برای تزیین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون