دکوراسیون اتاق خواب های خلوت | azindekor

حتی می توان از مجله خبری آذین دکور دیواری های آماده که می توانند ساده یا رنگی باشند در اتاق خواب مدرن استفاده کرد. اغلب در اتاق خواب مدرن از طرح های ساده استفاده شده و طرح های شلوغ و زرق و برق دار را در طراحی های سنتی مورد استفاده قرار می دهند. در تصویر زیر با قرار گرفتن رنگ های روشن و فیروزه ای جیغ در اتاق خواب خاکستری، رنگ های خنثی کمتر جلب توجه می کنند. رنگ خاکستری نه تنها به خودی خود چشم نواز است، بلکه هنگامی که روی مبلمان مدولار داخل اتاق خواب اعمال می شود، زیبایی سبک معاصر با کمی نشاط از آینده همراه می شود. این سبک اتاق خواب علاقه مندان زیادی در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دارد.

http://belaltour.ir

برای خرید پرده، به موقعیتی که اتاق خواب در آن قرار دارد توجه کنید. در صورتیکه اتاق خواب نورگیر است، بهتر است از پرده‌ های ضخیم یا تیره استفاده کنید تا در هنگام نیاز، فضای اتاق را تاریک کنید. پرده هایی که رنگ روشن و شاد دارند، باعث برقراری یک حس نشاط در فضای اتاق خواب دخترانه می شوند.

  • برای ایجاد چنین فضایی استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی انتخاب مناسبی خواهد بود.
  • رنگ سبز در سه رنگ سبز زیتونی ، سبز چمنی ، سبز لجنی و دیگر موارد با ترکیب رنگ های دیگر به خواب عمیق و حس آرامش بیشتر در یک مکان کمک می کند .
  • معمولا دختر خانم ها علاقه و تمایل بیشتری نسبت به زیبایی ظاهری فضا دارند و حساسیت زیادی در انتخاب وسیله ها برای اتاق خواب خود دارند.
  • اگر مایلید شما هم به این فهرست ۲۰پیشنهاد ویژه دکوراسیون اتاق خواب مواردی را اضافه کنید.
  • تقریبا تمام شلف های دیواری از دو قسمت تشکیل شده اند که شامل رویه و پایه می باشد که رنگ..
رها کردن کمد بدون تقسیم بندی های زیاد یک اشتباه بسیار بزرگ و متداول است. به احتمال زیاد خیلی از دختران با کامپیوتر یا لپ تاپ سر و کار دارند. به همین دلیل وجود میز و صندلی مناسب برای مطالعه درون اتاق انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

هنگام تغییر دکوراسیون اتاق خواب به این نکات توجه کنید

اما اینکه کدام یک از این تزیینات برای اتاق شما مناسب است بستگی به جزییات متعددی مانند نورگیری، ابعاد اتاق و رنگ های بکار رفته در آن دارد. لوازم درون کمد دیواری ها اغلب مخفی هستند، اما در اتاق خواب تصویر زیر روش کاملاً دیگری در پیش گرفته شده است. در این طرح با در معرض دید قرار دادن فضای درون کمد دیواری، فضای دلبازتری در چیدمان اتاق خواب بوجود آمده است.

معرفی نجارهای حرفه ای و معتبر به سبک اسنپ! (کاملا رایگان)

اگر شما از جمله افراد طرفدار کتاب و کتابخوانی هستید، استفاده از این ایده می تواند باعث ایجاد حس بسیار خوشایندی در شما شود. در صورت استفاده از این المان در طراحی اتاق خواب، بهتر است از طراحی ساده برای سایر قسمت ها استفاده کرده و اجازه دهید شومینه به نقطه کانونی در این قسمت تبدیل شود. اگر فضای اتاق خواب به گونه ای می باشد که اجازه ساخت یک شومینه را می دهد، استفاده از این المان می تواند در ایجاد فضایی دنج به شما کمک کند.

مهم ترین نکات درباره طراحی دکوراسیون اتاق خواب

توسط دکور

دکوراسیون