دکوراسیون کلاسیک اروپایی 10 ویژگی اصلی این چیدمان کوئیک سازه | azindekor

البته در کشورهایی نظیر یونان و انگلستان نیز آثار معروف تاریخی به معماری کلاسیک دیده می شود. ناگفته نماند که در هر یک از این کشورها سیر تکامل و حتی گاهی توقف در این سبک دیده شده است. در نتیجه منجر به ابداع یک نوع (زیر مجموعه) سبک کلاسیک با رعایت مبانی اصلی شده است. سبک کلاسیک ایرانی را می توان در هر کشور، با توجه به فرهنگ و سنن همان کشور الگوبرداری کرد.

  • اما هنوز هم عده ای هستند که خواستار سبک دکوراسیون کلاسیک باشند.
  • طیف رنگی کرمی, خاکستری, طلایی, نقره ای, زیتونی, قرمز مایل به قهوه ای و مرواریدی رنگ میباشد.
  • یعنی به روز شدن سبک های قدیمی بدون از دست دادن تاریخچه خود.
  • مبل‌هایی که روکش‌هایی به رنگ‌های گرم و قهوه‌ای و تزئینات گل یا خطوط طلایی دارند از نمونه‌های سبک کلاسیک هستند که می‌توان از آن‌ها در دکوراسیون اصیل و سلطنتی استفاده کرد.

یکی از اصول دکوراسیون با این سبک نورپردازی مناسب است. استفاده از آباژور نیز برای تامین نور برخی از قسمت‌ها گزینه مناسبی است. در ادامه میتوانید مقالات متعددی در حوزه ساختمان از جمله طراحی و دکوراسیون مطالعه فرمایید. برای مجری دکوراسیون کلاسیک استفاده قانونمند در عین حال خلاقانه از تمام اجزا، اهمیت ویژه ای دارد. از مبلمان تک در کنار ست مبلمان استفاده می‌کنند مانند لاوست، شزلون و حتی صندلی گهواره ای. از فرش هایی با نقوش سنتی اصیل و دستباف استفاده می کنند.

ترکیب سبک های دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن

به طور کلی مجله خبری آذین دکور هایی با رنگ های سنگین در طراحی داخلی به سبک کلاسیک حائز اهمیت هستند. رنگ های اصلی در دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک نجیب و آرام هستند. چیزی که در دکوراسیون های داخلی بهسبک کلاسیک دارند حسابی به چشم می آید، کلکسیون های است که در قفسه های چوبی و کمد هایی چوبی که درب های شیشه ای دارند خودنمایی می کنند. این کلکسیون ها را نمی توان از سبک کلاسیک جدا کرد، یادتان هست که گفتیم سبک کلاسیک با خود لایه های تاریخی را به همراه می آورد؟این لایه های تاریخی درست با همین چیزها مهمان سبک کلاسیک می شود. می توان گفت که سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که قدری رنگ و روی عصر معاصر را به خود گرفته است. دکور کلاسیک (سنتی غربی) شامل دکور قرن هجدهمی در انگلستان تا دکور روستایی فرانسوی و حتی سرزمین های ناشناخته خاور دور می شود.

ویژگی های دکوراسیون خانه سبک کلاسیک

امروزه معمولا مردم طراحی دکوراسیون داخلی را با دو سبک کلاسیک و مدرن می شناسند. کمتر کسی ترکیب سبک کلاسیک و مدرن را به عنوان سبک طراحی داخلی می شناسد. با این حال، سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک و مدرن در سال های اخیر به عنوان یک سبک یکپارچه در صنعت طراحی داخلی ظاهر شده است. سبک کلاسیک مدرن ترکیبی از طراحی داخلی مدرن و سادگی سبک کلاسیک است.

ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک اروپایی

جالب است بدانید که این سبک طراحی داخلی وسواس زیادی به جلوه های دراماتیک دارد و از این طریق می توانید خانه ای دنج بسازید. این اثر دراماتیک معمولاً در بازی رنگ ها، طراحی مبلمان منحصر به فرد یا یک اثر هنری درخشان به نمایش در می آید. همانطور که طراحان داخلی معتقدند که سبک کلاسیک مدرن باید دراماتیک باشد. اما در نشان دادن چنین تأثیری به شدت از اغراق پرهیز می کنند. به عبارت دیگر، جلوه دراماتیک باید در سبک طراحی داخلی خودنمایی کند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون