دکور آشپزخانه مدرن 1401 آشپزخانه مدرن کوچک کابینت آشپزخانه مدرن دکور آشپزخانه کوچک | azindekor

جنس رنگی که در این سبک استفاده می شود رنگ پوششی و پولیشی است. دکوراسیون آشپزخانه نوکلاسیک شامل تاج و زیر چراغ و ستون های حکاکی شده و نقش و نگار دار مختص به خود است و از این نظر کاملا متفاوت با سبک کلاسیک است و از نظر ظاهری شباهت چندانی ندارد. دوام و مقاومت این سبک بسیار بالا است و غیر از کابینت و دکوراسیون آشپزخانه می تواند در دکوراسیون داخلی یا فروشگاهی شیک از آن بهره برد. برای چیدمان آشپزخانه کوچک و ساده هم چیدمان وسایل بزرگ مثل لباسشویی، یخچال و گاز، هم وسایل کوچک مثل وسایل برقی و قابلمه‌ها اهمیت زیادی دارد. باید هرکدام در جای مناسب خود قرار گیرند تا نه فضا را گرفته و هم کاربردی باشند. رنگ های خنثی بینظیر هستند و به همین خاطر جزء پرطرفدارترین رنگ ها برای آشپزخانه و طراحی دکوراسیون بشمار می روند.

دکوراسیون آشپزخانه را به متخصصش بسپار

ممکن است فکر کنید که برای داشتن یک آشپزخانه شیک حتما باید آشپزخانه ای با ابعاد بزرگ داشته باشید، اما اصلا اینطور نیست. تنها موضوعی که در زیبا به نظر رسیدن و البته کاربردی بودن آشپزخانه نقش دارد، نحوه چیدمان آن است. شما می توانید با به کارگیری نکات و ترفندهای خلاقانه بهترین چیدمان ممکن را برای آشپزخانه ایجاد کنید. برخی از افراد در آشپزخانه ‎های خود لوازمی را نگه داری می کنند که بلا استفاده ‌هستند و یا خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرند و در کنار آن جای زیادی را نیز اشغال می کنند. پیشنهاد می شود این لوازم را از محیط آشپزخانه خارج کنید و در جایی مانند انباری قرار دهید.

کابینت مدرن چه تفاوتی با کابینت کلاسیک دارد؟

یکی از مجله خبری آذین دکورترین و پرطرفدارترین سبک‌های طراحی آشپزخانه، طراحی مدرن است. اصول طراحی کابینت‌های آشپزخانه مدرن تفاوت‌های زیادی نسبت به آشپزخانه‌های کلاسیک دارد که باعث می‌شود این دو سبک از طراحی ناخودآگاه در جایگاه مقایسه با یکدیگر قرار بگیرند. سبک دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از انواع سبک های مدرن دکوراسیون به شمار می رود. از آن‌جا که فرهنگ ایران به این کشور بسیار نزدیک است، دکوراسیون ترکیه ای در ایران محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال واقع شده است. سبک این دکوراسیون به گونه‌ای است که در آن از کابینت‌های دیواری بلند استفاده می‌شود. استفاده از کابینت‌های بلند و عمودی در چنین دیزاینی به منظور ایجاد فضای عمودی و بخش‌های بیش‌تر است، تا فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و جادارتر نشان دهد.

  • آشپزخانه برای درست کردن غذا نیست و گاهی برای دورهمی خانوادگی استفاده می شود.
  • بنابراین هنگام طراحی یک آشپزخانه به سبک سنتی چراغ‌های دیوارکوب و یا طرح سنتی رومیزی را برای آن فضا در نظر بگیرید.
  • جزیره ها انواع مختلفی از قبیل ساده و متحرک دارد که انتخاب بین این موارد به سلیقه شما و فضای آشپزخانه تان بستگی دارد.
  • سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند.
  • پس از اینکه با مشاور طراحی آشپزخانه صحبت کردید، باید در نظر بگیرید که کدام یک از سبک های آشپزخانه کاربردی و متمایز از نظر زیبایی شناختی به بهترین وجه نیاز، بودجه و سلیقه شما را برآورده می کند.

در نتيجه ، آشپزخانه به يكي از مشكل ترين و پيچيده ترين فضاها مبدل گشته است. یکی از قطعات اساسی در آشپزخانه آمریکایی بار است و با توجه به سلیقه و راحتی خانم ها دارای اندازه های مختلفی است و تعدادی صندلی متناسب با اندازه آن دارد. قطعات آشپزخانه از چوب، روکش فلزی یا آلومتال با شیشه ساخته شده اند. پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای انتخاب فرش در دکوراسیونرا مطالعه فرمایید. محل تجمع در آشپزخانه باید مستقل از مثلث کار باشد تا ساکنین بتوانند در حین خوردن و نوشیدن، سرآشپز را تماشا کنند بدون اینکه مانعی برای آشپزی باشند. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید.

توجه به جنس و متریال در طراحی دکوراسیون

در کل با وجود کوچک بودن فضا، سعی شده که آشپزخانه کاملاً کاربردی و فضا بهینه باشد. دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد از این رو بهتر است در طراحی آشپزخانه از رنگ سفید استفاده شود تا بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود نیز در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. ترکیب رنگ سفید قهوه ای و سفید مشکی از پرطرفدارترین ترکیب رنگی ها می باشد. اگر کابینت ها به طور کاربردی طراحی شده باشند، می‌توان کلیه وسایل را در آن ها جای داد و آشپزخانه‌ای خلوت را به نمایش گذاشت.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون