سبک های طراحی در دکوراسیون داخلی منزل

افرادی که می خواهند برای دکوراسیون منزل خود از این سبک استفاده کنند باید همه جوانب را بسنجند؛ زیرا نگهداری از این وسایل کار آسانی نیست و ممکن است افرادی که وارد خانه تان می شوند چنین سبکی را نپسندند و همین امر نیز باعث ناراحتی شما می شود. این سبک فقط برای اتاق های نشیمن یا اتاق های خواب استفاده نمی شود (اگرچه احتمالاً متداولترین آنها هستند) ، می توان از آن برای آشپزخانه یا حمام نیز استفاده کرد. با این حال ، هرچه دکوراسیون منازل صنعتی تحول پیدا می کند ، ما شاهد سبک های مختلف ، تم ها و تأثیرگذاری هایی هستیم که با زیبایی شناسی ترکیب می شوند . چون در اکثر منازل رنگ غالب در دیوار ها و فرش و چیز های دیگر به کار می رود. اتاق خواب در واقع پناهگاه اکثر افراد است، محلی برای دریافت آرامش پس از یک روز شلوغ کاری، محلی برای تفکر درباره دغدغهها و معضلات روزمره و محلی برای تجدید انرژی قبل از شروع روزی جدید.

اما نگران نباشید ، لمس اصیل خود را از دست نمی دهد. البته لازم به ذکر است که همیشه منظور از رنگ های روشن، رنگ سفید نمی باشد. بی شک این سبک در حال حاضر پرطرفدارترین سبک دکوراسیون در بین مردم است و تقریبا در همه فضاها با کاربری های مختلف اثری از این سبک معماری را می بینیم. مثلا هر چقدر هم که از یک وسیله دکوری کلاسیک خوشتان آمده باشد این وسیله هرگز برای استفاده در خانهای با دکوراسیون مدرن مناسب نیست. علاوه بر این، این شغلی است که با نظر و سلیقهی مشتری سر و کار دارد.

کنسول زیبای وحیده در دکوراسیون خانه بی نظیرش را یادتان است؟ یکی از رویاهای کودکی ام در کارتون دیو و دلبر بوده است که توانستیم آن را در دکوراسیون خانه مان به واقعیت برسانیم. کنسولی که انتخاب کردیم درست مثل کمدی بود که در کارتون دیو و دلبر دیده بودم. اگر این کاغذ دیواریها درست انتخاب شوند، میتوانند مانند یک قطعه هنری روی دیوار شما به نظر برسند. شما می توانید با استفاده از پالت های چوبی تخت روستیک زیبایی درست کنید. در بخشی دیگر نیز از فضای دکوراسیون خانه مان از سبک مدرن استفاده کردیم و سعی نمودیم رنگ های سفید، صورتی و زرد به کار ببریم تا به اصطلاح فضای خودمانی تری داشته باشیم. کاشی آشپزخانه در انواع مدلهای ساده و طرحدار استفاده میشود که از نوع طرحدار عموماً در پشت دیوار اجاق گاز و ظرفشویی استفاده میشود و طرح آن بسته به سلیقه فرد دارد و رنگهای کرم قهوه ای از رنگهای پرکاربرد در کاشی لعابدار تبریز است کاشیهای ساده که بسیاری از اروپاییان از این نوع سبک بهره میبرند که زیبایی و آرامش خاص به انسان میدهد این مدل کاشی نیز در مدلها و رنگهای متفاوت تولید میشوند اگر مایلید فضای شادی در آشپزخانه داشته باشید می توانید از رنگهای براق و روشن نیز استفاده کنید که جذابیت آن را دو چندان می کند.

به طور کلی این نکته را فراموش نکنید که باید دکوراسیون داخلی کلاسیک با سایر المان های دکوراسیون چوبی و وسایل هم خوانی داشته باشد. سبک کانتری مدرن شامل لایههای پویا ناهموار و ارگانیک بهمنظور ایجاد طراحی داخلی گرم و صمیمی است. بازسازی ساختمان شامل چه قسمت هایی می گردد؟ این سبک التقاطی، می تواند شامل یک فرش بافته شده و یک لوستر فوق العاده زرق و برق دار باشد که با یک صندلی به سبک قرون وسطایی ترکیب شده است. طرح های رگه دار سنگ کوارتز زیبایی چشم گیری به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می دهد. استفاده میکنند. در دکوراسیون رستوران با سبک کلاسیک اغلب از مبل و صندلی های چوبی و سلطنتی با روکش ها و پارچه های طرح دار نیز استفاده می گردد.

اما هنوز هم صاحبان زیادی به معجزه ی طراحی کلاسیک جهت جذب مشتری اعتقاد داشته و طرفدار این سبک هستند. اما در مورد اتاق خواب، بدلیل آنکه یک فضای خصوصی بحساب می آید، همه بخشهای دکوراسیون اتاق باید براساس سلیقه و نظر صاحب اتاق انتخاب و تعیین شود. پس از توجه به کیفیت اجناس باید به اندازهی منزل و محیطی که میخواهید وسایل دکوری را در آن قرار دهید توجه کنید و متناسب با آن اقدام به خرید بفرمایید. دکوری شیک | دکوری شیک برای پذیرایی | دکوری شیک برای بوفه | دکوری شیک برای کابینت | دکوری شیک دیواری | مجسمه دکوری شیک | دکوری شیک منزل | دکوری شیک دیجی کالا | ظروف دکوری شیک لوازم دکوراتیو به آن دسته از وسایل کوچک در منزل که صرفا جهت زیبایی از آنها استفاده میشود و به راحتی حمل و نقل میشوند گفته میشود. استفاده از شلف ها و طبقات در آشپزخانه که باعث مرتب و منظم دیده شدن وسایل آشپزخانه می شود.

به نحوی که بتواند نیاز مخاطب را شناسایی و بر اساس کاربری آن، اقدام به طراحی دکوارسیون داخلی نماید. شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی زیادی هستند که به صورت تخصصی فقط در یک یا چند زمینه به خصوص فعالیت میکنند. همچنین شما با طراحی این سبک آشپزخانه میتوانید حضور طبیعت را در فضای داخلی خانه خود بیشتر احساس کنید چرا که یکی از مهمترین عناصر استفاده شده در آشپزخانه مدیترانهای چوب طبیعی است. حضور یک مبل تک در اتاق خواب میتواند فضای دنجی برای مطالعه یا گفتوگو با یکی از اعضای خانه یا یک دوست محسوب شود. وقتی در مورد دلیل انتخاب سبک کلاسیک با سارا صحبت کردیم، در جواب گفت: «من همیشه از فضاهایی که به گذشته های دور، تاریخ و آدم های برجسته آن ربط پیدا می کرد لذت می بردم و دلم می خواست خانه ام را به همان شکل، دکوراسیون کنم. برای پیروی از این سبک ، باید ترکیب کاملی بین گذشته و حال پیدا کنید. سارا برایمان می گوید که باوجودی که علاقه بسیاری به فضایی کلاسیک و تاریخ و گذشته آن دارند، اما نمی خواهند فضای خانه خود را تنها به این حس اختصاص دهند؛ به همین دلیل هم سبک های دیگری را نیز مهمان خانه خود نمودند.

رنگ قهوه ای تیره در طراحی آشپزخانه و کابینت ها، کاربرد کمتری نسبت به قهوه ای روشن داره و کاربرد اون بیشتر در موارد و طراحی های خاص هست. با خالی شدن این فضاها طراحان و معمارن به نوبه خود، یک منبع بی پایان از مواد با کیفیت بالا را به دست آورند و ازآن در فعالیت های خود استفاده کردند. حتما مستحضر هستید که میان طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک و آشپزخانه هایی که در منازلی با متراژ بالا واقع شده اند، تفاوت هایی اساسی وجود داشته باشد. اگر از آن دسته افراد هستید که علاقه خاصی به ترکیب رنگ صورتی و آبی فیروزه ای دارید، باید بدانید که سبک دکوراسیون پالم بیچ می تواند از انتخاب های منحصر به فرد برای شما باشد. اگر به نظر می رسد که خود را با جنبه های لوکس ومختلف طراحی داخلی نمی توانید وفق دهید ، احتمالاً دارای کمی کشش به سبک صنعتی هستید. اما طراحان داخلی اغلب رابطه نزدیکی با معماران و پیمانکاران ساختمانی دارند و در تلاش هستند تا رضایت مشتری را به نحو احسن بدست آوردند. تغیر رنگ ها و چیدمان توسط تیم طراحی ما و با تعامل دوطرفه تا دریافت رضایت نهایی مشتری ادامه میابد. در نشیمن از سبک مدرن استفاده کردند تا تلفیقی از مدرن و کلاسیک را در منزلشان دارا باشند، چراکه ادغام هر دو سبک در کنار هم به آنها آرامش می دهد؛ درواقع تمامی وسایل چه کلاسیک و چه مدرن با وسواس هرچه تمام تر چیدمان شد و در بازه زمانی تقریبا طولانی، دکوراسیون منزلشان سروسامان یافت.

چیدمان فرش ها به این سبک در کنار هم و به صورت لب به لب نیز که ناشی از چیدمان نادرست مبلمان است، فضایی نازیبا و بدون تعریف درست خلق سایت azindekor کرده است. از این رو نمی توان بدون توجه به این نکات دکوراسیون چوبی رستوران بی نقصی طراحی نمود. از این رو مهم است که تلفیق فرهنگ، توجه به کاربری و سلیقه همراه با دانش طراحی داخلی دستور کار یک شرکت دکوراسیون داخلی باشد. آشپزخانه کلاسیک و یا سنتی جزء پیشرفتهای اولیه بشر در زمینه طراحی داخلی و زیباسازی فضا محسوب میشود. سبک انگلیسی یا روستایی انگلیسی یا وینتج انگلیسی سبکی زیبا و تطبیق پذیر در طراحی داخلی است که حسی نوستالژیک در فضا به وجود میآورد و مانند سبک روستیک یا روستایی در آن از عناصر طبیعی به مقدار زیاد استفاده میشود. کاربرد انواع ورقههای موجدار افقی، قالبهای بتنی رنگی، ماکت پرندگان زینتی، پردههای چرخشی تشعشع نور و آینهکاریهای فانتزی و مدرن از جمله اقدامات صورت گرفته جهت ارایه دکوراسیون داخلی این هتل پارک محسوب میشوند که نمیتوان از بیان تناسب و جذابیت این طرحها و رنگهایشان چشمپوشی کرد. هر یک از بخشهای مختلف داخلی هتل پارک هندوستان با استفاده از هنر معاصر این کشور طراحی شده که در قسمتهایی از خود نیز طراحیهای کلاسیک و مدرن را نیز جای داده است.

اگر منزل کوچکی دارید، اقدام به خرید لوازم دکوری بزرگ نکنید و به همین نسبت برای منازل بزرگ استفاده از لوازم دکوری بزرگ باعث زیبا و گرم شدن محیط میشود.اتاق پذیرایی به دلیل اینکه بیشتر مهمانی ها در آنجا برگزار میشود باید زیباتر و شیکتر از سایر بخشهای منزل باشد پس استفاده از آینه در اتاق پذیرایی نیز زیبایی و جذابیت محیط را افزایش داده و با انتخاب یک آینه ی شیک و زیبا و طراحی محیط آن با نورپردازی مناسب میتواند توجه همه ی مهمان ها را به خود جلب کند. رنگ سفید باعث می شود فضا روشن باشد و در ضمن، بزرگ تر از اندازۀ واقعی اش به نظر برسد؛ از این رو، دکوراسیون سفید رنگ برای اتاق های کوچک نیز بسیار مناسب است. اگر دوست دارید آشپزخانه بزرگ شما کوچک تر به نظر برسد می توانید چندین ایده را اجرا کنید.

طرح ها و نقش های مطابق سلیقه خود انتخاب کنید که در همه زمان ها زیبا و شیک به نظر بیاید. امروزه بکارگیری پانل ها و تزئینات چوبی در دکوراسیون داخلی رستوران بسیار پرطرفدار شده است و تقریبا بیشتر رستوران دارها که دوست دارند رستورانشان رنگ و بوی کلاسیک یا مدرن به خود بگیرد دارند از چوب طبیعی جهت تزیین و طراحی یا تکمیل دکوراسیون رستوران های خود استفاده می کنند. فضای بیرونی یکی از مهم ترین بخش ها در هر رستورانی است از این رو بهتر است در زمان طراحی دکوراسیون داخلی رستوران حساسیت زیادی به خرج داده و بهترین ها را برای این کار انتخاب کنید. دکوراسیون کلاسیک دارای جزییات و تزیینات زیادی می باشند، از این رو توصیه می کنیم از چوب که یک متریال انعطاف پذیر در طراحی است استفاده کنید. اتاق خواب کودکان مکانی است که آنها زمان زیادی را در آن به بازی، استراحت، انجام تکالیف و وقت گذرانی با دوستان خود میپردازند، بنابراین اتاق خواب آنها باید فضایی راحت، ایمن و بیانگر شخصیت خاص و منحصر به فرد آنها باشد، تا در آن احساس آرامش و راحتی کنند. اگرچه نتیجه یک شخصیت کلاسیک خواهد داشت ، اما ابتکاری بیشتری خواهد داشت و لمس مدرن تری خواهد داشت.

سارا از تمامی فضاهای خانه اش با ذوق و هیجان حرف می زند، اما فضایی که بیش از هرجایی به او آرامش می بخشد و ترجیح می دهد اوقات مطالعه کتاب موردعلاقه اش را در آن سپری کند، فضایی است که مبلمان آجری رنگ و میز کناری اش قرار دارند. نورپردازی پذیرایی در دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است، نور فضای پذیرایی باید آرامش بخش باشد. نورپردازی کتابخانه به عنوان نقطه شاخص فضا به صورت تمرکزی و برای مطالعه طراحی می شود، همینطور قرارگیری میز مطالعه در ترکیب با کتابخانه این عنصر را کاربردی تر خواهد کرد. در هنگام اجرای نورپردازی اصولی و مناسب، دقت کنید که روشنایی، بیشتر یا کمتر از حد نیاز شما نباشد، چرا که کم بودن نور باعث خواب آلودگی، و زیاد بودن نور باعث خستگی چشم می شود. البته اینجا دقیقا همان جایی است که می گوییم شلوغی با بی نظمی متفاوت است. همچنین قیمت مناسبی دارد و با جا به جایی راحتی که دارند میتوانند فضا و محیط اطرافتان را به راحتی دستخوش تغییر کنند. رنگهای دکوراسیون کلاسیک غالباً در یک تونالیته و تم رنگی هستند و استفاده از رنگهای متعدد و روشن میتوانند تم کلی و فضاسازی دکوراسیون کلاسیک را تغییر داده و حالتی عروسکی و فانتزی در یک خانه شلوغ ایجاد کنند.

اما در هر صورت تصمیم به دکور کردن یک خانه به معنی آن است که بوجه مناسب آن نیز در نظر گرفته شده است. سرویس خواب مهم ترین بخش دکور اتاق خواب است. دو سبک مدرن و کلاسیک از مهم ترین و پرکاربرد ترین دکوراسیون هایی هستند که غالباً مورد استفاده قرار می گیرند. نظارت دارد و در طرح خود آنها را مدنظر قرار خواهد داد و همزمان بر بخش ها و جلوه های تزئینی و دکوراتیو داخلی مانند در نظر داشتن فضاهایی برای تزئین و جانمایی اکسسوری های مختلف در بخش طراحی دکوراسیون داخلی اهتمام به خرج خواهد داد از این رو بحث طراحی داخلی ساختمان با طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان متفاوت خواهد بود چرا که در اولی علاوه بر دلالت بر مباحث دکوراتیو و تزئینی و اکسسوری های مورد استفاده نیاز به داشتن علم مهندسی در به وجود آمدن فضاها نیز می باشد اما در مورد دوم یعنی بحث دکوراسیون داخلی صرفا بر بخش تزئین و چیدمان اکسسوری ها تمرکز دارد و در واقع کار دکوراتیو یا طراح دکوراسیون پس از طراح داخلی شروع می شود گرچه در مواردی می توان این دو را هم زمان با هم پیش برد. دوست دارم شما هم این دکوراسیون داخلی خانه شیک را ببینید و لذت ببرید.

توسط دکور

دکوراسیون