سندر باکس HD-A4 | asilight

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی پویا سیستم می‌باشد. بدون نیاز به تنظیم آدرس IP، می توان آن را با شناسه کنترل کننده به طور خودکار شناسایی کرد. شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید. را از طریق خط ویدیویی HDMI با وضوح بالا وصل کنید تا همگام سازی شود. به دلیل نوسان قیمت بازار تا اطلاع ثانوی خرید آنلاین مقدور نیست. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

قطعات اصلی و مهم تلویزیون شهری

سندر باکس HD-A4 | asilight ‎در این سالها بر تکیه بر تجربه و سابقه این فروشگاه فقط با تمرکز بر کیفیت بالا توانست بهترین کیفیت را به بازار ایران عرضه نماید که از جمله آن کسب نمایندگی شرکت Meiyad در ایران بوده است . جعبه پخش را می توان با استفاده از وای فای ٬ شبکه های موبایل به اینترنت وصل کرد . در هنگام خرید و ثبت نهایی سفارش به قیمت نهایی و تعداد محصول انتخاب شده توجه فرمایید . بدلیل نوسان قیمت ارز قیمت نهایی محصول ممکن است با قیمت درج شده در صفحه نخست متفاوت باشد. بدیهی است که تمام ماژولهای فول کالر از سینک جریان استفاده میکنند و آی سی سینک جریان نیست و دلیل استفاده از آن قیمت پایین آن است که هزینه تمام شده ماژول تک رنگ را پایین بیاورد و این آی سی در هیچ ماژول فول کالری استفاده نمیشود.

ویدیو پروسسور مدل VP210

‎امید است که با تلاش و کمک خداوند بتوانیم به پیشرفت این صنف والکترونیک کشور نقش بسزایی بیافرینیم.

سندر باکس A4 محصولی جدید از شرکت Huidu با قابلیت های بسیار بالا و کارایی بسیار راحت وساده می باشد . سند باکس A4 دارای دو حالت آنلاین و آفلاین و قابلیت پخش مستقیم از روی فلش مموری را داراست. ولی آنچه این سری از سندر باکس های این شرکت را نسبت به سری های A601/A602/A603 متمایز کرده قابلیت تبدیل پیکسل ورودی به پیکسل خروجی نمایشگر می باشد که ار ویدیوپروسسور را نیز انجام می دهد.

ماژول P5 indoor cailiang

تلویزیون شهری منحنی به دلیل جذابیت ها، در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و اخیرا مورد توجه طراحان داخلی قرار هایدو | HUIDU گرفته است. در سالهای اخیر سری جدیدی از تلویزیون های شهری وارد بازار شده است که مخاطبان زیادی را جذب کرده است. کارت های کنترل تلویزیون شهری رنتال به خودی خود قابلیت برنامه ریزی ندارند و باید از یک سندر باکس استفاده کرد به طور مثال بهترین سندر باکس برای مچ شدن به کارت های R500 سندر باکس A601 و A602 می باشد . فروشگاه پویا سیستم در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد و با تمرکز به تامین و فروش قطعات تابلو روان در سالیان متوالی توانست بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده سازد و با مرور زمان لوازم تابلو ثابت و نورپردازی و همچنین تابلو حروف برجسته به محصولات این فروشگاه اضافه شد .

  • انتخاب این نوع کارت کنترلی به دلیل استفاده از نرم افزار کاربر پسند و محیط راحت نرم افزار و همچنین سخت افزاری قوی و سهولت در تهیه می باشد .
  • ولی آنچه این سری از سندر باکس های این شرکت را نسبت به سری های A601/A602/A603 متمایز کرده قابلیت تبدیل پیکسل ورودی به پیکسل خروجی نمایشگر می باشد که ار ویدیوپروسسور را نیز انجام می دهد.
  • فروشگاه پویا سیستم در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد و با تمرکز به تامین و فروش قطعات تابلو روان در سالیان متوالی توانست بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده سازد و با مرور زمان لوازم تابلو ثابت و نورپردازی و همچنین تابلو حروف برجسته به محصولات این فروشگاه اضافه شد .
  • تلویزیون های شهری از قطعات اصلی و مهمی تشکیل شده است که در اینجا آنهارا برای شما شرح می دهیم.
  • قطعا شما هم بر این باور هستید که هر چقدر اشکال جدید تر باشد و کمتر دیده شوند بیشتر چشم های ریز بین مشتریان را به خود جلب می کنند .

توسط دکور

دکوراسیون